Ikävä juttu. Mä epäilen että mulla on kahdessa sormessa. Tiedä vaikka olis muuallakin. Koko ikäni tehnyt fyysisesti raskasta työtä. Selkä on paskana. Selkäkipuja on joka päivä.Nivelrikko/ tulehdus nivelissä kiukuttelee taas, juu ei kivaa. Ei saa sitten unenpäästä kiinni ja vaikea nukkua,kun koskee ja pakottaa.
Jep,onha se aika ikävää. Mulla on ainakin polvissa ja sormissa ja varpaissakin ja selässä ja lonkassa kulumat ja madaltumiset. Sökönä suurin osa eukosta. Auts,halaus,ikävää on sullakin.Ikävä juttu. Mä epäilen että mulla on kahdessa sormessa. Tiedä vaikka olis muuallakin. Koko ikäni tehnyt fyysisesti raskasta työtä. Selkä on paskana. Selkäkipuja on joka päivä.
Totta,vaikee löytää hyvää asentoa.Toi on ihan kamalaa. Mikään asento ei ole hyvä kun jomottaa
Se on helppoa, ottakaa oppiaTotta,vaikee löytää hyvää asentoa.
Hali takas.Jep,onha se aika ikävää. Mulla on ainakin polvissa ja sormissa ja varpaissakin ja selässä ja lonkassa kulumat ja madaltumiset. Sökönä suurin osa eukosta. Auts,halaus,ikävää on sullakin.
Opettavaista lukemistaPahkasika
Mä kävelin työmaan läheiseen metsään purkamaan suurimpia ärsytyksiä. Ei ollut kantarellejä vielä. Huoh.Nyt vois mennä vaikka lenkille. Yksin ei huvita lähteä.
Ei sieniä kannata syödä kenenkään - tosin riippuu suoraan siitä, mistä niitä kerää. Oothan nähnyt:Mä kävelin työmaan läheiseen metsään purkamaan suurimpia ärsytyksiä. Ei ollut kantarellejä vielä. Huoh.
Mä satun onneksi asumaan tolla ykkösalueella missä pitoisuudet ovat pienimpiä. Himoamissani herkku- ja punikkitateissa cesiumi esiintyy vain vähän ja ne vähät rouskut mitä suolasieninä syödään, liotetaan ja ovat siten turvallisia.Ei sieniä kannata syödä kenenkään - tosin riippuu suoraan siitä, mistä niitä kerää. Oothan nähnyt:
http://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/124149/stuk-a240.pdf?sequence=1
Täällä alkaa olla jo ohi sienestysaika noiden osalta.korvasieniä vois pian löytyäkkin.
No niistä tulee maha kipeeksi, siksi en syö, mut se kipu on niin kova, ettei voi syödä ravintoloissakaan, kun ne syytää sieniä jossain muodossa ruokiin. Pitäköön tattinsanäyttää olevan aika lailla ylimitoitettu toi vieraan linkittäjän huoli
Vaikka sienten 137Cs-pitoisuudet ovat korkeitakin ja ylittävät myytäville tuotteille suositellun enimmäisrajan, voi niitä käyttää ravinnoksi. ...Tavanomaisista suhteellisen pienistä kulutusmääristä ei säteilyannosta kerry paljoakaan vuoden aikana. Sienten mukana saadusta 137Cs:stä aiheutuva säteilyannos vuodessa keskivertokuluttajalle vaihtelee keruualueen laskeumatasosta riippuen välillä 1,5–10 µSv/v ja suurkuluttajalle (6 kg/v) välillä 5,4–38 µSv/v.
Että ei muutaku sientä poskeen jos maistuu ja sattuu löytymää.
Tuukko kyytiinNyt vois mennä vaikka lenkille. Yksin ei huvita lähteä.
mitähän sinäki ihmisparka uskallat syödä tuon ruoka hysterian takia.Ei sieniä kannata syödä kenenkään - tosin riippuu suoraan siitä, mistä niitä kerää. Oothan nähnyt:
http://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/124149/stuk-a240.pdf?sequence=1