40+ so what wol.13

Luppana: Miinustahan ne näytti, mutta oireista johtuen olo on (epärealistisen) toiveikas. Ja ymmärtääkseni ne rfsu:t ei oo niitä herkimpiä testejä. Oviksen mukaan huomenna vasta ois eka järkevä testipäivä.... Mä niin haluisin sen plussan, että todennäköisesti vaan kuvittelen kaikki oireet ja putoan ihan kohta korkealta.... :p
Ja mä niin toivon että sä saat sen plussan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Kasenjalle kiitos listalle pääsystä!

Plussanneille onnittelut, voimia piinapäiväläisille ja tsemppiä jokaiselle tarpojalle!

Meillä yritetään toista lasta, kohta kolme vuotta yritystä, joista yksi vuosi hoidoissa. Olisi rohkaisevaa kuulla, jos teillä on tarinoita pitkänmatkalaisista kenellä viimein onnistanut? Näyttäs helpommin onnistuvan luomuna kuin hoidoilla?!?

:)
 
Onnittelut vielä kaikille plussanneille! Hienolta alkaa näyttää tuo kesäkuun plussalista, mutta toivottavasti meitä vielä mahtuisi muutama sinne mukaan... :love:

Kiitos ihanat kun kyselitte kuulumisia, täällä on menty aikamoista vuoristorataa ja jännitysnäytelmää tämä viikko. Tiistaina oli punktio joka meni hyvin ja saaliskin näytti hyvältä: 13 munasolua kaiken kaikkiaan. No, seuraavan päivän puhelu klinikalta sitten tyrmäsi: näistä 13 solusta vain kaksi oli hedelmöittynyt normaalisti!! Kun solut on surkeita niin ne on surkeita, ei siinä mikään auta. :cry: No, nyt nuo molemmat alkiot on kyllä lähteneet jakautumaan, mutta vielä saa jännittää huomiseen asti, päästäänkö ylipäätään siirtoon asti. Pakkaseen ei nyt ainakaan taideta saada mitään, vaikka sitä niin kovasti toivoin. :cautious:

Satuin muuten klinikalla punktiosta toipuessani lueskelemaan vanhaa Anna-lehteä. Sieltä osui silmiini Kati Tervon haastattelu, jossa hän kertoi saaneensa esikoisensa 44-vuotiaana monen keskenmenon jälkeen. Jotenkin tuo antoi taas sellaisen pienen toivonkipinän, että kaikki on kuitenkin mahdollista. Noita Karhuemon mainitsemia pitkämatkalaisten onnistumistarinoita minäkin mielelläni kuulisin lisää! :)
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Onnittelut kaikille plussanneille, ihanaa nähdä plussaviivoja!

Ja kiva saada Roxannenkin hoitokuulumiset! Tsemiä punktioon - siihen tarvitaan vain se yksi aktiivinen

On: nyt to dpo11. Menkkaoloja... Testasin aamulla niin blankon raskaustestin, että en oikein usko, kyllähän se edes haamua näyttäisi ja jotenkin oireilisi...
 
Toivotaan onnistumista Karhuemo. Meilläkin toinen toiveissa ja monta vuotta yritystä. Toivottavasti tärppää edes joskus! Alan itse olla jo luovuttamassa...

Roxanne, voihan kökkö. Onneksi kuitenkin kaksi lähti siellä jakaantumaan. Onko tarkoitus laittaa molemmat? Onko sinulle koskaan muuten ehdotettu, että ei tehtäisi tuoresiirtoa vaan pakastetaan ja kokeillaan sitten luonnolliseen kiertoon? Mulla taitaa olla sama juttu kuin sulla... Kehnot munikset!

Babez... Tsemppiä uuteen kiertoon, jos se alkaa!

ON: uusi kierto alkoi jo sunnuntaina! Onneksi kierto on suht entisensä....nyt 32 päivää. Vuoto oli onnetonta!! Reilun päivän vuoto oli kunnollista ja sitten vain tuhruttelua. Taitaa mun hedelmälliset ajat olla menneet aikoja päiviä sitten! Silti yritetään.... En usko luomuraskauteen, joten hoitoja odotellessa (onpahan yksi hyvä syy odottaa loman loppumista).
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Huomenta kaikille!

Tsemppiä kovasti kaikille hoidoissa käyville ja muuten pitkän tien kulkijoille! Voin vain kuvitella miten rankkaa on se voi olla. Toivottavasti kuitenkin kärsivällisyys palkitaan! Ja tietysti voimia meille kaikille vauvakuumeilijoille, joilla ikä ei ole puolella. Onneksi tämä ryhmä on olemassa ja täällä voi jakaa tuntojaan ja autetaan toinen toisemme uuteen alkuun.

Minä tein aamulla apteekin testin, jossa näkyi haalea haamuplussa. Mies oli sitä mieltä, että näkyy ihan selvästi, mutta itse en meinaa uskoa... :D Pitää testata sunnuntaina uudelleen ja toivoa, että vahvistuu. Nyt on kyllä epätodellinen olo! :D
 
Huomenta kaikille!

Tsemppiä kovasti kaikille hoidoissa käyville ja muuten pitkän tien kulkijoille! Voin vain kuvitella miten rankkaa on se voi olla. Toivottavasti kuitenkin kärsivällisyys palkitaan! Ja tietysti voimia meille kaikille vauvakuumeilijoille, joilla ikä ei ole puolella. Onneksi tämä ryhmä on olemassa ja täällä voi jakaa tuntojaan ja autetaan toinen toisemme uuteen alkuun.

Minä tein aamulla apteekin testin, jossa näkyi haalea haamuplussa. Mies oli sitä mieltä, että näkyy ihan selvästi, mutta itse en meinaa uskoa... :D Pitää testata sunnuntaina uudelleen ja toivoa, että vahvistuu. Nyt on kyllä epätodellinen olo! :D
Jos mies näkee noissa testeissä jotain ja vielä ihan selvästi NIIN KYLLÄ SIINÄ VIIVA ON:love::love:... Voi käääk nyt (y) pystyyn
 
  • Tykkää
Reactions: Oodikas
Oon varmaan sata kertaa käynyt katsomassa testiä ja kyllä siinä viiva on, vaikka tosi haalea onkin. :D Voi kun kaikki menis hyvin. Mutta nyt pitää mennä päivä kerrallaan ja toivoa parasta. :)
Voi ihanaa :love::love:... Nään oikeen silmissäni sen kun käyt vähänväliä vilkasemassa testiä ja se tunne masun pohjassa kun sen viivan näät...on nää vaan niin ihania uutisia:)
 
Täällä on käynyt varsinainen plussaryöppy, onnittelut vaan kaikille.

Ja Karhuemolle ainakin tsemppiä ja Roxannelle myös (y)

Ite on jotenkin kovin siipi maassa olo. Tuntuu että mistään ei tuu mitään.
Vuoris: heinäkuu on meidän kuukausi sovitaan niin (y)... Nyt vaan kaikki mahdollinen ja mahdoton vippaskonsti käyttöön... Mä en koskaan ollut edes kuullut foolihappo napeista ja eilen niistä luin ja sinkosin apteekkiin ostoksille:ROFLMAO:... Ei varmaan jäänyt apteekin tädille epäselväksi "vaivan" nimi... Disperiiniä.. Foolihappoa... R.testejä ostoksena:D... Ja greippi mehuu kaupasta... Ja nyt oon vielä petipuuhien jälkeen nostanut kintut seinälle kymmeneksi minuutiksi... :LOL: Ei voi kukaan ainakaan moittii yrittämisen puutteesta:rolleyes:
 
Torstai 17.6.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Keltainen Seepra.............................35kp/24-26
Iid@ (43) ....................... 2.............. 34kp/27-28
Pilvilinna5 (41)................6...............32kp/27-28
Babez74 (42)..................1...............28kp/28
Roxanne (42)..................1...............26kp/29
kolibrinorsu (38)...............1..............21kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............14kp/30
Kasenja (40) ...................2..............13kp/26-30
Molly333 (43)...................................13kp/28
Vuorikristalli (39)..............................11kp/
Luppana76 (40)..............7...............9kp/28
bugsy (46) ......................?..............8kp/30
Pyllerölyllerö.................9.................5kp/?
Athina (41)......................6...............?kp/ 28-30
karhuemo75.....................................

Piinailupäivät:

Keltainen Seepra.........................dpo 21
Iid@ (43) .....................................dpo 15
karhuemo75.................................dpo 3
Roxanne (42) .............................. pp

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016
Joyzy..........................-05/2016
Helmi1234(39) ..........-06/2016
nuppu73....................-06/2016
Oodikas.....................-06/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Kurja keli just nyt, ja jotenkin masentaa tuo vesisade.
Vuorikristalli ymmärrän täysin tunteesi.
Muutenkin tuntuu, että välillä jaksaa ja välillä ei. Uskomaton vaikutus kyllä tuolla säälläkin on, kun heti jotenkin tylsistyy kun sataa. No, kyllä tämä aina marraskuun loskakelit voittaa :D

Hammasta purren eteen päin mars!
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Iida, sun viivalle vahvistumisia!!!!

Virkki, luovutus mielellä olen itsekin ollut, mutta kummasti sitä tulee taistelutahtoa siirron jälkeen. Toivottavasti täältä ei romahdeta lujaa (n) Oletteko siis käyneet vielä tutkimuksissa? Itse on n kokenut, että tämäkin kivi on käännettävä...kävi miten kävi!

Monihan täällä on raskautunut vanhempana...joten on se meille muilekin mahollista;)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76 ja Iid@
Oi, onnea hurjasti, lid@! Kylläpäs täällä nyt plussia pukkaa, aivan mahtavaa! (y)

Mä kävin tänään hakemassa kyytiin kauniin 8-soluisen alkion. :) Se toinen oli sit alkanut jakaantua villisti ja päätyi roskikseen, eli pakastettavaa ei tälläkään kertaa saatu. :( Mutta onneksi saatiin edes tämä yksi. Pienenä lisäbonuksena vielä se, että tämä alkio hedelmöittyi ihan omin avuin ilman mikroinjektiota - eka kerta meillä kun näin kävi. Joten kai se luomuraskauskin olisi ainakin teoriassa mahdollinen, vaikka eipä tässä nyt todennäköisyyksillä juhlita...

Mut voisi siis joku lisätä tuonne piinalistalle, kiitos. :) Noilla päivillä ei tosin ole nyt merkitystä kun pitkällä hoitokaavalla mennään, testipäivä on vasta 1.7. Oon nyt päättänyt, että juhannukseen asti olen onnellinen ja nautin tästä mahdollisuudesta, joka ollaan saatu. :love: Sitten vasta alan kaivaa testejä kaapista ja stressailla lopputulosta.

Karhuemolle paljon onnea kyytiläisestä - kiva kun on piinailuseuraa! Onko sulla millainen politiikka testailujen suhteen?

Virkille ja Vuorikristallille isot tsemppihalitukset. Nuo luovuttamisen ja epätoivon tunteet on niin tuttuja täälläkin, mutta jotenkin niistä on aina noustu. Aina on kuitenkin toivoa, ja kun hoitoihin pääsee niin mahikset paranee entisestään.

Kaikille muillekin tsemppiä ja ihanaa viikonloppua!
 
Oi, onnea hurjasti, lid@! Kylläpäs täällä nyt plussia pukkaa, aivan mahtavaa! (y)

Mä kävin tänään hakemassa kyytiin kauniin 8-soluisen alkion. :) Se toinen oli sit alkanut jakaantua villisti ja päätyi roskikseen, eli pakastettavaa ei tälläkään kertaa saatu. :( Mutta onneksi saatiin edes tämä yksi. Pienenä lisäbonuksena vielä se, että tämä alkio hedelmöittyi ihan omin avuin ilman mikroinjektiota - eka kerta meillä kun näin kävi. Joten kai se luomuraskauskin olisi ainakin teoriassa mahdollinen, vaikka eipä tässä nyt todennäköisyyksillä juhlita...

