The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mun isopomo lähtee viikon päästä lomille :), on kyllä ansainnut sen satasella - aina joka paikassa menossa ja kaikki piuhat niin napakasti kourissaan*peukuttaa*.

Mutta. Hän tuli mulle hiukan huolestuneen näköisenä keventämään sydäntään...että kun hiukan huolettaa..että hänen poissaollessaan - ja sitten tuijoteltiin mua - täällä ei tapahdu mitään muuta kuin hervotontakin hervottomampaa naurunkikatusta ja levottomien läppien viljelyä....

* noloilee* ...yhtään en ymmärtänyt tuota tuijotuksen määrää enkä sitä hitaasti syttyvää velmuilmettä...ettäkö mukamas oisin jotenkin tommosesta vastuussa*elli epäileväinen*



:D....ei muuta kuin rentoo lomaa vaan!!
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Ei kukaan muukaan raportoi jokaista töihin lähtöä ja paluuta. Paitsi Asiankannattaja joka kertoo jokaisen kauppareissunsa kun ressukka ei enää kykene käymään töissä vaikka olisi siinä maailman paras.
Mä en ole kertonut edes murto- osaa ilmaiskirjasaallistani, joten en muista raportoineeni jokaista kauppareissuanikaan.

Mitä parhauteen tulee, niin kun mä viime vuosituhannella olin kymmenen vuotta verotarkastajan tapainen... niin mun "keikkamääräni" oli aina vähäisin. Eli mä tein vähiten duunia. Siit huolimatta markkamääräisesti toimiston tuloksesta puolet oli mun tekemää. Joka. Vuosi.
Kun mä vaihdoin asiantuntijahommiin, niin vaikkapa Brysselissä mulla oli teoriassa käytössäni Suomen muutama hassu ääni. Käytännössä niitä oli helvetisti, koska porukka luotti siihen, että mä olen tehnyt pohjatyöt ja pohtinut asian perusteellisesti, jolloin melko moni "tää asia ei koske meitä- edustaja" tuumi et kait sitä vois olla samaa mieltä kuin asiankannattaja.

Mä olen poikkeuksetta helvetin hyvä kaikessa mihin ryhdyn. Mutta niin laiska, että en laita tikkua ristiin jos ei ole tarvis.

Jos sulla aika menee mun postauksieni seuraamiseen niin olisko aika hankkia elämä?
 
vierailija
ei oo muuta elämää. :LOL:
No mitä pitäisi olla? Kokoaikatyö ja kunnolliset unet siihen, et taas jaksaa? Eikai osa-aikatyöllä ainakaan yksinasuja tule toimeen? Ennenmuinoin oli äidit kotona - ainakin muilla paitsi mun kotona. Apulaisia oli kaikilla, jos ei ollut. Mut kukaan ei syönyt koskaan mitään unilääkkeitä - enkä itsekään ole kokeillut koskaan.
http://areena.yle.fi/1-3027871?autoplay=true
Katso joskus, jos ei ole muuta puuhaa, ei nyt tietenkään. Mukavaa työvuoroa!
t.paula
 
Yinksu
Saankohan mää nukuttua ensyönä ollenkaan...kun on niin hiljaista! Ei käy hissin ovi, ei naapurin ovi, ei kuulu vessan vedot eikä auki olevat hanat, ei puhe eikä huuto.
 
Rapsaa pukkaa, tirppa ei halua mennä nukkumaan. On nälkä, on vessahätä, on kylmä peitto, vää vää vää. Otetaanpa kuppia kahvia :coffee: Maksoin muuten laskut tällä välillä. Iltapalksi söin puuroa ja leivän (juusto).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä