talttuu se kun laittaa oikein kunnon veneenHuomenia.
Sataa Ihanan viileää ja raikasta. Siitäkään huolimatta venekuume ei täällä taltu.
Niinpä! Sopivasta räjähtänyt, kunnostutsta vaativa, mutta tälläkin hetkellä kelluva Fiskari ois edullisesti kaupan.talttuu se kun laittaa oikein kunnon veneen
Koko yön olen nyt nukkunut
kuorma-auton lavalla?Niinpä! Sopivasta räjähtänyt, kunnostutsta vaativa, mutta tälläkin hetkellä kelluva Fiskari ois edullisesti kaupan.
Mut mil hiittisellä sen saa kotipihalle kun mä en ainakaan sen kanssa ulkosaaristoon uskalla ennenko on hiukkaverta paikkailtu ja huollettu?
viillä vaikka rantees auki.Koko yön olen nyt nukkunut
Mikä sulla nyt epäilyttää noin?
Saattaa liittyä rypsiin, ehkä? Tai muuhun rehuun?
En tosin aiokaan olla mikään aatostenlukija
Mut millä se saa lavalle ja lavalta pois? Pitäis olla iso hiiabbi mukana ja sit tuleekin paatille tonni lisää hintaan.kuorma-auton lavalla?
suosittelen isompaa venetraileria, sieltä sen paatin saa valutettua alas ja kun laittaa sopivia puita alle niin saa takasin kyytiinkin.Mut millä se saa lavalle ja lavalta pois? Pitäis olla iso hiiabbi mukana ja sit tuleekin paatille tonni lisää hintaan.
paljon tommonen paatti painaa?Mut millä se saa lavalle ja lavalta pois? Pitäis olla iso hiiabbi mukana ja sit tuleekin paatille tonni lisää hintaan.
Onkohan olemassa traileria, minkä saisi kiinni sekä autoon että traktoriin?suosittelen isompaa venetraileria, sieltä sen paatin saa valutettua alas ja kun laittaa sopivia puita alle niin saa takasin kyytiinkin.
http://www.nettivene.com/moottorivene/fiskari/548004paljon tommonen paatti painaa?
varmaan toi raileri on viisain tapa kun se kerta painaa vain 800kghttp://www.nettivene.com/moottorivene/fiskari/548004
Tossa on vastaava paatti, painaa siis alle tonnin.
eiköhän semmosia löydy, voihan sen vetokuulan laittaa traktoriinkin kiinni niin saa vedettyä tavallisiakin kärryjä.Onkohan olemassa traileria, minkä saisi kiinni sekä autoon että traktoriin?
Ai, kolahti taas?viillä vaikka rantees auki.
Ai, kolahti taas?viillä vaikka rantees auki.
nuo sun analyysit ja arvailut on yhtä paljon perseestä kun sinäkin, kirjutuisit edes niin vois laittaa sinut mustalle listalle.Ai, kolahti taas?