Mut voisi siis joku lisätä tuonne piinalistalle, kiitos. :) Noilla päivillä ei tosin ole nyt merkitystä kun pitkällä hoitokaavalla mennään, testipäivä on vasta 1.7. Oon nyt päättänyt, että juhannukseen asti olen onnellinen ja nautin tästä mahdollisuudesta, joka ollaan saatu. :love: Sitten vasta alan kaivaa testejä kaapista ja stressailla lopputulosta.

Karhuemolle paljon onnea kyytiläisestä - kiva kun on piinailuseuraa! Onko sulla millainen politiikka testailujen suhteen?

Virkille ja Vuorikristallille isot tsemppihalitukset. Nuo luovuttamisen ja epätoivon tunteet on niin tuttuja täälläkin, mutta jotenkin niistä on aina noustu. Aina on kuitenkin toivoa, ja kun hoitoihin pääsee niin mahikset paranee entisestään.

Kaikille muillekin tsemppiä ja ihanaa viikonloppua!
Ihanaa nyt on "pikkunen" parhaassa mahdollisessa kyydissä "kohdussa" tarra töppösiä... Nippusiteitä... Pikaliimaa... Kaikkea mahdollista jotta pikkunen pysyy kyydissä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73
Kiitos tsempeistä, en tiedä mikä pikamasennus tässä yhtäkkiä iski. Kai siinä on turnausväsymyksen lisäksi epätoivoa ja töihinpaluun vuoksi ahdistusta. Silloin, kun jäin töistä pois, ajattelin, etten enää takaisin mene. Se ei vaan enää anna mitään hekisesti. No, vakipaikka on vakipaikka, joten kiltistihän sinne mentävä on, vaikka ne työtehtävät ei vois vähempää kiinnostaa. Kaipa sitä on sen verran nuoruuden idealismia tässä vanhassa rouvassa tallella, että pelkkä palkka ei riitä.
Mutta jospa tästä vielä mieli virkistyy.

Roxannelle tsemppiä ja kaikki niitit, klemmarit, nippusiteet ja liimat että pieni pysyy kyydissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Mahtavaa Roxanne, että edes se yksi onnistui toimissaan. Kaikkea hyvää tälle siirtolaiselle!! Nyt saa todellakin onnistua ja kiinnittyä! (y)

Vuoris, tunteesi kuulostaa tutulta. Hitto, periksi ei anneta ihan vielä. Kuten Karhuemo sanoi, niin käännetään se viimeinenkin kivi ennen luovuttamista. Sen takia mekin mentiin ja päästiin vielä kunnalliseen hoitoon ennen luovuttamista! Eipä tarvii myöhemmin jossitella, että entä jos, entä jos.

Tänään mietin ensimmäistä kertaa adoptiota. Voisin siihenkin ryhtyä, jos meidät kelpuutetaan vanhemmiksi.

Viikonloppuja leidit!
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@ ja Roxanne
Heippa flikat!

Hyviä uutisia! Dpo13 testasin plussaa! Tai ainakin miehen mielestä ihan selkee viiva - ei tosin tasavahvat vielä.
Yritän saada kuvankin mukaan, niin voitaisiin analysoida yhdessä. Mutta eihän siihen tulisi haamuakaan, jos ei mitään olisi? Iiks, ois kyllä niin ihanaa jos helmivauvaa pukkaa

Oodikas - tuosta sun upeasta testirivistöstä - mitkä dpo:t siinä on? Mullakun tuo testi näyttää samalta kuin sun alkupään testit.

Roxanne - ihana täydellinen 8-solu matkassa!! Onnea!! Ja ihanaa että kaverit yhty ilman apuja

Ihanan paljon plussanneita!
Mä testaan kyllä huomenna (ja siitäkin eteenpäin) kyllä - ja digiä ja ja ja
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75

Yhteistyössä