The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ikävä juttu. Mä epäilen että mulla on kahdessa sormessa. Tiedä vaikka olis muuallakin. Koko ikäni tehnyt fyysisesti raskasta työtä. Selkä on paskana. Selkäkipuja on joka päivä.
Jep,onha se aika ikävää. Mulla on ainakin polvissa ja sormissa ja varpaissakin ja selässä ja lonkassa kulumat ja madaltumiset.:D Sökönä suurin osa eukosta. Auts,halaus,ikävää on sullakin.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Aina ei jaksa ymmärtää...

Mä kävin pankkikonttorissa, ihan oikein siellä sisällä, sen kassaneidin (rouvan) kanssa tekemässä reklamaationilmoituksen kun mun luottokorttia on käytetty herraties missä, niin sekin ilmoitus meni vikaan ja vaativat jonkun toisen lipuskan ja pah.

Niin on ammatitaitoista Danske Bankin henkilökunta että mä lopetan tilit siellä kokonaan kunhan saan rahani takaisin, prkl.

Ei sieniä kannata syödä kenenkään - tosin riippuu suoraan siitä, mistä niitä kerää. Oothan nähnyt:
http://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/124149/stuk-a240.pdf?sequence=1
Mä satun onneksi asumaan tolla ykkösalueella missä pitoisuudet ovat pienimpiä. Himoamissani herkku- ja punikkitateissa cesiumi esiintyy vain vähän ja ne vähät rouskut mitä suolasieninä syödään, liotetaan ja ovat siten turvallisia.

"Neloskehän" vierestä en muutenkaan mitään suhuni panisi, mielenkiinnosta vaan tutkin joko niitä näkyisi.

näyttää olevan aika lailla ylimitoitettu toi vieraan linkittäjän huoli

Vaikka sienten 137Cs-pitoisuudet ovat korkeitakin ja ylittävät myytäville tuotteille suositellun enimmäisrajan, voi niitä käyttää ravinnoksi. ...Tavanomaisista suhteellisen pienistä kulutusmääristä ei säteilyannosta kerry paljoakaan vuoden aikana. Sienten mukana saadusta 137Cs:stä aiheutuva säteilyannos vuodessa keskivertokuluttajalle vaihtelee keruualueen laskeumatasosta riippuen välillä 1,5–10 µSv/v ja suurkuluttajalle (6 kg/v) välillä 5,4–38 µSv/v.

Että ei muutaku sientä poskeen jos maistuu ja sattuu löytymää.

vierailija
näyttää olevan aika lailla ylimitoitettu toi vieraan linkittäjän huoli

Vaikka sienten 137Cs-pitoisuudet ovat korkeitakin ja ylittävät myytäville tuotteille suositellun enimmäisrajan, voi niitä käyttää ravinnoksi. ...Tavanomaisista suhteellisen pienistä kulutusmääristä ei säteilyannosta kerry paljoakaan vuoden aikana. Sienten mukana saadusta 137Cs:stä aiheutuva säteilyannos vuodessa keskivertokuluttajalle vaihtelee keruualueen laskeumatasosta riippuen välillä 1,5–10 µSv/v ja suurkuluttajalle (6 kg/v) välillä 5,4–38 µSv/v.

Että ei muutaku sientä poskeen jos maistuu ja sattuu löytymää.
No niistä tulee maha kipeeksi, siksi en syö, mut se kipu on niin kova, ettei voi syödä ravintoloissakaan, kun ne syytää sieniä jossain muodossa ruokiin. Pitäköön tattinsa:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä