Mies kovakourainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tapasin kolmekymppisen miehen toissa viikonloppuna ja hän oli erittäin kovakourainen siten että mm. jouduin ottamaan hänen kätensä pois jalkvälistä kun se sattui. Lisäksi hän kyseli seksin jälkeen että nauttivatko naiset suihinotosta (otin ja sanoi tykkäävänsä). Olen pitänyt häntä ns. naistenmiehenä kun on niin hyvän näköinen ja naiset tykkää ja kaiken lisäksi hän ei lauennut vaikka seisoikin, tosin oli varmaan sen verran promilleja veressä tai siksi kun huomasimme loppuvaiheessa että kaikki eivät nukkuneetkaan samassa huoneessa. Jouduin lisäämään peitonkin päälle koska ei välittänyt vaikka se ei ollut päällämme. Haluja oli ilmeisesti kovasti koska harrastimme seksiä vaikka toiset olivat samassa huoneessa. Mistä johtuu että mies on kovakourainen? Kokemattomuudenko takia? Luulisi että joku olisi sanonut hänelle että hän on todella kovakourainen. Miltä vaikuttaa? Tapanani ei ole harrastaa tälläisiä juttuja ja siksi kysynkin :)
 
vierailija
Aina useinhan naiset kiihottuvat juuri näistä kovakouraisista, dominoivista ja "rosoisista" rentuista, eikä niinkään jostain stereotyyppisesti hintelistä nörteistä, jotka lähinnä pyytelevät anteeksi olemassaoloaan ja varmistavat kaiken moninkertaisin kysymyksin etukäteen.

Tähän asetelmaan liittyy myös se, etteivät monet naiset feminismin aikakaudella tahdo myöntää (välttämättä edes itselleen) mistä kiihottuvat, ja niinpä puheidensa tasolla sanovat ei näille renttutyypeille. Joka taas on johtanut siihen, ettei mies välttämättä ota tosissaan naisen puheita, koska havaitun todellisuuden ja monien naisten puheiden välillä on niin iso ero.

Jos itse et selkeästikään kiihotu siitä kovakouraisuudesta ja dominoinnista, niin sinun pitäisi jotenkin saada se välitettyä miehelle, että vastustelusi on aitoa eikä pelkkää teatteria. Se ei välttämättä ole helppoa.
 
neciw
Luulin, että noin säälittävää menoa on lähinnä noissa telkkarisarjoissa. Ootkohan sä vähän eksyksissä?
Koskakohan se mies ajatteli kasvaa aikuiseksi?
Musta on ihan käsittämätöntä, että teinien seassa pyörii näitä ikinuoria..
Toivottavasti sä kasvat ihmiseksi heikosta alusta huolimatta. Tsemppaa nyt vähän!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
neciw
Toi kokemattomuus-kortti on outo. Pelotellaanko sillä paljonkin?
Seksi ei niin kovin vaikeeta kuitenkaan ole. Parempaahan se on luonnollisesti ihmisten välillä (ihmisen tunnistaa siitä, että on muutakin syvyyttä asiassa kuin eläimellinen himo..), kuka välittää jostain satunnaispanosta oikeesti niin paljon, että panostais asiaan.

Onnistuu ilman kokemustakin, jos välittää toisesta (kaikilla on se eka kerta, sitä voi muistella ja miettiä että miten se meni ja miksi se meni miten meni..). Noloksi homma menee yleensä ihan muista syistä.
 
vierailija
En nyt sanois kauheen heikoksi aluksi kun mies asuu toisella paikkakunnalla ja ollaan soiteltu joka päivä. Nähdään ensi viikolla kun hän tulee kotipaikkakunnalleni pohjoisesta. Eli ihastuttiin toisiimme "heikosta" alusta huolimatta :D Eli tuo kaikki kannatti. Aion vaan sanoa miehelle että on hellempi kun harrastetaan. Mutta miten sen sanon, neuvoja kiitos.
 
neciw
En nyt sanois kauheen heikoksi aluksi kun mies asuu toisella paikkakunnalla ja ollaan soiteltu joka päivä. Nähdään ensi viikolla kun hän tulee kotipaikkakunnalleni pohjoisesta. Eli ihastuttiin toisiimme "heikosta" alusta huolimatta :D Eli tuo kaikki kannatti. Aion vaan sanoa miehelle että on hellempi kun harrastetaan. Mutta miten sen sanon, neuvoja kiitos.
Sano vaikka suoraan! ;)
Kaikkea hyvää teille, mutta älkää nyt hyvät ihmiset, aikuiset ihmiset missään yhteismajoituksessa sekstailko sehän on ihan tyylitöntä..?!
 
vierailija
Varoituksen sana. Jos tarina alkaa näin, että vuokrattiin tyttöjen kanssa Leviltä yks kelomökki ja sitten mä tapasin siellä baarissa yhden Markon/Mikan/Jaken ja sitten mentiin sinne mökin parvelle hässimään tuhannen päissään...niin unohda koko juttu. Ei kannata alkaa viritellä mitään syvällisempää, kun molemmat jo saitte mitä lähditte hakemaan.
 
vierailijaaaaaa
Kuulostaa teinitouhulta ja kännisekoilulta koko juttu. Aikuiset yhteismajoitukseesa harrastavat holtitonta seksiä vailla tolkkua....elämänhallinta hukassa jos ei ole mitään hillintää juomisen/seksin tai muunkaan suhteen.....kannattaisi vähän varoa ja harkita...mun 7 vuotiaalla on enemmän itsesuojeluvaistoa...
 
vierailija
Kovakouraisuus voi johtua promilleista myös, eli en sanoisi mitään etukäteen, vaan olisin seuraavalla kerralla valmis huomauttamaan heti jos otteet käy liian kovakouraisiksi.

Paitsi että en olisi alunperinkään ruvennut panemaan kenenkään tuhannenpäissään olevan kanssa yhteismajoituksessa.
 
vierailija
Elämänhallintani ei ole hukassa koska en juo paljoa ja en sitäpaitsi ole harrastanut mitään tälläistä moniin vuosiin joten tää ei siis kuulu mun elämäntapoihini :) Lisäksi en tiedä mitä meistä tulee ja katson päivä kerrallaan, mutta ollaan juteltu puhelimessa joka päivä kahden viikon ajan syvällisiä eli mikään pinnallinen juttu tämä ei ainakaan ole. Voi olla ystävyyttä tai rakkautta tai mitä vaan, sen aika näyttää, mutta sekoilla en enää aio :) En ole varannut meille häitä, mutta en myöskään anna käyttää itseäni hyväksi koska olen jo aikuinen nainen ja en myöskään aio katua sitä mitä tapahtui koska tuo oli vaan tuollainen rajojen etsintä-juttu ja tuota rajaa en aio enää ylittää eli riitti :D En ymmärrä mitä tässä nyt on niin negatiivista, meillä molemmilla oli kivaa, ollaan nyt ystävystytty joten ihan hyvältä näyttää ja ystäviä kun ei ole ikinä liikaa. Voi tästä tulla jotain vakavampaakin, mutta aika näyttää sen, enkä murehdi ja stessaa siitä etukäteen :)
 
Samusoosi
Mmm...Tulipa mieleen, miten mukava oli herätä yöllä pippaloiden jäljiltä, kun eräät harrastivat kovaäänistä seksiä samassa huoneessa (molemmat naimisissa, eivät tosin keskenään). Huoneessa oli kuitenkin useampi ihminen...
Alcohol is hell of a drug.
 
vierailija
Mmm...Tulipa mieleen, miten mukava oli herätä yöllä pippaloiden jäljiltä, kun eräät harrastivat kovaäänistä seksiä samassa huoneessa (molemmat naimisissa, eivät tosin keskenään). Huoneessa oli kuitenkin useampi ihminen...
Alcohol is hell of a drug.
Sama. Ap voi ihan hyvin soittaa kavereilleen, ja kysyä, että miltä se paneskelu näitten silmissä näytti. Kun tuossa tilanteessa kukaan ei kuitenkaan ole nukkunut, niin siinä on ollut aikaa kaikessa rauhassa tehdä analyyseja, ja kaverit on varmaan niitä siinä tehneet, ja pitäneet tästä myös jälkipuinnin myöhemmin. Että nyt vaan tilaat raportin, että näyttikö tää homma vähän kovakouraiselta. Luotat sitten siihen mitä kaverit sanoo.
 
vierailija
Ha-haa... Niin olen jo tehnytkin eli ollaan juteltu tästä asiasta monesti mun aloitteesta kun kyse on mun hyvistä ystävistä siis jotka olivat samassa huoneessa kun naiset tunnetusti puhuvat kaikista asioista keskenään moneen kertaan ja varsinkin miesjuituistaan :D Anteeksi miehet :D
 
vierailijaaaaaa
Vähän ristiriitainen kirjoitus......ensin mies oli kovakourainen ?? (ei tajua? Osaa hommia? ei välitä? ei ymmärrä?) ja sitten seuraavassa viestissä teillä olikin kivaa...?? Ja te AIKUISET harrastatte seksiä ympäripäissänne jossakin yhteismajoituksessa (mautonta) ja sitten teillä onkin syvällinen suhde....kannattaa nyt oikeasti miettiä mitä tekee ja missä seksiä harrastaa.....tuolla menolla saatte kummallisen "maineen" sillä yleensä ihmiset joilla ei ole mitään estoja ovat esim. kehitysvammaisia (mitä te ette toki ole, mutta aikuinen nyt yleensä tietää rajat..)

Toisekseen kaikki naiset eivät puhu seksielämästään kavereiden kesken vaan se on yksityisasia ja täällä on myös ihan seksiosio noita tarkkoja kuvailuja varten...;)

Kyselit vielä, että miten sanoa miehelle, että mies on kovakourainen, niin vaikka näin:)
1. Älä ole niin kovakourainen
2. älä noin kovasti

Jos olette toisillenne ne oikeat , niin tsemppiä jatkoon:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Siis seksin harrastaminen ja syvällisyys ei sulje toisiaan pois eli myös ihmisen kanssa jonka kanssa harrastaa seksiä voi olla syvällinen suhde. Myönnän että oli mautonta harrastaa seksiä yhteistiloissa, mutta luulimme että he molemmat nukkuvat kun toinen heistä kuorsasi todella äänekkäästi. Luulimme siis että kukaan ei huomaisi mitään. Mutta toivumme tuosta mauttomasta töpistä :D Olemme naureskelleet sille jälkeenpäin ja vitsailimme että on ainakin mitä muistella kiikkustuolissa vanhainkodissa. Ei tämä elämä ole niin vakavaa että kannattaa miettiä joka juttua jälkeenpäin jos joskus tulee tehtyä joku suunnittelematon juttu kunhan ei vaan tule tavaksi :) Ja mukavaa meillä toki oli, mutta kysyin vaan neuvoja että miten sanoa miehelle kovakouraisuudesta ja mistä se mahtoi johtua mielestänne. Meillä on samanlainen huumorintaju joten siksi meillä on mukavaa ja juttelemme puhelimessa tuntikausiakin päivässä sen takia ja toki syvällisiäkin asioita tulee juteltua puolin ja toisin. Puhumme kyllä näiden kahden parhaan ystäväni kanssa kaikista mieltä askarruttavista asioista ja joskus seksiin liittyvät asiat voivat liittyä niihin jos siis niissä joku askarruttaa, mutta muuten emme niistä puhu kun mun mielestä se olisi outoa jos niin tekisimme :) Onneksi olemme niin hyviä ystäviä että pystymme puhumaan kaikesta keskenämme ja tuo seksistä puhuminen mitä kerroin aiemmassa viestissä oli vitsi että naiset puhuu seksistä ja miehistä ja miehiä harmittaa :D Kiitos kun kerroit että täällä on seksipalsta erikseen, mutta mielestäni en kertonut niin yksityiskohtaisia asioita että kysymykseni olisi sinne pitänyt välttämättä laittaa ja tämä palsta on tarkoitettu lähes kaikille aiheille tai ainakin niin olen käsittänyt kun ei aihepiiriä erikseen mainita :D
 
9mmm
mitäs tossa oli nyt niin erikoist avälillä kovempaa menoo ja välillä hellempää jos tuntuu liian rajulle niin pitää sanoo ja opettaa se toinen siihen mistö ittekkin saan autintooo
 
vierailija
Hymiöt on niin ratkiriemukkaita, että sydän on varmaan kyyneleitä tulvillaan.
Teinisekoilua ja ikää 30? Kaverit samanlaisia. Vaihda ne kaverit. Mies ilmeisesti samanhenkinen, mutta kun kerran jo sulta sai, niin selvitä se edes sitten loppuun asti. Vai haluatko, että tälläsiä ystäviä kävelee vastaan paljonkin.?
 
vierailija
Siis nää mun kaverit ja mä oltiin juhlimassa yhdessä pitkästä aikaa ja käytiin viimeksi 4 vuotta sitten juhlimassa yhdessä kun kukaan ei juhlijatyyppiä. Eli mun ei aihetta vaihtaa kavereitani eikä tätä miestä :) Samoin tää mies ei ole käynyt paljon koska seurusteli useamman vuoden aiemmin ja muutenkaan ei tykkää käydä usein juhlimassa. Kummallista että tää juttu rönsyilee täällä ihan muihiin aiheisiin mitä alunperin kysyin :) Ja mun sydän on paremminkin iloa täynnä eli siksi hymiöt tapasin tämän miehen eli miksi olisin surullinen kun ei mitään aihetta ole :) Kaikki on hyvin elämässäni tällä hetkellä.
 
vierailijaaaaaa
Siis nää mun kaverit ja mä oltiin juhlimassa yhdessä pitkästä aikaa ja käytiin viimeksi 4 vuotta sitten juhlimassa yhdessä kun kukaan ei juhlijatyyppiä. Eli mun ei aihetta vaihtaa kavereitani eikä tätä miestä :) Samoin tää mies ei ole käynyt paljon koska seurusteli useamman vuoden aiemmin ja muutenkaan ei tykkää käydä usein juhlimassa. Kummallista että tää juttu rönsyilee täällä ihan muihiin aiheisiin mitä alunperin kysyin :) Ja mun sydän on paremminkin iloa täynnä eli siksi hymiöt tapasin tämän miehen eli miksi olisin surullinen kun ei mitään aihetta ole :) Kaikki on hyvin elämässäni tällä hetkellä.
No mutta ensin sanoit, että se mies on kova naistenmies ja nyt se sitten ei tykkää juhlimisesta ja onkin seurustellut useamman vuoden.....joku ei näissä viesteissä nyt oikeen täsmää.....Jospa kuitenkin tavallaan tykkäsit tuosta kovakouraisuudesta ja et nyt halua myöntää sitä itsellesi....ja haluasit tänne avautua...voisiko olla niin...olen oikeassa ehkä? Koska ihan oikeasti kyllähän sä nyt tiedät, että miten sanoa jos toinen on kovakourainen (älä ole kovakourainen vaikka) ....en sano tätä pahalla siis, on ok jos tykkää kovakouraisuudesta, jotkut tykkää (tosin tiettyyn rajaan saakka) ja kyllä sen voi aikuisena myöntää. Saatan toki olla hakoteilläkin, mutta viesteistäsi henkii pieni ristiriitaisuus.
 
