Siis se pitää kasata itse? Käääääääk! En himoakaan niitä enää.Jos haluatte jotain kivaa puuhaa iltaanne, niin voin suositella tämän ostamista. Tätä kasatessa mänöö hermo ja kohta haetaan leka.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70186603/
Siis se pitää kasata itse? Käääääääk! En himoakaan niitä enää.Jos haluatte jotain kivaa puuhaa iltaanne, niin voin suositella tämän ostamista. Tätä kasatessa mänöö hermo ja kohta haetaan leka.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70186603/
Se on Ikea, tulee pienessä litteässä paketisa.Siis se pitää kasata itse? Käääääääk! En himoakaan niitä enää.
Miksi säilyttää sitä? Laita pois ja jos tulee tarve lukea pakkausseloste, niin netistähän sen löytää?...siiis......tyohan tiiatte kaikki, kun nuissa laakepakkauksissa, olipa sisalla mita tahtojaan, on semmonen kivankiva natisti fiikattu paperiliuskanen ohjeitten ja varoitusten kera
No. Kun sen paketin natisti kieli poskella ja osin ulkopuolellakin oot saanu auki ja erehtynyt viela avaamaan sen fiinisti taitellun paperilappusenkin, niin....kun tulee aika laittaa tablettiliuskat/tippapullo/pullo what evo takaisin sinne laatikkoon/pakettiin niin sitten sa mokoma erehdyt myos fiikkaamaan sita paperilappustakin ...tyyliin nainhan tama meilta kay, silmat kiinni ja yhdella kadella kun - onhan tassa nama taitoksetkin!
No vit....sittomyys taas joo! Se on ihansejasaakelinsama etta onko siina niita taitoksia koska kuitenkin se menee ihan vituralleen vaikka kattelet ja pallistelet molemmilla silmilla ja kaytat molempia kasia jajajajaja....
...nuin. Sitten se onkin semmoisessa hyvin sievassa ja aarimmaisen kompaktissa paketissa *hinkkaa sadekehaa*
Ihan. Hemmetin. Tiukkaan. Satostellyssa. Myttykurttukasassa.
Mission accomplished
Mä tykkään siitä poistopisteestä missä on mallinan toimineita roinia valmiiksi kasattuna.Se on Ikea, tulee pienessä litteässä paketisa.
Kävin sielläkin ja nyt ei ollut mitään kivaa tarjolla. Partsille lähdin sohvaa ostamaan ja tuli kassillinen muutakin roinaa mukaanMä tykkään siitä poistopisteestä missä on mallinan toimineita roinia valmiiksi kasattuna.
No voi lallaspyy vaan, jos teilla on siella tilannetta paalla jonkun Ikea- kokoomisen kanssa josta ei misterikaan selvia, niin mulla on tilannetta paalla naitten hiien hilavitkutinkoneitten kanssa jotka mukamas tottelevat nimea tietokone ja alypuhelin.Miksi säilyttää sitä? Laita pois ja jos tulee tarve lukea pakkausseloste, niin netistähän sen löytää?
Sa ootkin mies.mulle ei ole tullut koskaan mieleenkään edes yrittää sulloa sitä paperisuttia takasi sinne laatikkoon
luulet vaanSa ootkin mies.
Ah, soriluulet vaan
Mula taas kaikki lääkepakkaukset on apteekin paperipussissa ja tuikkaan ne lääkeselosteet sinne samaiseen pussiin.
Viette takaisin Ikeaan ja reklamoitte.Vituiks män, nyt se on pilalla. Pohja jäi ehjäksi. Ehkä sen voi käyttää partsilla jollekin kasville alustana.
Paskaa möitte. Me sahattiin tätä ja tämä ei kestänytkään. Vähintään bullakahvit saavat tarjotaViette takaisin Ikeaan ja reklamoitte.
...jospa se suurin syypaa onkin tuossa mini-etuliitteessaYleensä mies on äärettömän kärsivällinen ja hyvä kokoamaan mitä vaan. Nyt löytyi voittaja, Ikean minikasvihuone.
Niin kai. Mutta joku näppärä ne on siellä liikkeessäkin koonnut. Miksi siellä ei ole sellaista Me Kasataan -tiskiä kassojen jälkeen....jospa se suurin syypaa onkin tuossa mini-etuliitteessa
Kun...silloinkun miehet ryhtyvat kasaamaan jotakin niin sehan on suurta ja mahtavaa ja aarimmaista ja massiivista ja valtavaa ja...
Tommonen. Ois valmiiksi kasattukinNyt alahuuli väpättää. Olin kuvitellut sen parvekkeen pöydälle ja sisään pieniä kasveja. Voi kodittomat kasviraukat
Kait ne pärijää iliman muovipömpeliä ympärilläänsä?Nyt alahuuli väpättää. Olin kuvitellut sen parvekkeen pöydälle ja sisään pieniä kasveja. Voi kodittomat kasviraukat