Mie kävin nyt neuvolassa. Niiden laskurin mukaan la on 6.2. eli mennään nyt sillä.
Olo on hyvä, mutta väsynyt.
Piinamiina ja Pulla 6+3
Olo on hyvä, mutta väsynyt.
Piinamiina ja Pulla 6+3
Tulee niitä aina muutamat ryhmää kohden yleensä, et joillekin meistä sekin arpa osuu varmasti, hui! Aika jännä ajatus että tulis, pelottava ja kauhistuttava myös mut uskon et vauvavuoden jälkeen se alkaa jo palkita viimeistäänMulla ei oo ollenkaan kaksosoloa, kun tuntuu et aika vähän niitä lopulta syntyy mitä harjotteluissa ym. oon ollu perheiden kans tekemisis. Mut yks ilta mietin, et vitsi jos oikeasti varhaisultras näkyis kaks alkiota. Mä en kyllä tosiaan haluaisi kaksosia et pitää toivoo, ettei niin käy!
Neuvolan mukaan mä oon jo 7+0 vaikka oman kierron mukaan oon 6+1. Uskon, et tää oma on lähempänä totuutta. Vajaa pari viikkoa ultraan!
En tiedä auttaako, mutta mä oksensin esikoisen kohdalla synnytyssaliin asti ja sielläkin vielä monta kertaaÄllötys ja krapulainen olo on vaihtunut pahoinvointiin, joka kestää 24/7. Oksentanut en ole, mutta tämä olo vaatii jo lepäämistä. Samaa oli esikoisenkin raskaudessa, mutta silloin alkoi hieman aiemmin ja kesti rv 27+. Oksensin aika paljon, mutta en joutunut kuitenkaan tiputukseen. Raskauden aiemmin kokeneet: Onko teillä ollut raskauksissa paljon eroja? Ajattelin, että uskallanko katsoa kalenterista mikä kuukausi on menossa rv 27, jolloin pahin pahoinvointi helpotti viimeksi!
pahoinvoiva kesäyllätys ja yllätys 6+3
Mulla saattaa toi kaksoisolo johtua siitäkin, että on ollut koko ajan tiedossa, että letrojen kanssa on monikkoraskausriski... eli voi ihan hyvin olla, että tää on vaan jotain mun alitajuntaa, kun siitä paljon oli puhetta ja lekuritkin sanoi, että kannattaa henkisesti varautua... huomattavasti helpompaahan se tietysti olisi, jos tulisi yksi kerrallaanMulla ei oo ollenkaan kaksosoloa, kun tuntuu et aika vähän niitä lopulta syntyy mitä harjotteluissa ym. oon ollu perheiden kans tekemisis. Mut yks ilta mietin, et vitsi jos oikeasti varhaisultras näkyis kaks alkiota. Mä en kyllä tosiaan haluaisi kaksosia et pitää toivoo, ettei niin käy!