"vieras vaan"
Löytyyköhän kohtalontovereita..? Meillä on perusterve pikkukoululainen, jolla on tosi kiusallinen vaiva, eli tiheentynyt virtsaamistarve. Lapsi käy vessassa lukemattomia kertoja päivän aikana, ja vaiva häiritsee jo normaalia elämää. Perustutkimukset on tehty, ja mm. virtsatieinfektion ja diabeteksen mahdollisuus suljettu pois. Vaivaan on koitettu olla liiemmälti kiinnittämättä huomiota, mutta nyt lapsi jo itse toivoo saavansa siihen jotain apua.
Olen aikeissa varata lääkäriaikaa yksityispuolelta, kun julkisella asia ei tunnu etenevän. Nyt mietinkin että varaanko aikaa urologille vai lastenlääkärille? Minkälaisia tutkimuksia on odotettavissa? Ja ennenkaikkea onko vaivaan olemassa hoitoa? Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista!
Olen aikeissa varata lääkäriaikaa yksityispuolelta, kun julkisella asia ei tunnu etenevän. Nyt mietinkin että varaanko aikaa urologille vai lastenlääkärille? Minkälaisia tutkimuksia on odotettavissa? Ja ennenkaikkea onko vaivaan olemassa hoitoa? Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista!