The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ostin ikeasta sellaista hajusekoitusta, miksi sitä kutsutaan, öööö? Kuitenkin, tuoksuu aika voimakkaasti eli saa lemuta ens alkuun partsilla. Sitten laitan sen pikkukivien kanssa maljaan, kiva koriste. Löysin myös kivan sylituen tabletille, ei väsy enää ranteet.
 
Söin sen.
Sekin vielä.

Tinkuliinihan oli ruokavammainen joka ei koskaan syönyt mitään. Chililihapullat olis ollu ehdoton nounou.

Joten hyvä että söit hänet. On paljon kivampi jutella semmoisen kanssa jolle ruoka maistuu.

Ittehän just vedin mättölautasen. Siin oli ainaskin suolakurkua, hapankaalia, oliiveja, graavilohta, pepperoneja, jäävuorisalaattia, herneitä... ja kaikkee herkkua. Kuvaa en ottanu enkä kehtais laittaa. Mut kun lautaselle lappaa pelkkää hyvää, niin ei se koskaan huonoa voi olla, vaikka sapuskalla ei hienoa nimeä olisikaan.
 
Jos viinasta pääsis eroon helposti niin maailmassa ei olis ainuttakaan juoppoa.

Ja mua tosiaankin korpeaa toi ex- rouvakullan tönönmyynti niin suunnattomasti, että vitutus on sanana jokseenkin mitätön.

Sinulla oli suunnitelmia tämän kesän suhteen jotka kariutuivat.

"Meillä" oli aikanaan suunnitelma, että aikanaan sit hankitaan jostain vaikka kaksio ja kototönö jää kaikkien yhteiseksi kesämökiksi.
Joten viis vuotta sitten kun erottiin ja neljä vuotta sitten kun tehtiin ositus niin mä oikeesti uhrasin jokseenkin helvetisti sen vuoksi, että lasten kotia ei tarvitse myydä.

Nyt vaivaiset neljä vuotta myöhemmin se onkin myynnissä. Mikäpä siinä, elämäntilanteet muuttuvat ja neljä vuottakin on pitkä aika.

Mutta vieläkään rouvalta ei ole tullut minkäänlaista vastausta siihen, että miten me toi irtaimistonjako asiallisesti hoidettais.

Tossa mun vitutuskäyräni nousee arvoihin arvaamattomiin.

Joten jos tainnutan itteäni Jallulla niin se on vaihtoehdoista pienin paha.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä