Mies vaatii tyydytystä kuukautisten aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko teidän miehet samanlaisia, että suorastaan vaativat omien seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämistä (käsin ym.) kuukautisten aikana? Mies kokee että olen velvollinen tyydyttämään hänen tarpeensa, vaikka kärsin kaikista kuukautisten aiheuttamista oireista ja vaivoista. Sen sijaan että mies tuntisi myötätuntoa ja yrittäisi jotenkin helpottaa oloani, hän odottaa että minä palvelen häntä. Aivan kuin kuukautiset olisivat oma syyni "kun sinulla on nyt noin kuukautiset, niin saat kyllä luvan hoitaa minut". Itsekästä, sanoisin. Ihan yhtä lailla joudun itsekin olemaan seksin puutteessa kuukautisten aikana. Tästä on vääntöä käyty jo vuosien ajan, ja aina vaan samat vaatimukset..

Lisätäkseni vielä tuohon alkuperäiseen tekstiini, että mies on muuten hyvä puoliso, mutta seksin suhteen ollut aina vaativa. En myöskään toteuta hänen vaatimuksiaan kuukautisten aikana, vaan homma menee hänen puoleltaan mököttämiseksi ja kiukutteluksi, kuin pahainen kakara joka ei saanut tikkaria karkkikaupasta.

Omasta aloitteestani olen miestäni tyydyttänyt kuukautisten aikaan silloin kun hän ei vielä pyytänyt tai vaatinut. Maku meni siinä vaiheessa kun tästä tuli jonkinlainen velvoite.

-AP

Aivan uskomatonta millaisissa parisuhteissa naiset tyytyy olemaan.

Totta. Mutta toisaalta palstallahan aina puhutaan, miten "ei se vaihtamalla parane" ja miten ongelmien ja vaikeuksien ilmaantuessa ei pitäisi erota, kun ne kuuluvat elämään ja suhteeseen. Kun tällaista aikansa omaksuu, niin ei kai se mikään ihme ole, että alkaa sietää kaikenlaista huonoa käytöstä.

Ap: miksi mies ei anna sinulle mitään? Kyllä kuukautistenkin aikana voi harrastaa seksiä. Jos se ei käy miehellesi, niin sitten odotatte siihen että menkat ovat loppuneet.

Vaadi tasapuolisuuden nimissä myös itsellesi seksiä menkkojen aikaan mikäli oireiltasi siihen kykenet. Mutta veikkaan miehen vonkaamisen hiljenevän jos hänelle seksi siihen aikaan ei ole ok.. eli vaadi vaikka et haluaisikaan ;) Itsekin ehdottelen joskus mutta puoliso saa mitä haluaa. Monesti tulee pakit, mut tälle aamulle sain "käsikaasua" ;)

Totta. Mutta toisaalta palstallahan aina puhutaan, miten "ei se vaihtamalla parane" ja miten ongelmien ja vaikeuksien ilmaantuessa ei pitäisi erota, kun ne kuuluvat elämään ja suhteeseen. Kun tällaista aikansa omaksuu, niin ei kai se mikään ihme ole, että alkaa sietää kaikenlaista huonoa käytöstä.

Ap: miksi mies ei anna sinulle mitään? Kyllä kuukautistenkin aikana voi harrastaa seksiä. Jos se ei käy miehellesi, niin sitten odotatte siihen että menkat ovat loppuneet.

Toki kuukautisten aikana voi harrastaa seksiä, mutta kumpikaan meistä ei ole kovin kiinnostunut siitä. Käytännössä asia siis menee niin, että mies vaatii, muttei saa, ja mököttää kunnes kuukautiset ovat ohitse. En ole siis suostunut mieheni vaatimuksiin, enkä tyydyttänyt häntä viimeiseen vuoteen kuukautisten aikana. Joku raja pitää sentään olla. En ole siis mikään lapanen tässä asiassa, vaan halusin kysellä onko jollain muulla sama tilanne.

- AP

Miehen hoiteleminen on pikku juttu, joten en ymmärrä, miksi siitä piäisi tehdä ongelma, jos sillä saa miehen tyytyväiseksi. Jos itsekin suhtautuu asiaan positiivisesti, niin kaikki voivat olla tyytyväisiä.

Just. Ja ämmä määkii siitä sitten nettipalstoilla. Oma mies ei liene sinulle kovinkaan rakas puheidesi perusteella. Jos oman rakkaan tyydyttäminen on noin paha asia, niin erotkaa. On varmaan molemmille parasta. Mä en miehenä tuollaista asennetta kattois päivääkään. Vaihtolavalle menisit muiden lumppujen joukkoon.

Vaadi sinäkin säännöllisesti miestä hakemaan sinulle jäätelöä aina silloin, kun sinun sattuu tekemään sitä mieli. Jos mies ei tähän suostu, niin mökötä niin kauan, että hakee sitä sinulle.

Onneksi en ole vastaavaan urpoon törmännyt. Minä en tuollaista pikkulapsen tasoista itsekkäistä syistä tapahtuvaa kiukuttelua katselisi.

Just. Ja ämmä määkii siitä sitten nettipalstoilla. Oma mies ei liene sinulle kovinkaan rakas puheidesi perusteella. Jos oman rakkaan tyydyttäminen on noin paha asia, niin erotkaa. On varmaan molemmille parasta. Mä en miehenä tuollaista asennetta kattois päivääkään. Vaihtolavalle menisit muiden lumppujen joukkoon.

Hah, taidat itse olla tällainen määkivä mies, joka käyttää seksiä valtapelinä. Mököttäminen on siitä osoitus.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Miehen hoiteleminen on pikku juttu, joten en ymmärrä, miksi siitä piäisi tehdä ongelma, jos sillä saa miehen tyytyväiseksi. Jos itsekin suhtautuu asiaan positiivisesti, niin kaikki voivat olla tyytyväisiä.
Toiset laukee nopeammin.... Helvetti, ei seksiä tai hoitoa vaadita vaan molempien pitää sitä haluta

• Tykkää

Naiselle kukkapuskan tuominen on pikkujuttu, joten en ymmärrä, miksi siitäkin on tehty ongelma, jos sillä saa naisen tyytyväiseksi. Ei aina toimi nämä itsekkäät syyt, josta itse tulee tyytyväiseksi.

• Tykkää

Puheidesi perusteella vaikutat melko sovinistiselta tapaukselta, jonka mielestä nainen on olemassa vain miesten tarpeiden tyydyttämistä varten; jos nainen ei tähän asemaan alistu, niin vaihtoon menee. Et taida edes tietää mitä rakkaus on, tai suhtaudut siihen ainakin hyvin kierolla tavalla, jos rakkautta tulee mielestäsi osoittaa alistumalla miehen itsekkäisiin vaatimuksiin. Jos itse saisit kokea kuukautisten ihanuuden turvotuksineen, kipuineen, vuotoineen ja mielialanvaihteluineen, niin saattaisit ehkä kyetä tuntemaan myötätuntoa naistasi kohtaan. En minäkään vaadi miestäni tyydyttämään itseäni kun mies tulee uupuneena yövuorosta kotiin tai kun hän makaa baari-illan jälkeisenä aamuna krapuloissaan sohvalla puolikuolleena.

- AP

• Tykkää
Hah, taidat itse olla tällainen määkivä mies, joka käyttää seksiä valtapelinä. Mököttäminen on siitä osoitus.

Minä ihmeen pelinä? Mutta en mökötä. Ei ole tarvis. Mun vaimo osaa tyydyttää mut silloinkin jos itse ei halua yhdyntää. Parisuhteessa tehdään palveluksia puolin ja toisin. Toisenlaisen naisen kanssa en olisi. Saisi etsiä yösijan jostain ihan muualta.

Minä ihmeen pelinä? Mutta en mökötä. Ei ole tarvis. Mun vaimo osaa tyydyttää mut silloinkin jos itse ei halua yhdyntää. Parisuhteessa tehdään palveluksia puolin ja toisin. Toisenlaisen naisen kanssa en olisi. Saisi etsiä yösijan jostain ihan muualta.

Tuossahan se taikasana tulikin "puolin ja toisin". On täysin eri asia, jos mies on huomaavainen kuukautisten aikana, hieroo vaikka hartioita ja käy ostamassa jäätelöä, jonka myötä voin antaa vastapalveluna hänelle käsihoitoa. Omassa tapauksessa kyseessä on kuitenkin mies, joka ei tee vuokseni kuukautisten aikana yhtään mitään, vaatii vain hoitoa "minulla on oikeus - sinulla velvollisuus" -tyyppisesti.

- AP

• Tykkää
Siis onko todella totta että jotkut ämmät on niin itsekkäitä että eivät tyydytä miestään silloin kun tämä sattuu olemaan sen tarpeessa?

Voitte vaan miettiä että miksi ne miehen seksihalut hiipuu kun parisuhde pitkittyy.

Muakin haluttaa menkkojen aikaan ihan pirkuleesti joten oon mennyt idealla "naiset ensin". On toiminut.

Menkkoja ei kyl oo enää näkynyt eikä kuulunut joten nyt pitänee tyytyä muuten vaan sekstailemaan. :p

Siis onko todella totta että jotkut ämmät on niin itsekkäitä että eivät tyydytä miestään silloin kun tämä sattuu olemaan sen tarpeessa?

Voitte vaan miettiä että miksi ne miehen seksihalut hiipuu kun parisuhde pitkittyy.
Onko jotkut äijät niin itsekkäitä että vaativat tyydyttämistä. Eipä ihme että naisen seksihalut hiipuu jos siitä tehdään pakkopullaa

• Tykkää
Ala myös vaatimaan tyydytystä kuukautisten aikana. Seksiä samalla tavalla kuin muulloinkin ja jos miestä inhottaa, niin käsihoitoa sitten. Katso kuinka pitkälle miehen kantti kestää.

Etkö sitten omasta mielestäsi ole itsekäs, jos vaadit naistasi tyydyttämään itseäsi hänen kivuistaan ja vaivoistaan välittämättä? Etkö tunne minkäänlaista myötätuntoa jos naisesi makaa sikiöasennossa kuukautiskrampeista kärsien? Jos teet hänelle vastapalveluksia, niin sitten on ok odottaa naiseltakin hoitoa silloin kun sen tarpeessa olet. Korostan nyt vielä, että oma mieheni ei tee _mitään_ vuokseni. Miksi sitten hoitelisin häntäkään?

- AP

Onko jotkut äijät niin itsekkäitä että vaativat tyydyttämistä. Eipä ihme että naisen seksihalut hiipuu jos siitä tehdään pakkopullaa

Mä olen ollut melko monen miehen kanssa eikä yksikään oo jättänyt naista tyydyttämättä. Epäilenpä, kirjoistusta mihin vastasit, naispuolisen kirjoittamaksi. Ihan provomielessä.

Ei oo reilua alkaa syyllistämään syyttömiä, minusta.

Yhteistyössä