vierailija
Ehkä tavallaan tykkäänkin kovakouraisuudesta määrättyyn rajaan asti, mutta se vaan sattui kun oli nin kovakourainen. Tarkoitin tulla naistenmies-asialla että mun mielestä mies on niin hyvännäköinen ja naiset tykkää hänestä että ajattelin että ehkä on kokemusta paljon naisista eron jälkeen vaikka onkin seurustellut monta vuotta. Erosi puoli vuotta sitten. Kun oli niin päällekäyvä kun heräsi vierestäni vaatteet päällä ja ei edes kysellyt mitään vaan alkoi vaan riisuutua eli tarkoitin lähinnä itsevarmuutta. En tiedä oikeesti miehestä varmaan läheskään kaikkea ja onko rehellinen puheissaan vaikka puhutaankin paljon kun ei ole hänestä pidempää kokemusta. Ja nää on vaan olettamuksia. Tykkään miehestä tosissani ja olen ihastunutkin, mutta aika näyttää tuleeko meistä jotain vai ei :)
 
Ehkä tavallaan tykkäänkin kovakouraisuudesta määrättyyn rajaan asti, mutta se vaan sattui kun oli nin kovakourainen. Tarkoitin tulla naistenmies-asialla että mun mielestä mies on niin hyvännäköinen ja naiset tykkää hänestä että ajattelin että ehkä on kokemusta paljon naisista eron jälkeen vaikka onkin seurustellut monta vuotta. Erosi puoli vuotta sitten. Kun oli niin päällekäyvä kun heräsi vierestäni vaatteet päällä ja ei edes kysellyt mitään vaan alkoi vaan riisuutua eli tarkoitin lähinnä itsevarmuutta. En tiedä oikeesti miehestä varmaan läheskään kaikkea ja onko rehellinen puheissaan vaikka puhutaankin paljon kun ei ole hänestä pidempää kokemusta. Ja nää on vaan olettamuksia. Tykkään miehestä tosissani ja olen ihastunutkin, mutta aika näyttää tuleeko meistä jotain vai ei :)
Eli ap:n mielestä itsevarma vetävä naistenmies ei turhia kysele, vaan sammumiseltaan herättyään repii vaatteet päältään ja käy sitten kovakouraisesti naisen kimppuun kyselemättä ja muista huoneessa olijoista välittämättä o_O
 
vierailija
No, täytyy vaan sanoa että olen ollut parisuhteissa vaan semmoistan miesten kanssa jotka on olleet aika päällekäyviä, enkä tarkoita fyysistä tai väkivaltaa vaan sitkeitä eli yrittäneet mua kauan. Olen aika hitaastilämpenevää sorttia (vaikea uskoa mun alkukirjoitukseksta) ja sen vuoksi vaan ns. alfaurokset jotka on itsevarmoja ja määrätietoisia ovat olleet mun kanssani. Lisäksi itse tunnen itseni varmemmaksi kun toinen on itsevarma ja vähän päällkeäyvä.
 
ullaaaaaa
No, täytyy vaan sanoa että olen ollut parisuhteissa vaan semmoistan miesten kanssa jotka on olleet aika päällekäyviä, enkä tarkoita fyysistä tai väkivaltaa vaan sitkeitä eli yrittäneet mua kauan. Olen aika hitaastilämpenevää sorttia (vaikea uskoa mun alkukirjoitukseksta) ja sen vuoksi vaan ns. alfaurokset jotka on itsevarmoja ja määrätietoisia ovat olleet mun kanssani. Lisäksi itse tunnen itseni varmemmaksi kun toinen on itsevarma ja vähän päällkeäyvä.
No nyt viimeistään meni överiksi koko ketju....jaa, no tuo mies nyt ei ole kuvailun perusteella alfaurosta nähnytkään......ja kuka hemmetti nyt luokittelee ihmisiä alfauroksiin ja ties mihin...kaikkee sitä..
 

Yhteistyössä