40+ so what wol.13

Joyzy! Nuo krampit on niin tuttuja mulle joka raskaudesta. Itseasiassa kipuillut ja krampannut enempi mitä esim menkkakivut. Pahimmillaan pari viikkoa ja useamman viikon siitä eteenpäin plussauksesta ja joka kerran sitä pelkää.
Sit sitä pelkää jos ei mitää tunnu.
Kovasti peukkuja, että pieni pitää tiukasti kiinni.

Helmi ja Luppana? Joko tikkuja on dipattu?

Mulla on testipussi täällä mökillä.
Miehelle sanoin, että tuo se muovipussi mikä mun vaatekaapin ylähyllyllä.
Ei sen kummemmin kysellyt silloin miksi, mitä siellä on.
Tänne tullessakaan ei mitään. Aamulla töihin lähdettyään laittoi viestin, et meinaatko et niille on pian käyttöä. Jokohan masussa on asukki.
Ei laittanut mitään testipaljoudesta.

No, mä oon vielä pedissä. Muksut nukkuu vielä kaikki. Äkkiä kävin puskapissillä tässä aamulla, kun meinas pissa tulla housuun. En jaksanut/viitsinyt tonne ulkovessaan raahautua. On meinaan tuolla rinteen alla ja jos taapero olisi herännyt mökin yläkerrassa, nii huih... Täytyy siis siirtää huomiseen aamuun tai koittaa pantata pisua pari tuntia.
Tosin mietin, että pitäskö kokeilla kykenisinkö ootteleen vaikka loppuviikolle.
Hah, en kykene. Kunhan mietin. Mut olis niin kun toisaalta kiva kehitellä oireita ja oliskohan vai eikö. Niin ja se negan näkeminen ei oo kiva. Kun mä en plussaan usko.
Lämmöt pysyttelee ylhäällä. 37,13 tänään. No, mut eihän niiden vielä kuulukaan laskea.
Ei oireita muuten.

Huomenta täällä dipattu testi ja ei mitään joten oli varmaan TAAS VÄÄRÄ HÄLYTYS :unsure:... Kyllä taas vituttaa ku pientä oravaa jolla on käpy hukassa... Nyt vaan keskityn kyttäämään millon menkat alkaa

Muille rakkaille kanasille isot peukut että viivat vahvistuu ja hoitolaisille tsemppiä ja munarikasta ultraa:love:

Mitenkä herkkä tuo PC on?
Ainakin tuo raskauskeijun testi on kymppi. Siinä ei näy mitään kännykameralle ainakaan. Jos oikeen kääntelee ja vääntelee, niin jotain ehkä vilahtaa. Mut tuo PC... kuva otettu noin 8min testin teosta. Näkyi siinä jotain ihan kieroon katsomatta selkeesti jo vessasta, kun tulin päivänvaloon, mut ei voinut alkaa kuvailla, kun muksut näkösällä. Olis kiinnittänyt liikaa huomiota.

Mut tässä kuvia salamalla ja ilman...

Mitenkä herkkä tuo PC on?
Ainakin tuo raskauskeijun testi on kymppi. Siinä ei näy mitään kännykameralle ainakaan. Jos oikeen kääntelee ja vääntelee, niin jotain ehkä vilahtaa. Mut tuo PC... kuva otettu noin 8min testin teosta. Näkyi siinä jotain ihan kieroon katsomatta selkeesti jo vessasta, kun tulin päivänvaloon, mut ei voinut alkaa kuvailla, kun muksut näkösällä. Olis kiinnittänyt liikaa huomiota.

Mut tässä kuvia salamalla ja ilman...

No ei kyllä tarvii yhtään tihrustaa tota pc.tä ihan selkee VIIVA:love::love: ihan mahtavaa taitaapi rouva olla pieniinpäin ONNEA ONNEA:love: KÄÄK IIK IHANAA

No ei kyllä tarvii yhtään tihrustaa tota pc.ptä ihan selkee VIIVA:love::love: ihan mahtavaa taitaapi rouva olla pieniinpäin ONNEA ONNEA:love: KÄÄK IIK IHANAA
Paljon mahdollista joo.
Noilla raskauskeijun herkillä voinee heittää vesilintua.
Pah, muka herkkiä.

Tässä vielä pari ihan just otettua.
Silmin näkyy kyllä viivasta raskauskeijun testissäkin, mut ei kännykamera tallenna.
Ihan surkeita testejä siis.

• Tykkää
Reactions: Roxanne ja Iid@
No nuo Pyllerön viivat näkyy kyllä huonommillakin silmillä, PALJON ONNEA! Täällähän on varsinainen plussa-aalto nyt! (y) Luppanalle pahoittelut, jos kyseessä olikin väärä hälyytys. Oliskohan siellä joku kiinnittymisyritys kuitenkin ollut, ei kai ne haamuviivatkaan tyhjästä tule? Joyzylle tsemppiä, ymmärrän hyvin pelkosi. Jos itse olisin niin onnekas, että joskus plussaisin, niin olisin varmaan ihan kauhusta kankeana :eek:. Toivottavasti ne krampit ovat vaarattomia ja kaikki menee hyvin, näin uskon.

Laitan tännekin vähän ultrakuulumisia: ekassa seurantaultrassa näytti oikein hyvältä, follikkeleita on kasvamassa 6 + 8 eli hyvä määrä tämän ikäiselle. :) Olivat vieläpä aika tasakokoisia, joten tämän perusteella tuntuisi että tämä pitkä kaava toimii mulla paremmin kuin lyhyt, jossa kasvu oli epätasaisempaa. Pe on seuraava ultra ja punktio sitten ensi viikolla, luultavasti tiistaina. Lopputulos jännittää kovasti, mutta so far so good, hyvällä mielellä mennään. :)

• Tykkää
Reactions: Luppana 76
Hässäkkäpäivän pukkas. Laitan kohta testikuvia aamulta ja uitin mä äskenkin yhden.

PYLLERÖLLÄ on viiva! Onnea ja sullon vahvempi ku mulla tossa pc-liuskassa :D

Edit:Kuvia http://aijaa.com/NTLfRq Digi, pc puikko ja rfsu ja pc ja rfsu on päivän toka pissasta. Laitan vielä toisenkin kuvan, missä aamun apteekin oma ja pc liuska

Edit2: aamun uitto apteekin oma ja pc liuska ja digi http://aijaa.com/s1I9V2

Edit3: äsken uitettu pc liuska ylimpänä ja muut aiemmat alempana http://aijaa.com/9U27zb Nämä ei oo kovinkaan vakuuttavia

Viimeksi muokattu:
bugsy ja muut hätäilijät :D Listan puolesta odotellaan ensin, että tulee mulla se oletettu kuukautisten alkamispäivä.
Nyt 7.6. on dpo11 fertility friendin mukaan menossa ja kuukautiset olisivat alkamassa la-su akselilla. Teen digin taas siinä vaiheessa. Uittelen näitä muita testejä tässä vielä pari päivää. Oon vaan ollu niin tehokas himotestaaja ettei testejä ole kovinkaan isoa pinoa enää kaapissa. Mutta on siellä käsittääkseni vielä 1 apteekin oma, 2 apteekin ultraa, 1 pc puikko, 1 pc:n liuska ja 1 rfsu:n liuska. Neljä digiä tuli tänään postissa ja ne on vielä kaikki.

Mä näin pari yötä sitten lähes koko yön unta, että oli kohdun ulkoinen raskaus kyseessä ja siinä unessa testasin joka paikassa ja kaikilla mahdollisilla testeillä. Digillä en siinä testannut, mutta jostain syystä pääosaa testeissä näytteli se cb:n testi, missä tulee plus kuvio sinisellä, jos on raskaana. En ole ikäissäni sellaista tehnyt ja en aio tehdäkään. Apteekissa sitä etäältä katselin ja totesin, että tuo testi ei oo mua varten :)

Saako plussat jo kirjata päivityksiin :love:(y)
Eiii vielä muakaan plussanneisiin. Ootellaan että se plussa vahvistuu ja menkat on myöhässä oviksesta laskettuna.

Mulla on jotenkin epätodellinen olo. En usko tämän onnistuvan.

Mä oon selvän ekan haamun ( tai no kai se plussa oli, kun kamera tallensi) saanut 2011 dpo 9. 2013 sain selvän viivan dpo 10.
Nyt selvä viiva dpo 10 pc:llä.

Helmi ja Pyllis; ihan selkeetä plussaa näyttää! Mahtavaa! Onnea ja toivon onnistunutta raskautta loppuun saakka!

Roxanna: hyvä saalis sulla tulossa! Toivotaan nyt, että tulis myös niitä kypsiä munasoluja aiempaa enemmän. Itsellä tuli just tuo 14, joista oli muistaakseni 4 top-luokkaa ja olikohan vielä 2 melko hyvää eli laatu on sitä, mitä voi olla tällä iällä.

Vuoris, pahoitteluni uudesta kierrosta!

Kiva nähdä paljon plussia tällä palstalla! Jatkakaa samaan tahtiin!

• Tykkää
Reactions: Roxanne
Huomenia! Multa poistettiin eilen luomia mahasta ja nyt täytyy varoa niitä tikattuja haavoja. Onneks pysty jotenkuten nukkuu yöllä vaikka ihme unia näinkin.

Tässä mun tän aamuset http://aijaa.com/tKlHff Siinä on apteekin oma, apteekin ultra ja rfsu liuska. Kaikki on vahvistuneet ja ei kai niiden tumman kirkuvia kuulu vielä dpo12 ollakaan.

Mulla ei tietoa milloin olisin saanut viivan esikoisen raskaudesta. Tässä raskaudessa oli hailakat haamut dpo10 aamupissasta ja mies näki ne myös. Testasin silloin pc-liuskalla ja apteekin ultralla. Testasin dpo10 myös aamun seuraavasta pissasta ja niissä pc-puikko näytti haaleaa viivaa. Rfsu oli viel ihan blanko. Rfsuhun sain eilen jotain hailuraa, mutta siitä ei voinut vielä olla varma. Tänä aamuna dpo12 rfsu:ssa on viiva.

Ihanaa, kun on paljon plussauutisia!!! :D Mites teillä plussanneilla muuten on ollut ennakko-oireita vai onko niitä ollut ennen plussaa?

Täällä piinailu jatkuu. Menkkamaista juilintaa ollut maanantaista lähtien ja myös alaselkä jomottelee. Selkäkipuja mulla ei yleensä ole, joten heti sitä toiveikkaana ajattelee, että josko tämä ois sitä.... :D Sunnuntaina vois kait aikaisintaan testailla, mut eiköhän ne menkat sitä ennen jo ala. Laskettu aika tarkistetaan myös täällä joka kierrossa... :D

Vielä lisäyksenä edelliseen, että ennen ensimmäistä raskauttani olin täysin varma asiasta jo reilusti ennen plussaa. Oli ihan selvät raskausoireet. Nyt ei sellaisia ole selkäkipua lukuunottamatta, joten tuskin tästäkään kierrosta mitään tulee.. No, viikon sisällä selviää... :D

Ihanaa, kun on paljon plussauutisia!!! :D Mites teillä plussanneilla muuten on ollut ennakko-oireita vai onko niitä ollut ennen plussaa?
No eipä oikeastaan ennen plussaa. Masun juilintaa ja palelua. Eilen illalla sängyssä kääntyessä tuntui repäisy... Illalla sitten hampaita harjatessa tuli semmonen yöks refleksi.

Aamulla muutama testi dipattu. En osaa kyllä sanoa onko tuo pc vahvistunut. Kyllä se kai on.

Kyllä on mieletön plussa puhuri täällä palstalla! Tulee itsekin toiveikkaammaksi kun teidän uutisia lukee :) Nyt vaan Joyzylle, Pyllerölyllerölle ja Helmi1234:lle paljon tarrasukkia matkaan! :love:
Vuorikristallille virtuaalihalaus :(
Ja kaikille kanasille missä kierron vaiheessa tahansa kovasti tsemppiä :)

Mulla ei eilinen ultra tuonut kivoja uutisia inseminaation suhteen. Ei ollut Gonal F 50 yksikköä per päivä tehonnut millään tavalla, pikkuruisia helmimäisiä munasoluja vaan näkyi, eikä kohdun limakalvokaan ollut paksuuntunut. :cry: Itketti koko loppupäivän. No nyt nostettiin Gonal F annos 75:een yksikköön ja maanantaina seuraava ultra. Joka tapauksessa inseminaatio ei tule tällä kierrolla toteutumaan, koska lähdetään miehen kanssa kesälomareissuun ensi viikon keskiviikkona. (Inssi olisi mahdollista aikaisintaan keskiviikkona, mutta meidän reissu alkaa jo klo. 6.00)
Jep, no ei auta muu ku pää pystyyn ja nokka kohti uusia pettymyksiä ;)

Keskiviikko 8.6.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (40)..............7...............27kp/28
Helmi1234(39) ................................26kp/26-28
Keltainen Seepra.............................26kp/24-26
Iid@ (43) ....................... 2.............. 25kp/27-28
Pilvilinna5 (41)................6...............23kp/27-28
Babez74 (42)..................1...............19kp/28
Roxanne (42)..................1...............17kp/29
kolibrinorsu (38)...............1..............12kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............5kp/30
Kasenja (40) ...................2..............4kp/26-30
Molly333 (43)...................................4kp/28
Vuorikristalli (39)..............................2kp/
bugsy (46) ......................?..............1kp/30
Iltatähti 76 (39)................2...............?kp/26-28
Athina (41)......................6...............?kp/ 28-30

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)............................dpo 28
Keltainen Seepra.........................dpo 12
Helmi1234(39) ............................dpo 11
Pyllerölyllerö................................dpo 11
Iid@ (43) .....................................dpo 6

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015

Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

Samaan vitutus kerhoon Vuorikristallin kanssa tulen minäkin. Eli kp 1, vaikka ihan ei hanat auki, mutta kurkkii jo.
Ja juuri sen 14 päivää siitä, kun tunsin, tiesin oviksen tapahtuvan. Ja se perhana uninen ukko. Kyllä nyt suomeksi sanottuna vituttaa.
Syön kilon macaa ja siihen päälle kymmenen litraa greippimehua ja pari purkkia geleetä. Ja jos ukko meinaakaan nukkua, niin herätän sen tai käytän hyväksi nukkuessaan.Jos ei siihen herää, niin nukkukoot vaikka koko toimituksen ajan.

Onnittelu plussaajille, mahtavia viivoja teillä. Noita kelpaa katsella.

Voi hitsin vitsi bugsy ja Vuoris. Kp1 on aina mälsä.

Mulla on aiemmissa kierroissa tuhrutellu aina sen 3-5 päivää ennen menkkoja. Ihan sellasta pientä vaaleanruskeata pyyhittäessä ja sit ihan menkkojen alun alla pikkasen pöksyyn asti. Nyt ei oo tullu mitään ja toki toivon ettei mitään vuotoja tulisikaan.

Joku kysyi oireita. Mulla juilii/vihloo alavatsalle vähän väliä, ei ole kuitenkaan kivuliasta. Se alkoi pari päivää sitten. Se ei ole ihan samanlaista kuin menkkaa ennakoivat juilinnat. Mulla on tullu nyt eilen ja tänään finnejä naamaan ja niitä varmaan riittää jatkossakin. Tänään äsken alkoi tuntua kevytpäisyyttä eli hieman huimaa, mutta tämä voi johtua huonosti nukutusta yöstäkin. Vielä ei oo rinnat kipeet mut ne on vähän turpeemmat jo (tai sit oon syöny liikaa suklaata). Eli ei oikeastaan oireita. En ajattelisi olevani raskaana ellen olisi tehnyt testiä.
Hormonimäärähän on vielä hyvin pieni. Jos hcg tuplaantuis kerran vuorokauteen ja ois lähteny esim. dpo7 arvosta 2, niin dpo8 4, dpo9 8, dpo10 16, dpo11 32, dpo12 64 ja tällä logiikalla mulla ei kyllä tuplaannu ees kerran vuorokauteen ja enhän mä edes tiedä omaa lähtöarvoani. No kunhan mietin...

On ne jänniä noi raskauskeijun testit. Niitä on mulla 10 ja 25 vahvuisia paljon. Tuossa tuhlasin kummankinlaiset. Kympissä ei niin mitään. Mut 25 näkyy siristelemättä! Ovistestissä tasavahvat viivat. En ees viitsi kymppiä kuvata.
Otan just kohta kuvan 25:sta. Josko kamera tallentas. Eihän se niin hieno viiva ole, kun PC:n viivat, mut kuitenkin...

Helmi, HCG tuplaantuu alkuraskaudessa 31-72h valien, keskiarvoisesti noin joka 48 tunti. Ja kuudennen viikon jalkeen vauhti hidastuu.

Bugsylle ja Vuorikselle pahoittelut uusista kierroista, mut ehka tama on nyt se tarppikierto (y)

Naipailua, ei vielakaan lahetetta, eika digia. Eli toivottavasti lahete tulee huomenna et paasee tarkistamaan arvot verikokeessa.

:unsure: Odottavan aika on pitka.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä