Jaa*luimistelee*...on se nyt kumma kun ei rehellinen päiväkahvi kelepaa...Mä otan jädeä.
Kuningatarjädeä Join kahvia pari tuntia sitten.Jaa*luimistelee*...on se nyt kumma kun ei rehellinen päiväkahvi kelepaa...
Mitä ihanaa herkkua sulla on*sirottelee itelleen suolaa*?
..siis onko toi semmonen, missä on jotain mustikkamansikkavadelma- hilloako?...miten niin mä en mistään tiiä mitnKuningatarjädeä Join kahvia pari tuntia sitten.
On Maistuis mullekin hillajäde...siis onko toi semmonen, missä on jotain mustikkamansikkavadelma- hilloako?...miten niin mä en mistään tiiä mitn
Oi! Mä voisin nyt herkutella jollain hillalakkasuomuurain--jätskillä
Mä voin uhrautua heilaksi.Sannia tuuppaa juhannusheilaksi. On kyllä vähän turhan nuor mulle
...mitä väliä - jos ei jutut natsaa ni aina voit sanoo että oo hilijaa ja laulaSannia tuuppaa juhannusheilaksi. On kyllä vähän turhan nuor mulle
...en etes muista milloin viimeks oisin saanu hillaa....se on toooosi hyvääOn Maistuis mullekin hillajäde.
osaakohan tuommonen typykkä ees keittää pottuja?...mitä väliä - jos ei jutut natsaa ni aina voit sanoo että oo hilijaa ja laula
Jos tuolleen meet kysymään, niin vastaus on varmasti että - hä, mitä?!*varovaisen epäilevänä*osaakohan tuommonen typykkä ees keittää pottuja?
Mä en oo saanu pitkään aikaan sitä....en etes muista milloin viimeks oisin saanu hillaa....se on toooosi hyvää
Mulle tuli kans Jaajo, en vietä juhannusta tänä vuonna!Juhannusheilasi on Jaajo!
Sinun juhannuksestasi tulee naurun ja keskustelun täyteinen. Välittömän Jaajon kanssa aika lentää kuin siivillä, eikä sillä ole väliä vietättekö keskikesän juhlaa kaupungissa vai maalla, kunhan käsillä on hyvää syötävää ja virkistysjuomia. Halutako miljonääriksi-ohjelmaa juontavalla Jaajolla on nippelitieto hallussa, joten hänen kanssaan ei kannata ryhtyä kilpasille Trivial Pursuitissa, jos on huono häviäjä.
...ja me puhutaan edelleen hillasta*himppasen varovaisena*?Mä en oo saanu pitkään aikaan sitä.
Oj, kyllä Jaajon kelpaa ...laadukkaassa seurassa on hän, tosin ihan ite ei taija vielä tietääkäänMulle tuli kans Jaajo, en vietä juhannusta tänä vuonna!
Kyllä, en oo syöny sitä moneen vuoteen....ja me puhutaan edelleen hillasta*himppasen varovaisena*?
Hillojahan on jängät pullollaan, no tais jokku paleltua lumisateisiin mut ainakin korpihilloja saapi. Eikäkö se ole ko mennee ja hakkee, ei maksa mithän....ja me puhutaan edelleen hillasta*himppasen varovaisena*?
En miekään.Kyllä, en oo syöny sitä moneen vuoteen.
Mie. En. Tiiä. Paikkoja.Hillojahan on jängät pullollaan, no tais jokku paleltua lumisateisiin mut ainakin korpihilloja saapi. Eikäkö se ole ko mennee ja hakkee, ei maksa mithän.