Joyzy! Nuo krampit on niin tuttuja mulle joka raskaudesta. Itseasiassa kipuillut ja krampannut enempi mitä esim menkkakivut. Pahimmillaan pari viikkoa ja useamman viikon siitä eteenpäin plussauksesta ja joka kerran sitä pelkää.
Sit sitä pelkää jos ei mitää tunnu.
Kovasti peukkuja, että pieni pitää tiukasti kiinni.
Helmi ja Luppana? Joko tikkuja on dipattu?
Mulla on testipussi täällä mökillä.
Miehelle sanoin, että tuo se muovipussi mikä mun vaatekaapin ylähyllyllä.
Ei sen kummemmin kysellyt silloin miksi, mitä siellä on.
Tänne tullessakaan ei mitään. Aamulla töihin lähdettyään laittoi viestin, et meinaatko et niille on pian käyttöä. Jokohan masussa on asukki.
Ei laittanut mitään testipaljoudesta.
No, mä oon vielä pedissä. Muksut nukkuu vielä kaikki. Äkkiä kävin puskapissillä tässä aamulla, kun meinas pissa tulla housuun. En jaksanut/viitsinyt tonne ulkovessaan raahautua. On meinaan tuolla rinteen alla ja jos taapero olisi herännyt mökin yläkerrassa, nii huih... Täytyy siis siirtää huomiseen aamuun tai koittaa pantata pisua pari tuntia.
Tosin mietin, että pitäskö kokeilla kykenisinkö ootteleen vaikka loppuviikolle.
Hah, en kykene. Kunhan mietin. Mut olis niin kun toisaalta kiva kehitellä oireita ja oliskohan vai eikö. Niin ja se negan näkeminen ei oo kiva. Kun mä en plussaan usko.
Lämmöt pysyttelee ylhäällä. 37,13 tänään. No, mut eihän niiden vielä kuulukaan laskea.
Ei oireita muuten.
Sit sitä pelkää jos ei mitää tunnu.
Kovasti peukkuja, että pieni pitää tiukasti kiinni.
Helmi ja Luppana? Joko tikkuja on dipattu?
Mulla on testipussi täällä mökillä.
Miehelle sanoin, että tuo se muovipussi mikä mun vaatekaapin ylähyllyllä.
Ei sen kummemmin kysellyt silloin miksi, mitä siellä on.
Tänne tullessakaan ei mitään. Aamulla töihin lähdettyään laittoi viestin, et meinaatko et niille on pian käyttöä. Jokohan masussa on asukki.
Ei laittanut mitään testipaljoudesta.
No, mä oon vielä pedissä. Muksut nukkuu vielä kaikki. Äkkiä kävin puskapissillä tässä aamulla, kun meinas pissa tulla housuun. En jaksanut/viitsinyt tonne ulkovessaan raahautua. On meinaan tuolla rinteen alla ja jos taapero olisi herännyt mökin yläkerrassa, nii huih... Täytyy siis siirtää huomiseen aamuun tai koittaa pantata pisua pari tuntia.
Tosin mietin, että pitäskö kokeilla kykenisinkö ootteleen vaikka loppuviikolle.
Hah, en kykene. Kunhan mietin. Mut olis niin kun toisaalta kiva kehitellä oireita ja oliskohan vai eikö. Niin ja se negan näkeminen ei oo kiva. Kun mä en plussaan usko.
Lämmöt pysyttelee ylhäällä. 37,13 tänään. No, mut eihän niiden vielä kuulukaan laskea.
Ei oireita muuten.