Mä sain vihdoin neuvolasta kiinni jonkun. Niinhän siinä kävi, että siellä lasketaan edellisten menkkojen mukaan LA eli sain neuvolan jo ensi viikon torstaille, jolloin neuvolan laskujen mukaan olisi 9+2 (eli laskettu tammikuun puolella reilusti). Todellisuudessa viikkoja ei tuolloin ole kyllä kun 7+4. Sanoi, että tuolla menkkojen mukaan mennään nyt, mutta vaihdetaan sitten ekan ultran mukaan LA oikeaksi. Itse kyllä menen edelleen tuolla omalla ajatuksella..
Mistä hankinnoista haaveilette tulevaa vauvaa varten? Minulla siintää mielessä jo vaunuhankinnat! Olisi ihana päästä jo koeajamaan uusia kärryjä! Täytyy toki malttaa mielensä vielä kun niin alussa ollaan eikä tiedä tosiaankaan, asuuko tuolla kukaan. Toivottavasti asuisi
Mistä hankinnoista haaveilette tulevaa vauvaa varten? Minulla siintää mielessä jo vaunuhankinnat! Olisi ihana päästä jo koeajamaan uusia kärryjä! Täytyy toki malttaa mielensä vielä kun niin alussa ollaan eikä tiedä tosiaankaan, asuuko tuolla kukaan. Toivottavasti asuisi