The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Lämpsättää eli sanikkaa tyrkkää :)..

Me lähdetäänkin kruisaileen kohti rantsua jahka nämä ipanat kiemurtelevat itsensä uikkareihin...ja saavat muutkin sätöstelynsä kohdilleen :)

...ja tästä kälkätyksestä päätellen morjens vaan vastaranta, kyllä - me rantaudutaan taas :D
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Boobabe
Ai ni!

Se on ison mustan rastin paikka*ällistyspällistys*

Mä - voitko kuvitella, mä en :D - kävin tirpanan kanssa juhannuksen jälkeisellä halvennusmyynnillä*iiiikkkk*...ensimmäisten joukossa*iiikkkk*...

Lahjusostoksia pukkaa...ja ihan hiien häröö pääkköstä :D...ei tartte mennä enää toiste - varmistus tuli myös tehtyä :D


...se on hyvä siinä kassalla maksuvaiheessa huomata, että hupsistakeikkaa...taijankin tulla teille tiskaamaan :D

Onneksi kassaneiti oli ihuna :)...ja ehdin kätevästi sipsutella hakemaan autosta lompakon...eikä siihen tullut mitään ruuhkaakaan...mutta ihan hervottomat naurut saatiin aikaiseksi :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Nyt pientä ihmistä vituttaa.
Ehdin täs jo taas hetken olla ilman Jallua, eikä sitä saa tänään mistään joten kävin lähikaupalta hakemassa laatikon keskiketterää.

Ex- rouvakulta on laittanu kototönön myyntiin.. Eipä siinä mitään, hänenhän se on.
Mut viis vuotta sitten kellossa oli semmoinen ääni, että eihän lasten kotia yhden eron vuoksi voi myydä, eihän.
Sit ositus tehtiin sillä ajatuksella, että lasten kotia ei tartte myydä.
Viis vuotta.

Jos mä olisin tämän tienyt viis vuotta sitten, niin talo oltais myyty viis vuotta sitten.
 
Nyt pientä ihmistä vituttaa.
Ehdin täs jo taas hetken olla ilman Jallua, eikä sitä saa tänään mistään joten kävin lähikaupalta hakemassa laatikon keskiketterää.

Ex- rouvakulta on laittanu kototönön myyntiin.. Eipä siinä mitään, hänenhän se on.
Mut viis vuotta sitten kellossa oli semmoinen ääni, että eihän lasten kotia yhden eron vuoksi voi myydä, eihän.
Sit ositus tehtiin sillä ajatuksella, että lasten kotia ei tartte myydä.
Viis vuotta.

Jos mä olisin tämän tienyt viis vuotta sitten, niin talo oltais myyty viis vuotta sitten.
...muuttuisko ja helpottuisko tilanne yhtään ollenkaan mihinkään suuntaan jallun voimilla?

Epäilen vahvasti. Sitten se vasta vituttaisikin.

Halaaruttaan sua kuitenkin...koetahan jaksella siellä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä