Marianne Heikkilän fb kuvassa teksti: allahu akubar

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suomalaisen papin fb profiilikuvassa irakin lippu ja tuo terroristien huuto!!!!! Kuinka pitkälle marianne kehtaakin mennä mokkakikkelin himossaan.

Suomalainen pappi!!!! Kenelle asian voi viedä? Jotain rajaa iRakkien hyyssäämiseenkin

vierailija
Ja minä olen pitänyt Marianne Heikkilää täysjärkisenä :( Oikeasti ihan käsittämätöntä.. vieläkö joku suvakki voi vakavissaan väittää, että Suomesta ei olla tekemässä islamilaista valtiota?

Missähän on linkkiä, mä kun en ole Facessa.

Mutta joo, jos menisi raamatullisesti niin tuosta tulisi nuhtelua kirkon/seurakunnan taholta ja jos ei muuttaisi käytöstään niin papin valtuudet pois.

Mutta kun luterilainenhan ei mene usein Raamatun mukaan niin tuosta ei varmaan seuraa Heikkilälle mitään. Ja ai niin, naispappeuskin on Raamatussa kielletty joten mettään menee...

vierailija9
Kyseessähän ei ole terroristi huuto, vaan ihan tavallinen "Allah on suuri" tyyppinen teksti. Allah u akbar ei ole sen terroristimpi kuin jos luterilaiset ylistäisivät omaa Jumalaansa
Lippu ymv on ihan ymmärrettävää, niitähän tungetaan aina profiilikuviin, kun jossain valtiossa jotain tapahtuu. En itte näe tässä mitään pahaa, vaikken itse kuvaa olekaan nähnyt.
Jos kyseessä on pappi (oon ihan ulalla), mitä pahaa siinä on, että hän on toivonut rauhaa siihen maailmankolkkaan ja osoittaa sen profiilikuvallaan, kuten useat tekivät esim. Ranskaan tehdyn iskun jälkeen?

vierailija

Mutta joo, jos menisi raamatullisesti niin tuosta tulisi nuhtelua kirkon/seurakunnan taholta ja jos ei muuttaisi käytöstään niin papin valtuudet pois.

Mutta kun luterilainenhan ei mene usein Raamatun mukaan niin tuosta ei varmaan seuraa Heikkilälle mitään. Ja ai niin, naispappeuskin on Raamatussa kielletty joten mettään menee...
Naispappeutta ei ole kielletty Raamatussa. Äläkä ala kinaamaan.

se on se aina toisten uskontoa oleva parempi oma uskonto.
juu, en jäkätä enempää tällä kertaa. :LOL:

• Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Kyseessähän ei ole terroristi huuto, vaan ihan tavallinen "Allah on suuri" tyyppinen teksti. Allah u akbar ei ole sen terroristimpi kuin jos luterilaiset ylistäisivät omaa Jumalaansa
Lippu ymv on ihan ymmärrettävää, niitähän tungetaan aina profiilikuviin, kun jossain valtiossa jotain tapahtuu. En itte näe tässä mitään pahaa, vaikken itse kuvaa olekaan nähnyt.
Jos kyseessä on pappi (oon ihan ulalla), mitä pahaa siinä on, että hän on toivonut rauhaa siihen maailmankolkkaan ja osoittaa sen profiilikuvallaan, kuten useat tekivät esim. Ranskaan tehdyn iskun jälkeen?
Sympatiaa voi osoittaa muillakin tavoilla kuin ylistää toisen uskonnon Jumalaa. En itsekään tiedä tyyppiä, mutta onhan se härskiä papilta tuollaista huudella, jos ei ole vaihtamassa uskoa. Mitäs seuraavaksi? Hindujen jumalille ylistystä?

vierailija9
Sympatiaa voi osoittaa muillakin tavoilla kuin ylistää toisen uskonnon Jumalaa. En itsekään tiedä tyyppiä, mutta onhan se härskiä papilta tuollaista huudella, jos ei ole vaihtamassa uskoa. Mitäs seuraavaksi? Hindujen jumalille ylistystä?
Yleensähän se teksti on siinä liitettävässä "päällisessä" valmiiksi, ehkei hän ymmärrä, mitä se tarkoittaa. Ei välttämättä ole itse sitä siihen kirjoittanut, mutta kun se automaattisesti sen laitettavan "filtterin" kanssa tulee, niin se silloin tulee. Osoittaa sympatioitaan sillä "filtterillä" jossa nyt sattuu olemaan tuo teksti, joka on ikävästi terroristi huudoksi leimattu, eikä välttämättä ymmärrä sitä tekstiä.

vierailija
Yleensähän se teksti on siinä liitettävässä "päällisessä" valmiiksi, ehkei hän ymmärrä, mitä se tarkoittaa. Ei välttämättä ole itse sitä siihen kirjoittanut, mutta kun se automaattisesti sen laitettavan "filtterin" kanssa tulee, niin se silloin tulee. Osoittaa sympatioitaan sillä "filtterillä" jossa nyt sattuu olemaan tuo teksti, joka on ikävästi terroristi huudoksi leimattu, eikä välttämättä ymmärrä sitä tekstiä.
Yksikään pappi ei laita arabiankielistä tekstiä profiiliinsa tarkistamatta sen merkitystä. Marianne ymmärtää aivan varmasti mitä siinä lukee.

Siis se teksti on siinä lipussa?
No ehkei älynnyt että lipun mukana tulee tekstikin.

vierailija
Paimenen tulee olla mies, äläkä kinaa.
"jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala."

Joten jos miehen pää sisältää kristuksen on se naisenkin päässä koska siellä on miehen pää näin yksinkertaistettuna.Ei sulje mitenkään pois ettei nainen voi olla paimen. Sillä naisen pää on mies, eli nainenkin on mies ja näin.

vierailija
Kunnon provoilu taas vauhdissa! Se teksti on siinä filtterissä ja se on arabiaksi eikä siitä saa yksikään länsimaisiin aakkosiin tottunut mitään tolkkua edes sanakirjan kanssa :D

Yhteistyössä