The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mjaa... jos mun pitäis laittaa biisi joka lyö jääpuikkoa selkärankaani, niin se olis tämä.

Jos mä osaisin tehdä laulun jolla olis yhteiskunnallista merkitystä edes murto- osa tuosta niin en välittäisi hetkeäkään vaikka kuolisin huomenna

Saati jos osaisin vetää sen noin hyvin.

Tommoista taitoa ny vaan ei ole. Tos mennään imisen suorituskyvyn ylärajoilla.
 
Mjaa... jos mun pitäis laittaa biisi joka lyö jääpuikkoa selkärankaani, niin se olis tämä.

Jos mä osaisin tehdä laulun jolla olis yhteiskunnallista merkitystä edes murto- osa tuosta niin en välittäisi hetkeäkään vaikka kuolisin huomenna

Saati jos osaisin vetää sen noin hyvin.

Tommoista taitoa ny vaan ei ole. Tos mennään imisen suorituskyvyn ylärajoilla.
mmm tää biisi on soinut päässä jo muutaman päivän. Kerrankin ollaan jostain samaa mieltä ;)
 
...oukkei, sielta on hiipimassa uusi viikko ja ihan uudet kirjoittamattomat paivat :)....ja mulla on semmonen tutina etta oon unohtanu huomiselta paivalta jotain oleennaista...mika varmasti ravahtaa huomenna sitten napeille :D

No, se on vaan maanantai - harjoituspaiva :D


...mie hipsittelen ja tassuttelen hiljaksiin takavasemmalle nukkumaan :)

Siispa - hyvaa yota, nae kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*

 
  • Tykkää
Reactions: epek
vierailija
Mitä se sinua haittaa, jos muut käyttääkin?
Tulee mieleen se mode, joka käytti Pepsiä ja väitti, ettei siitä mitään haittaa ole. No on varmasti, mut onpa poistanut viestinsä tuolta. Reeta siis:barefoot:

Onhan tietysti mahdollista, että sun pää on siellä:giggle:
Tai sit se pää on mukana täällä---?
Makkara aiheuttaa masennusta siksi, että siinä on fosfaattia, mut onhan sitä niissä limukoissakin. Eniten kai sulatejuustoissa kuitenkin?
Joko se pääkipu loppui?
Hyvää yötä.
ks ylearkistosta fosfat i maten
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä