40+ so what wol.13

Pyllero, ma en ole koskaan, ikina, missaan kuullut yhtaan hyvaa Sanaa niista 10ui testeista. Eli en suosittelisitte niita ostamaan tai niihin yhtaan luottamaan.
Mulla on niitä vielä hiton monta tuolla. Turhaan meni niihinkin rahat.
No joo... olihan ne halpoja, mut sillä rahallakin olis kuitenkin jokusen paketin pc testejä saanut.

En saanut tallennettua tota 25:sen viivaa.
Vaikka omin silmin näin. Höh...
 
Täällä varsinainen taustailija, kun koko ajan on jotain asiaa! ;)

Mä ihailen Pyllis ja Helmi teidän testailua! Ei ainakaan testien puutteesta tämä juttu ole kiinni. Ihanaa! Selkeää plussaa on ja ihmettelen, jos noista ei jotain konkreettista tule! Jatkakaa vielä testailua, koska nämä piristää ja saa minutkin linjalle!

Kolibri! Paljonko sun limis oli ja mikä kp nyt on? Tuo 50 Gonalia on aika pieni annos. Älä siis siitä masistele! Mulla aloitettiin kotihedelmöitysten tukeminen 75 yksiköllä! Niistä kasvoi ihan oksti ja siten jossain kierrossa nostettiin sitä, koska oli vähän laiskemmat munikset toisessa kierrossa! Kyllä ne sieltä kasvaa (toivottavasti), kun tuupataan lääkettä riittävästi. Näissä hoidoissa mulle laitettiin 200 yksikköä per päivä! Toisaalta saat nyt hyvää tietoa noitten munisten kasvamisesta ja siitä, missä oikein mättää.

Mulla pitäis alkaa uusi kierto tänään.... Hiljaista on! Sais alkaa jo, ettei kesälomasuunnitelmat mene ihan pyllylleen! Vai pitääkö tässä kohta kaivella testit esiin (no ei tod, mutta kohta kaivan, jos ala alkamaan).
 
Voihan Luppana sentään. Sieltä se kp1 taas tuli. Peukut pystyssä tähän kiertoon.

Mulla ei oo mitenkään vakuuttavaa viivan vahvistumista. Taidan olla tämän päivän testaamatta ja katsellaan sitten, kun vois jotain kehitystä ollakin. Suotta huolestun. Parasta ois olla testaamatta ennen sunnuntaita. Silloin on dpo16 ja fertility friend on laittanut siihen mun kuukautisten alkamispäivän. Itse olen laskeskellut, että alkais lauantaina normaalin mukaan. Tän päivän voin olla testaamatta kai helpostikin, kun lähden liikenteeseen mut huomiselle ei oo mitään suunnitelmia :) Täytyis varmaan kehittää jotain, vaikka leikkituvalle käymään vauvan kanssa.
 
Luppana!
Tsemppiä uuteen kiertoon.

Saapi nähdä kuin täs ihtellä käy. PC tänään aamulla haaleampi, kun eilen ja toissapäivänä. Kemialinenko tää nyt sit onkin vai mitä?
Eikä tietenkään raskauskeijun "herkässä" mitään.
Pakko testaa päivälläkin
Sit pitää pari päivää ootella. Turhaan tuhlata testejä, kun nyt haaleenpi nyt...
 
Voi Luppana, harmituksen harmitus :( Jaksamisia uuteen kiertoon!

Virkki: Ei kertonut lääkäri muuta kuin tuon, että ohut limis ja pikkuiset munarakkulat.. Koitin katsoa Omakannastakin, josko sieltä lisätietoa tulis, mutta ei ollut lääkäri sinnekään mitään kirjannut. Helpottavaa kuulla, että tuo 50 yksikköä vielä pieni annos. Tää siis meidän ihka ensimmäinen inseminaatio/ovulaation induktio kierto, joten asiantuntijuutta lääkkeiden ym suhteen ei vielä ole.

Mä muuten kävin toissapäivänä akupunktiossa, josko se omalta osaltaan jeesais tässä vaavi projektissa. Ruokavalio-ohjeetkin sain, meikäläisen pitäis välttää kalan syöntiä. Mitenkähän tohonkin nyt suhtautuis. Kaipa mä koitan kalaa nyt välttää, mutta hankalaa on kun se ollut vuosikausia mun pääasiallinen proteiinin lähde.o_O
 
Wau, täällähän on plussapuhuri puhaltanut! Onnea kaikille tuplaviivat saaneille! Ja tsempit vitutuksen alhossa vaelteleville.

Itse päädyin takaisin palstalle kurkkimaan tämän takia:
http://aijaa.com/PSD4O3
Tunti sitten tein parin tunnin pissalirusta ja olen nyt kovin hämmentynyt. En ole ennen rfsu:n testejä tehnyt ja luin, että antavat helposti viivanpaikkaa, mutta se olisi harmaa ja mulla kyllä tuo viiva punertaa. Haaleahan se on, mutta näkyy ilman kikkailuja ja punertaa. Uskaltaisikohan sitä toivoa, että tällä kertaa viiva vahvistuisi? Nyt on kp26/26-30 eikä varmaa tietoa, milloin ovis oli. Limoista päättelin, että oli kp14 ja tästä tulisi 28 päivän kierto. Mutta mitään varmuutta ei ole ja mullahan ne limat on välillä loppuneet ennen kuin tikku on plussan antanut... Eli dpo:t on epäselvät. Raskausoireita on palelu, tolkuton väsynyt ja jatkuva pissahätä pahempana kuin aiemmissa haamuilukierroissa. Nyt olen käynyt yölläkin tunnin välein. Noh, aika näyttää, miten tässä käy... Piinallisia päiviä edessä ja pessimistinä odotan menkkoja alkavaksi muutaman päivän sisään. Huomenna kuitenkin uitan Pregcheckin ellei täti yllätä ennen sitä.
 
Wau, täällähän on plussapuhuri puhaltanut! Onnea kaikille tuplaviivat saaneille! Ja tsempit vitutuksen alhossa vaelteleville.

Itse päädyin takaisin palstalle kurkkimaan tämän takia:
http://aijaa.com/PSD4O3
Tunti sitten tein parin tunnin pissalirusta ja olen nyt kovin hämmentynyt. En ole ennen rfsu:n testejä tehnyt ja luin, että antavat helposti viivanpaikkaa, mutta se olisi harmaa ja mulla kyllä tuo viiva punertaa. Haaleahan se on, mutta näkyy ilman kikkailuja ja punertaa. Uskaltaisikohan sitä toivoa, että tällä kertaa viiva vahvistuisi? Nyt on kp26/26-30 eikä varmaa tietoa, milloin ovis oli. Limoista päättelin, että oli kp14 ja tästä tulisi 28 päivän kierto. Mutta mitään varmuutta ei ole ja mullahan ne limat on välillä loppuneet ennen kuin tikku on plussan antanut... Eli dpo:t on epäselvät. Raskausoireita on palelu, tolkuton väsynyt ja jatkuva pissahätä pahempana kuin aiemmissa haamuilukierroissa. Nyt olen käynyt yölläkin tunnin välein. Noh, aika näyttää, miten tässä käy... Piinallisia päiviä edessä ja pessimistinä odotan menkkoja alkavaksi muutaman päivän sisään. Huomenna kuitenkin uitan Pregcheckin ellei täti yllätä ennen sitä.
Kyllä tuo on ihan rehellinen plussa viiva eikä mikään viivanpaikka:love::love: tarra töppösiä matkaan pienelle
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg Mulla vissiin joku kemiallinen tai hipaisu raskaus oli/on..... Menkat siis alko aamulla tosin vielä hyyyyyvin niukat... Eilen illalla vielä luulin että toivoa on kun oli jo suht näkyvä viiva... Mut aamulla alko niukka vuoto... Äskön tein vielä ihan silkkaa tyhmyyttäni testin jonka todellakin oletin olevan ihan planko... Mutta siihen tuli selkein viiva mitä olen tässä nyt testaillut:eek::eek:... Siis joo jos olenkin ollut raskaana niin ei se ainakaan etene... :poop:
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 9.6.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

bugsy (46) ......................?..............36kp/30
Helmi1234(39) ................................27kp/26-28
Keltainen Seepra.............................27kp/24-26
Iid@ (43) ....................... 2.............. 26kp/27-28
Pilvilinna5 (41)................6...............24kp/27-28
Babez74 (42)..................1...............20kp/28
Roxanne (42)..................1...............18kp/29
kolibrinorsu (38)...............1..............13kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............6kp/30
Kasenja (40) ...................2..............5kp/26-30
Molly333 (43)...................................5kp/28
Vuorikristalli (39)..............................3kp/
Luppana76 (40)..............7...............1kp/28
Iltatähti 76 (39)................2...............?kp/26-28
Athina (41)......................6...............?kp/ 28-30

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)............................dpo 29
Keltainen Seepra.........................dpo 13
Helmi1234(39) ............................dpo 12
Pyllerölyllerö................................dpo 12
Iid@ (43) .....................................dpo 7

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
No niin, on tämä kerta kaikkiaan. Ei sitten minullakaan mikään alkanut, vaikka viitteitä olikin. Mahaa juilii, kuukuppi oli eilenkin ja yön ja ei mitään ilmaantunut. Muutaman päivän odottelun saldona kynnen kokoinen ruskea limaläntti, ja sitten ei mitään.
Eikä testin mukaan olla raskaana, koska pc puikkotestin tein eilen aamulla eikä mitään viivaa näkynyt. Ehin sen repiä jo kuukausia aikaisemmin auki, koska luulin silloin ostaneeni ovistetejä, mutta olikin siis raskaustesti. Tuolla vessan hyllyllä ollut, mutta en usko että olisi jotenkin siitä vioittunut kuitenkaan.
No, ei auta kuin odotella. Macan otin eilen käyttöön, koska luulin, että nyt alkaa uusi kierros, mutta ei niin ei. Saa nähdä missä taas mennään, joten ihan arvauspeliä. Niin raivostuttavaa koko ajan juosta vessassa kurkkimassa, koska jatkuvasti tuntuu, että just on lorottamassa, niin ei mitään.
En tiedä mitä ajatella enää.
Vanha kana nyppii kyllä nyt sulkansa ja justiinsa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mäkkaiver
Onpa täällä tapahtunut taas paljon! Onnea plussista ja tsemppiä kaikille muille! <3

Täällä piinailu jatkuu ja kuvittelen jo kaikenlaisia raskausoireita tuntevani....väsyttää, pissattaa, juilii ja jomottaa - ja kuvottaa.. Saa nähdä miten hermot kestää olla testaamatta vielä... :D DPO10 ois sunnuntaina vasta...
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy ja Joyzy
Raskaustesti 1-2 raskaana joten oli tärppi käynyt mutta keskenmeni no jos jotain positiivista asiasta hakee niin röörit on auki joten niihin tutkimuksiin ei tarvii mennä... Kohtu tuntuu tyhjenevän erittäin voimakkaasti nyt tulee siis aivan törkeesti verta ja kunnon veri hyytymiä ja kivut aika kovat... Nyt vaan toivotaan että km jälkeen tulisin nopeasti uusi tärppi... Mutta tämäkin antoi jo vähän toivoa että voisi vielä joku kaunispäivä onnistaa..
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tää nyt varsin mielenkiintoiseksi menee.
Tuhlasin noita p***koja herkkiä äsken yhden. Siinä näkyy nyt haamunen ilman kieroonkin katsomista. Ennen en voi sanoa mitään nähneeni noissa moista.
Kuitenkin eilen oli o-testi ja PC haalistuneet.
Ööh... en ymmärrä.
Kaveri meinas, et hei jos siellä onkin koittanut kaksi kiinnittyä (melko epätod.näköistä) ja toinen laskenut irti ja siksi tuli haalistuminen ja nyt sit alkas taas tummua, kun tuo "herkkä" testi näyttää nyt ihan haaleaa viivaa. En tiiä saanko tota kameralla vangittua edes... kokeilen kunhan pääsen kuvaamaan ilman että muksut jaloissa pyörii.
Mut tollaista ei oo ennen tullut.
PC on kai pakko dipata seuraavasta pissistä kuitenkin tai malttaisinko huomiseen...

Mä tuun hulluksi.

Muoks... ja lämmöt vaan jatkaa nousuaan.
 
Viimeksi muokattu:
Pyllerö: Mä en noihin pc liuskoihin kauheesti tuijottais tuossa ihan alussa. Mulla ne ei kehittyny oikeen mihinkään. Apteekin omia hain ja niissä aamupissasta testasin peräkkäisinä päivinä ja niissä vahvistunut ihan ok vauhtia.

Edit:kuvat http://aijaa.com/qfOuI9 Yläkuvassa apteeki omat ja alakuvassa pc liuskat.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä