sammuneesta grillistäMaggaraa sateella?
sammuneesta grillistäMaggaraa sateella?
Pittää yrittää, tosin täältä ei saa myöskään oikeaoppista kärkkäriä, jossa on 80% jauhoaOpeta niille suomalaisii tapoja
Nonniin, ei kiinnosta?No se oli hyvä kuulla! Saatoin käsittää väärin. Mitäs tämä tarkoittaa:
的 更 多 内 容
Pitää grillata nopeasti ettei kastu.sammuneesta grillistä
Jos käyt millonka suomes,ni sun pitää rahdata matkalaukullinen jauhomakkaraa sinne kesäksiPittää yrittää, tosin täältä ei saa myöskään oikeaoppista kärkkäriä, jossa on 80% jauhoa
Osta tuuletin helpottaaKuuma :O
Ei täällä voi huutaakaan enää. Hiton hymiöt.
En kans ymmärrä sitä. Mun tuttavani kertoi vaahtokarkista kauhutarinan, joka on estänyt maistamasta niitä edes synttäreillä...Täällä eivät muuten ikinä paista tikun nokassa makkaraa. Jos ollaan nuotiolla ni kärtsätään vaahtokarkkeja, on tää ihme maa
Mulla on jo. Ääni käy korviin jos se on koko aika päällä. Päänsärkyä on muutenkin jo.Osta tuuletin helpottaa
Vois olla tullimies ihmeissään Oisin seuraavassa Australian rajalla -jaksossaJos käyt millonka suomes,ni sun pitää rahdata matkalaukullinen jauhomakkaraa sinne kesäksi
Hö,joha on kovaääninen tuuletin. Meil on lattiamalli ja toi on hiljanen. Toivottavasti päänsärky helpottaa.Mulla on jo. Ääni käy korviin jos se on koko aika päällä. Päänsärkyä on muutenkin jo.
Ehkä joo vois ihmetellä olis mielenkiintoista nähä sut tos ohjelmassaVois olla tullimies ihmeissään Oisin seuraavassa Australian rajalla -jaksossa
Voi kokonaisia possuja mieluummin!Jos käyt millonka suomes,ni sun pitää rahdata matkalaukullinen jauhomakkaraa sinne kesäksi
Mulla on hyvä kuulo.Hö,joha on kovaääninen tuuletin. Meil on lattiamalli ja toi on hiljanen. Toivottavasti päänsärky helpottaa.
Siis veto käy niskaan ja siitä päänsärky.Mulla on jo. Ääni käy korviin jos se on koko aika päällä. Päänsärkyä on muutenkin jo.
tai sitte pitää rillata kansi kiinniPitää grillata nopeasti ettei kastu.
"Tis is ö spesöl finis sosits, veri guud!"Ehkä joo vois ihmetellä olis mielenkiintoista nähä sut tos ohjelmassa
...muuttuisko ja helpottuisko tilanne yhtään ollenkaan mihinkään suuntaan jallun voimilla?Nyt pientä ihmistä vituttaa.
Ehdin täs jo taas hetken olla ilman Jallua, eikä sitä saa tänään mistään joten kävin lähikaupalta hakemassa laatikon keskiketterää.
Ex- rouvakulta on laittanu kototönön myyntiin.. Eipä siinä mitään, hänenhän se on.
Mut viis vuotta sitten kellossa oli semmoinen ääni, että eihän lasten kotia yhden eron vuoksi voi myydä, eihän.
Sit ositus tehtiin sillä ajatuksella, että lasten kotia ei tartte myydä.
Viis vuotta.
Jos mä olisin tämän tienyt viis vuotta sitten, niin talo oltais myyty viis vuotta sitten.