The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päi ja vää.

Kahden kuukauden raittiusputki just nyt katkesi kuin seinään.

Oma osansa on henkilökohtaisella vitutuksellani mut päävika löytyy omasta päästäni.

Joo. Seliseli. Kaveri tartti apuva kotiteatterijärjestelmän pystyttämiseen. Eikä tosiaankaan ollu siitä helpoimmasta päästä.
Joten ensimmäinen sit on roudauskalja. Toinen on tuumaustupakki.
Mua ei o tehty lapioimaan hiekkaa lapioimisen riemuksi vaan jos kaveri kutsuu mut hätiin niin oletus on, että mä osaan. Äänen suhteen se pitää paikkansa, koska äänestä mä tiedän jokseenkin kaiken mitä pienen ihmisen tarttee tietää... mut kuvasta mä en tiedä hittojakaan.

Joka tapauksessa, hänen järjestelmänsä nyt toimii.

Mut tuli otettua turhankin moni roudauskalja.

Ja suorin reitti nukkumaluukkuun menee nurkkabaarin (ja parin muun baarin) ohi. Niin ja lähikaupan ohi, jossa röökiä ostaessa olutlaatikko lähtee kainaloon jokseenkin huomaamatta. Onneksi eivät myy Jallua, mut onneksi myivät Viikinkiloton.

Itteäni hävettää, että selkärankani on Etolasta. (kaikkea kumista ja muovista)
Näin pienestä se on kiinni. Käy vaan jeesaamassa kaveria...
... onneksi en törmännyt kehenkään naarasotukseen. Muussa tapauksessa en tietäisi mistä juhannuksena herään..

Onneksi ruma ulkomuoto ja vittumainen luonne pitää huolen siitä, että herään nukkumaluukusta yksin.

Päi ja vää.

Kahden kuukauden raittiusputki just nyt katkesi kuin seinään.

Oma osansa on henkilökohtaisella vitutuksellani mut päävika löytyy omasta päästäni.

Joo. Seliseli. Kaveri tartti apuva kotiteatterijärjestelmän pystyttämiseen. Eikä tosiaankaan ollu siitä helpoimmasta päästä.
Joten ensimmäinen sit on roudauskalja. Toinen on tuumaustupakki.
Mua ei o tehty lapioimaan hiekkaa lapioimisen riemuksi vaan jos kaveri kutsuu mut hätiin niin oletus on, että mä osaan. Äänen suhteen se pitää paikkansa, koska äänestä mä tiedän jokseenkin kaiken mitä pienen ihmisen tarttee tietää... mut kuvasta mä en tiedä hittojakaan.

Joka tapauksessa, hänen järjestelmänsä nyt toimii.

Mut tuli otettua turhankin moni roudauskalja.

Ja suorin reitti nukkumaluukkuun menee nurkkabaarin (ja parin muun baarin) ohi. Niin ja lähikaupan ohi, jossa röökiä ostaessa olutlaatikko lähtee kainaloon jokseenkin huomaamatta. Onneksi eivät myy Jallua, mut onneksi myivät Viikinkiloton.

Itteäni hävettää, että selkärankani on Etolasta. (kaikkea kumista ja muovista)
Näin pienestä se on kiinni. Käy vaan jeesaamassa kaveria...
... onneksi en törmännyt kehenkään naarasotukseen. Muussa tapauksessa en tietäisi mistä juhannuksena herään..

Onneksi ruma ulkomuoto ja vittumainen luonne pitää huolen siitä, että herään nukkumaluukusta yksin.
No voi sun perkules*lähtee ettimään piiskaa*...

Mie en sitten viime kerralla ripittänyt tarpeeksi ja kunnolla...

Hyvää tarkoitit ja teit kyllä :).

Harha- askel tuli.

(ja samat pupatukset nurkkabaarin kiertämiseen tulee tähän kohtaan kuin viimeksi, nyt en toista vaan sanon ärrrmurrr)

Sulle pittää hankkia pirun topakan näköinen ja olonen Justiina sinne.

Nyt sitä ryhtiliikettä ja kurssin tarkastusta, mies!!!

Ja tää seuraava on tuttua juttua *leikkii piiskallaan*...tiiät mitä tapahtuu joten eläpä vitkastele....

Iltaa!

Oli taas päivä. "hikipisaroia jossain Espoon, Vantaan ja Helsingin rajamailla*

Mutta löysin juhlapäähän värin! Sellainen kirkkaanpunainen tyvisuihke.
Siis tällainen.
http://www.biozell.fi/colormask-savyttavat-tyvisprayt.html (intensive red)
...enpä rupee hilavitkuttimella kokeilemaankaan äärimmäisen arvottavissa olevaa linkin avaamista mutta...uskallan väittää että oot juhlissa ihanan sähikäisenä omana hurmaavana ittenäs :)<3

Grillaamiset syöty, tuliki ihan illallinen tosiaan. Koiruuski sai siankylykiä tarpeekseen (y) Luineen päivineen katos parempiin suihin.

Poika söi joku kolme kertaa enempi kuin mie mut vain toisella meillä on iso maha (n) :LOL:

Puolustekseni ei mullakaan vatta kasvanut hänen iässään vaikka söin mitä. Ikägeenit varmaan kasuttanu miun mahua.

No voi sun perkules*lähtee ettimään piiskaa*...

Mie en sitten viime kerralla ripittänyt tarpeeksi ja kunnolla...

Hyvää tarkoitit ja teit kyllä :).

Harha- askel tuli.

(ja samat pupatukset nurkkabaarin kiertämiseen tulee tähän kohtaan kuin viimeksi, nyt en toista vaan sanon ärrrmurrr)

Sulle pittää hankkia pirun topakan näköinen ja olonen Justiina sinne.

Nyt sitä ryhtiliikettä ja kurssin tarkastusta, mies!!!

Ja tää seuraava on tuttua juttua *leikkii piiskallaan*...tiiät mitä tapahtuu joten eläpä vitkastele....
Minut on valettu siihen muottiin, että kaikki ei tule korvistani läpi. (joskus hyvä, joskus huano juttu). Mä kuuntelen kuuntelemisen arvoista, mutta kun itte päätän mikä ON kuuntelemisen arvoista, niin suodattimeni ei aina toimi edes haluamallani tavalla.

Minua saa ja tulee ripittää bändiperiaatteella "liikaa on tarpeeksi ja tarpeeksi on liian vähän".

Nukkumaluukussani ei ole Justiinaa.

Itteni vuoksi mä en ole koskaan tehnyt mitään enkä edes viitti.

Mut on tehty aivan muuhun kuin lojumaan nukkumaluukkubetonihelvetissä ikään kuin odottaen päivää parempaa.

Vaikka itte sanon, niin täs menee hyvä (hah) mies hukkaan.

Mua ei ole tarkoitettu elämään nukkumaluukussa, betonikuutiossa eikä kerrostalohelvetissä. Minut on tehty ihan mihin tahansa muuhun. Mutta ei tämmöiseen hitaaseen kuolemaan.

Minut on tehty helvetin hyväksi mieheksi Pepille joka ei tarvitse miestä, eikä kaipaa miestä.

Ryhtiliikkeen ja kurssinvalinnan minä teen jos näen maalitaulun. Mä osun kaikkeen mikä liikkuu tai pysyy paikallaan. Valuvika.

Minut on valettu siihen muottiin, että kaikki ei tule korvistani läpi. (joskus hyvä, joskus huano juttu). Mä kuuntelen kuuntelemisen arvoista, mutta kun itte päätän mikä ON kuuntelemisen arvoista, niin suodattimeni ei aina toimi edes haluamallani tavalla.

Minua saa ja tulee ripittää bändiperiaatteella "liikaa on tarpeeksi ja tarpeeksi on liian vähän".

Mut on tehty aivan muuhun kuin lojumaan nukkumaluukkubetonihelvetissä ikään kuin odottaen päivää parempaa.

Mua ei ole tarkoitettu elämään nukkumaluukussa, betonikuutiossa eikä kerrostalohelvetissä. Minut on tehty ihan mihin tahansa muuhun. Mutta ei tämmöiseen hitaaseen kuolemaan.

Minut on tehty helvetin hyväksi mieheksi Pepille joka ei tarvitse miestä, eikä kaipaa miestä.

Ryhtiliikkeen ja kurssinvalinnan minä teen jos näen maalitaulun. Mä osun kaikkeen mikä liikkuu tai pysyy paikallaan. Valuvika.
*pomppii tasajalkaa*

Nyt...se pääkkönen pois perseestä!! Ihan törkeen huonoja juomia sulla siellä menossa kun ajatuksetkin nuin syvältä!!

"..itteni vuoksi en koskaan oo tehny mitään jne jne "...

Herätys!!! Sun maalis: Loppuelämän terveys. Lastesi elämässä oleminen. Tulevat lapsenlapset ja tarinatuokiot. Betonihelvetistä poispääsy. Sun oma onnellisuus. Peppi.

Kerpeles, monta ihanaa ja hiivatin tärkeää syytä, maalia, minkä vuoksi tehdä ja pitää ryhtiliikettä!!

Sydän auki siellä, mies!! Vaikeeta se on, tosi miehet siinä punnitaan. Mutta "päivä vain ja hetki kerrallansa "...ja se Ei-sana tutuksi.

Juujuu, eteenpäin! Ja viemäriin tommoset paskajuomat, niistä tuu kuin pahaolo .

vierailija

minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä