Ei tänne naisia kaivata!Tonne kesälomalla
Ei tänne naisia kaivata!Tonne kesälomalla
kävin mä peräti tankkaamassa auton mutta siihen sitte hyyty koko homma.Was? Sä et mennykään kruisailemaanko? Pöh - vaikka siellä(täällä ainakin) on mainioin kyynärvarren ulkoilutuskeli *peukuttaa*
tuliskin.Tuli ajatuksia.
Ota pois, silmähuuhdepullo ois paras mutta voi muutenkin ottaa sen pois, vedellä huuhtelu voi irroittaa roskan silmästä.Mulla meni roska silmään.
Puhu vaan omasta puolestas!Ei tänne naisia kaivata!
No törönlöröt sulle ...kyllä meillä ainakin on iha selkeesti lällylöylyt ja äijälöylyt, joissa vellokset viihtyvät hyvin <3...Neitokaisella on nyt kovin, kovin väärä väärä mielikuva jostain ihmeellisistä äijälöylyistä.
Jos semmoisia on olemassa niin ne eroavat neitilöylyistä vain oluen kulutuksen osalta.
On muuten hyvä zipale. Ettei vaan olis jopa Belindan paras.hakuun luna ja heti löyty.
No hö...mutta päivä se on huomennakinkävin mä peräti tankkaamassa auton mutta siihen sitte hyyty koko homma.
Täällä ei asu ketään
Meitä on täällä yllättävänkin paljonTäällä ei asu ketään
ei taida taas paljoa kiinnostaa. valivalivali.No hö...mutta päivä se on huomennakin
Antenni...ota se puis!!...tossa teksissä oli kyllä hajasijotettuna liiaksi nuita väkäsiä - näitä < - että en yhtään ihmettele jos ripsi nyrjähti....Mulla meni roska silmään.
OK, sir.Ota pois, silmähuuhdepullo ois paras mutta voi muutenkin ottaa sen pois, vedellä huuhtelu voi irroittaa roskan silmästä.
Voi tulla silmätulehdus jos jää pitemmäksi aikaa sinne.
No uliuliuli vaanei taida taas paljoa kiinnostaa. valivalivali.
olen mä kyltin joskus nähny jossain, siitä se mieleen tuli.Ai sää asut tuolla
Toi on siinä mielessä totta, että siellä on synnytty ja siellä on vainaja pesty.Sauna on suomalaisen kirkko.
Eikäääää ....toi on niin munJa tästä reissulle paita päälle
Ja usiasti laitettu alullekkin vieläToi on siinä mielessä totta, että siellä on synnytty ja siellä on vainaja pesty.
Semmoinen on omiaan pitämään paikkaa pyhänä.
Nyt...otatko hedelmäsalaattia ?mutta jos tämä on oikeesti tätä tässä iässä niin sama vaikka olis koomassa.