No joha on kaveri prkKaverin piti tulla tänne. Nyt se on naapurin kanssa ryyppäämässä.
Ei tarvi tulla tänne tänään.
No joha on kaveri prkKaverin piti tulla tänne. Nyt se on naapurin kanssa ryyppäämässä.
Ei tarvi tulla tänne tänään.
Mä en lähde minnekään. Olen kipeä.Tanssikengät jalkaan ja baanalle. Taisi olla mies kun noin harmittaa.
Heikki Paunosen Tsenaaks Stadii bonjaaks slangii , WSOY, 2001, teoksen mukaan joro on varas, olla joron jäljillä eli huonoilla teillä.jäljille. (Mikä prkl on joro?)
Ilman lepoa ei voi parantua... Jaksamista!Mä en lähde minnekään. Olen kipeä.
KiitosIlman lepoa ei voi parantua... Jaksamista!
Joku terrieri se oli Frasierissä. en muista/tiedä mikä. Mutta nimi ole Eddie.Ja iltaa-päivää.
Nyt on kotosalla vain
Mies ja koira
+ semmonen vähän oravaa isompi karvapallero joka tuli lomille tänne, mikä lie oisko joku majava tms? Kuulemma Frasierista tuttu.
Jackrusselinterrieri.Joku terrieri se oli Frasierissä. en muista/tiedä mikä. Mutta nimi ole Eddie.
Aika vipeltäjä.
Jaa, onko se sukua kanadan vai euroopan majavalle?Jackrusselinterrieri.
Se on hyvä - et ilima puhdistuu välilläPrkl, heräsin päikkäreiltä ja taas sataa vettä ulkosalla
"Nice beaver".Jaa, onko se sukua kanadan vai euroopan majavalle?
mä olen kipeä kun en lähde minnekkään.Mä en lähde minnekään. Olen kipeä.
Nöyp, se on eukarodan majavalle hyvin, hyvin kaukaista sukua...Jaa, onko se sukua kanadan vai euroopan majavalle?
Was? Sä et mennykään kruisailemaanko? Pöh - vaikka siellä(täällä ainakin) on mainioin kyynärvarren ulkoilutuskeli *peukuttaa*mä olen kipeä kun en lähde minnekkään.