Mä heräsin keittelemään miehelle ja pojalle työhönlähtökahvit ja sit ei uni enää tullutkaan.Päivää
Mun pitäs nukkua vielä. Iltavuoro ja kukkuilin jo tunti sitten.
Jos nousee ylös niin yleensä uni ei tule enää.Mä heräsin keittelemään miehelle ja pojalle työhönlähtökahvit ja sit ei uni enää tullutkaan.
Yirtä ottaa torkut. Mä saatan uinahtaa hammaslääkrin tuoliin. Nyt haukotuttaa niin.Tulee rankka päivä kun en nuku pidempään. Alkaa sitten väsyttää kun pitää lähteä töihin. Olen jalkojen päällä koko päivän.
On enää 2 tuntia aikaa nukkua. Tuskin uni enää tulee.Yirtä ottaa torkut. Mä saatan uinahtaa hammaslääkrin tuoliin. Nyt haukotuttaa niin.
Voi höh. Inhottavaa olla väsyneenä töissä.On enää 2 tuntia aikaa nukkua. Tuskin uni enää tulee.
Ei voi mitään. Mä olen muutenkin aina väsynyt.Voi höh. Inhottavaa olla väsyneenä töissä.
Kyllä mutta nukuin huonosti.HERÄSIT
Buranaa kuuluukin käyttää sisäisesti.Nyt on mummu saanut osaa taas puolen kaupungin ruokavarastot.
Ja mä sain toistamiseen haavan burana-levystä. Käsittääkseni kyseisen lääkkeen pitäisi poistaa eikä lisätä kipua.
Siis toihan on käsittämätön. Ei hitto.Hups, taisipa viroa puhuvilla pihan remppaajilla mennä kulkuväylän korot päin persettä ja kulkuväylä nousta liian korkialle.
http://i6.aijaa.com/b/00848/14190795.jpg
No seinänaapurini saa nyt homekämpän kaupan päällisiksi ja keravan kaupungin omistama vuokrataloyhtiö on jo hyväksynyt tuon työn.
Muutenkin nurmikkoalueet tasaisuudeltaan on kuin perunapeltoja
Niinpä niinSiis toihan on käsittämätön. Ei hitto.