Keskeytymätöntä unta mulla ei ole ollut moneen vuoteen. Sekin väsyttää. Herään monta kertaa öisin.Mulla noin kahdeksan tunnin keskytymättömät unet ovat okei. Sit jos nukkuu pätkissä, tuntuu ettei mikään riitä.
Tuttu tunne nykyään.Keskeytymätöntä unta mulla ei ole ollut moneen vuoteen. Sekin väsyttää. Herään monta kertaa öisin.
Mulla ei ole sitä. Sain melationiinia unihäiriöön. Nukun sikeämmin kun otan sitä 2x3mg. Heräämisiin se ei ole vaikuttanut. En ole nukkunut hyvin 15v.Tuttu tunne nykyään.
Vaihdevuodet ovat ahterista!
Toi ois syvemmältä kun ei edea aika auta.Mulla ei ole sitä. Sain melationiinia unihäiriöön. Nukun sikeämmin kun otan sitä 2x3mg. Heräämisiin se ei ole vaikuttanut. En ole nukkunut hyvin 15v.
Hyvä että sua auttaa.Toi ois syvemmältä kun ei edea aika auta.
Mut melatoniini on kiva, sitä mäkin nappaan silloin kun aamulla pitää olla aikaisin ajokunnossa ja tuntuu ettei uni tule.
Hyvää päivää!Päiväkahvii mukissa ja ulkona sataa vettä
Täällä ei vielä sada.Päiväkahvii mukissa ja ulkona sataa vettä
Suomelahdelta tulee kohtapuoleen sadetta sinnekinTäällä ei vielä sada.
Näköjään tulee.Suomelahdelta tulee kohtapuoleen sadetta sinnekin
http://testbed.fmi.fi/history_browser.php?imgtype=radar&t=5&n=10
Ei voi vätystääJa nukkumaan. Väsyttää.
PäivääpäsHei vain huomenta!! Kahvia kitusiin ku tuli vähän nukuttua
Se on huomenta, kunnes toisin sanonPäivääpäs
Säkin siis olet -ainakin henkisesti- oinas! Ja oinaat ovat aina oikeassa.Se on huomenta, kunnes toisin sanon
Ei mun päkäpäisyys mihkä oo kadonnu vielä
Jos se sen vaatii niin kyllä Kaksonen olen oikeesti ja osaahan nuokin olla... noh, ainaki päkäpäitä ellei aina oikeessaSäkin siis olet -ainakin henkisesti- oinas! Ja oinaat ovat aina oikeassa.
Sitä samaa sulleMun pitää nyt painua. Kivaa päivää kaikille!
ahaa, et siis enää ole neiti vaan ennemminkin naitu neiti?Ainiin joo, mä lakkasin olemasta "sinkkukin" eilen
eipäs pullistella, olet kuitenki heränny äsken.Päivääpäs