The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
lainaat / vuokraat paku auton, ajat entisen asunnon pihaan ja kannat omaisuutes kyytiin ilman mitään lässyttämisiä.
ajat sinne minne aiot tavarat säilyttää, purat kuorman ja palautat pakun. jotenkin noin se homma etenee.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
...kavin pomppimassa pihamaalla ja puutarhassa :)...ja kylla se vain on janna juttu, etta...en mie selvia niin millaan veden kanssa ilman markia poksyja:barefoot::oops::alien::D

Mutta.

Markien poksyjenkin kanssa tulee aivan huikea fiilis ja ilo, kun...
...saa omalta mansikkamaalta poimia ihan kunnon satsin punaisia herkkurubiineja:p:love:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
vierailija
...kavin pomppimassa pihamaalla ja puutarhassa :)...ja kylla se vain on janna juttu, etta...en mie selvia niin millaan veden kanssa ilman markia poksyja:barefoot::oops::alien::D
Mutta.
Markien poksyjenkin kanssa tulee aivan huikea fiilis ja ilo, kun...
...saa omalta mansikkamaalta poimia ihan kunnon satsin punaisia herkkurubiineja:p:love:
Niinpä!
Käy sama kierros yöllä kolmen aikaan, maailma näyttää ihan toiselta:)
Luulin, et tämä olis Procol harum, mut onkin aina ollut Moody Bluesia:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Jos mä ton edellämainitun laitan sähköpostina...

... niin onko se neuvottelua vai olenko minä maailman vittumaisin kusipää?

- mikä olisi vähättelyä, koska minä halutessani olen maailmankaikkeuden vittumaisin kusipää
Kylla sa ite tiiat kysymattakin :)

Jos neuvotella haluat, niin osaat sen.
Jos vittumaista kusipaata haluat viljella, osaat senkin.

Kyse on - kummasta hyodyt paremmin :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Jos ihan vakavasti sanon.
Niin tossa on semmoinen juttu, että toi on joka tapauksessa työnjohdollinen ongelma.
Joko työt on järjestetty päin persettä tai olevinaan tekemässä on väärä henkilö.

Joskus muinoin kun mä olin varastonhoitaja... niin ei ollu kellokorttia. Jos mä syystä tai toisesta tarttin vapaata (sesonkihetken ulkopuolella) niin se oli jokseenkin ilmoitusasia.
Vaati myös sen, et julkaisupäivänä mä en laskenut jokaista minuuttia ylitöiksi.
Paikallinen sopiminen oli mulle todellisuutta jo 80- luvulla.

Vaihtaessani valtiolle kulttuuri muuttui täysin.
Jos kellokortilla on plussaa, niin pidä äkkiä pois ennen kuin ne leikataan
Jos on miinusta niin olet kusessa
Eikä ketään kiinnosta missä vaiheessa homma on tai ei ole.
Tässä tapauksessa vika on sekä työnjohdossa että siinä että tekijä on väärä. Ikävä kyllä väärästä tekijästä ei pääse eroon, pitää vaan odottaa että se kuolee pois. Tai ees jää eläkkeelle.

Mitä työnjohtoon tulee niin ikävä kyllä mä olen vain välimallin hyppykeppi eikä mun valtuuksilla siirretä tuota sopivampiin hommiin. Sitäpaitsi meidän firmassa ei edes ole variksenpelätin titteliä tai toimenkuvaa.
 
Jos mä ton edellämainitun laitan sähköpostina...

... niin onko se neuvottelua vai olenko minä maailman vittumaisin kusipää?

- mikä olisi vähättelyä, koska minä halutessani olen maailmankaikkeuden vittumaisin kusipää
Eihän tuo neuvottelua ois vaan vähintään vittuilua.
Yrität nyt mahdollisimman kuivan viestin lähettää missä kerrot samat faktat. Silleen kuin kirjoittaisit jotain verotarkastusraporttia vai mitä ne ikinä onkaan.
Eli faktat pelkästään ilman tunteita.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
lainaat / vuokraat paku auton, ajat entisen asunnon pihaan ja kannat omaisuutes kyytiin ilman mitään lässyttämisiä.
ajat sinne minne aiot tavarat säilyttää, purat kuorman ja palautat pakun. jotenkin noin se homma etenee.
Noinhan mä teen kun on bändi keikalla.
Mulle lässytys ei toimi.
Kävelen yli. Kenestä vaan. Aina.

Mut nyt jotenkin pitäis osata olla kieli keskellä suuta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä