ei oo ihan kaikki, muutama näkyy liikenevän tännekkinNo kiitos tuosta infosta..ei vais, nauti ininavapaasta
...varmaan koko Suomen itikat on taalla
Näky ja tuntui ainakin 1 itikka olevan täälläNo kiitos tuosta infosta..ei vais, nauti ininavapaasta
...varmaan koko Suomen itikat on taalla
Pahoillani olen..ihan kaikkia en naemma saa kurissa ja meikalaisessa pysymaanei oo ihan kaikki, muutama näkyy liikenevän tännekkin
nooh, eihän meistä juuri kukaan ole aivan 100% täydellinenPahoillani olen..ihan kaikkia en naemma saa kurissa ja meikalaisessa pysymaan
kaikkien elämä on tarpomista pettymyksestä toiseenMun elämä on vaan jatkuvaa toipumista.Mitä sitä odottamaan mitään kun tietää jo valmiiks että itku ja suru siitäkin tulee.
No joo,anteeks taas.Se on vaan tää kun oli ne yhteiset jussi suunnitelmat jo tehty ja nyt sit yksin.
Niinpä, ketuttaa kun aina käy huonosti suhteessa. Mua ei kannata enää lähestyä. Ja jos ei uskota niin saa nyrkistä.en mää ruutis sanonukaan etteikö muilla olis. itsekkäästi vaan itestäni höpisen. mut olishan se kiva kun se tarpominen puolittuis toisen kanssa. on vaan tyhjä olo kun ei oo ukkoo ei jälkikasvuu ei yhtikäs mitään. se että ei oo jälkikasvua niin siihen jo pikkuhiljaa vuosien aikana tottunu että niin ei tuu tapahtuu mut kun pysyis ees ukko matkassa.
vissiin vähän kurja ilta taas.
Höpsis, saattaa tulla ihan oikeaki vielä.Niinpä, ketuttaa kun aina käy huonosti suhteessa. Mua ei kannata enää lähestyä. Ja jos ei uskota niin saa nyrkistä.
Sua sentään lähestytään ,mua ei. No ,en mä nyt kyllä täl hetkellä haluiskaan et kukaan lähestyis.Niinpä, ketuttaa kun aina käy huonosti suhteessa. Mua ei kannata enää lähestyä. Ja jos ei uskota niin saa nyrkistä.
Suunnitelmat toisinaan muuttuu oli suhdetta tai ei.en mää ruutis sanonukaan etteikö muilla olis. itsekkäästi vaan itestäni höpisen. mut olishan se kiva kun se tarpominen puolittuis toisen kanssa. on vaan tyhjä olo kun ei oo ukkoo ei jälkikasvuu ei yhtikäs mitään. se että ei oo jälkikasvua niin siihen jo pikkuhiljaa vuosien aikana tottunu että niin ei tuu tapahtuu mut kun pysyis ees ukko matkassa.
vissiin vähän kurja ilta taas.
...no just tata....
Pyh ja pah. Sellasta olekaan täällä.Höpsis, saattaa tulla ihan oikeaki vielä.