Mistä hemmetistä tinkulainen sai selville meidän osoitteen?Meitä on täällä yllättävänkin paljon
Mistä hemmetistä tinkulainen sai selville meidän osoitteen?Meitä on täällä yllättävänkin paljon
No mitää sää haluut...muuta ku olla erakkona???mutta jos tämä on oikeesti tätä tässä iässä niin sama vaikka olis koomassa.
Olisko tarjolla grillimakkaraa, hapankaalia ja kurkkusalaattia?Nyt...otatko hedelmäsalaattia ?
Et pyytänyt häntä kylään.Nii vai mitä se päätön tolla koomalla meinas...?
Löytyy täältä grillimagguraa mutta ihan perustavis tomaatti- kurkku- jäävuorisalaattia juustokuutioilla ...hapankaali jäi kauppaan.Olisko tarjolla grillimakkaraa, hapankaalia ja kurkkusalaattia?
Kuori sipulia--- lähteeMulla meni roska silmään.
Nooh... menetit vain sen, että en ole ovellasi kuolaamassa ja kerjäämässä.L
Löytyy täältä grillimagguraa mutta ihan perustavis tomaatti- kurkku- jäävuorisalaattia juustokuutioilla ...hapankaali jäi kauppaan.
Oi voi sentään*hapatuksena*...
No nih, kukkataikaa kehiin siellä! Horsmat sun muut rehut tiskiin ja tyynyn alle, aamulla kun on ihottumaa ja silmät ummessa ei enää harmita saati muistukaan mieleen tukkoinen nenä ja korva *peukuttaa*Hieno olo. Toinen sierain ja korva tukossa.
Olen allerginen luonnon kukille. Ei viitti tahalleen tukehtua.No nih, kukkataikaa kehiin siellä! Horsmat sun muut rehut tiskiin ja tyynyn alle, aamulla kun on ihottumaa ja silmät ummessa ei enää harmita saati muistukaan mieleen tukkoinen nenä ja korva *peukuttaa*
Ongelma ratkaistu ...
Vastaan itse itselleni
Kookosöljypurkki mukaan! Rasvaa sillä muut paitsi silmätVellokset lähtivät jo fillaroimaan kokolle, käsky tuli että perään sieltä !
Nyt vain pikkuisena pjulmana että kummoseen foliokääreeseen mä kietoudun ettei noi viholliset kuppaa mua kuiviin*varovaisena*....
Huh. Pilkkihaalarit, here I come
Kaffetta ja juustokakkuaIltaa kaffetta ja mansikkakakkua.