eiks se ollu köyliönjärven jäällä?No ei näytä pyhäjärvi pahalta. Vaikka siellä se piispa tosin hengestään pääsi...
eiks se ollu köyliönjärven jäällä?No ei näytä pyhäjärvi pahalta. Vaikka siellä se piispa tosin hengestään pääsi...
piispa sai kirveestä päähän köyliöjärven jäällä.No ei näytä pyhäjärvi pahalta. Vaikka siellä se piispa tosin hengestään pääsi...
täältä päin katottuna käytännöllisesti katsoen sama paikkaMä luulin että köyliönjärvi on osa pyhäjärveä.
N jossain siellä suunnilla kummiskin!
Hyvä, sitten viihdyn siellä.livohka on ristuksen hienoa seutua
Siellä sinun on parempi pysyäkkin.täältä päin katottuna käytännöllisesti katsoen sama paikka
kestääkö kysyä että miten oot päätymässä just sinne?Hyvä, sitten viihdyn siellä.
Haluan pohjoiseen päin. JHL liiton sivulta löysin.kestääkö kysyä että miten oot päätymässä just sinne?
niinjoo, siellähän on tosiaan ammattiliittojen mökkejäHaluan pohjoiseen päin. JHL liiton sivulta löysin.
Voi morjens mun kanssa ...siis se on Oikeesti Paikkakin ..ja ma oon tyhmaHaluan pohjoiseen päin. JHL liiton sivulta löysin.
Niin jos alkaa pelottaa siellä.niinjoo, siellähän on tosiaan ammattiliittojen mökkejä
tulisinko joku ilta sulle mörönsyötiksi?
On on ja ajattelin että se on kiva paikka.Voi morjens mun kanssa ...siis se on Oikeesti Paikkakin ..ja ma oon tyhma
Huikeeta Livohkassa olemista sitten , maisemat on ainakin oikein hyvin kohdallansa
Mielettoman hyva nimi paikallaOn on ja ajattelin että se on kiva paikka.
tässä ---Mut siinä alapuolella oli joku Vaskijärven luonnonpuisto. Ei kellän oo hajua, millainen se on?
Tilasin pari kirjaa. Taian ottaa ne mukaan.Mielettoman hyva nimi paikalla
Eika tuolla voi muuta tehdakaan kuin nauttia elostaan kyballa