The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Koitin sitä mut ei se mitään auttanut. Kyllä mä nyt nukun mutta unet jää vaan lyhkäsiks, ainakin arkena. Viikonloppuna saatan toisena aamuna nukkua kohtuu hyvin mut arkisin on vaikeuksia.
Joo, itellakin on tassa arkiunet olleet ihan harakoilla...mulla varmaan johtunee siita etta tikitan ja oon ylivasy mutta kummasti kuitenkin jaksan noi paivat vetaa hyvinkin lapi, kun ei oo esimiehelta eika tyokavereilta noottia tullut :)...ipanoilta nyt aina tulee sanomista joten :D

Viikonloppuna yritan sitten kalastella takaisin mutta sekin on valista niin tuulella menemista :)

Mutta - sulle toivoisin laadukkaita unia ja muutoinkin helpotusta eloosi :)

Iltaa, jo loppus puuhailu. Pyykkikone on vielä päällä :coffee:
Ehtoota.
Pyykkikone on taallakin paalla ja astianpesukone...ja mukamas pitas viela silittaakin mutta arvaas mita - taitaa iskea nyt huonous ja laiskuus ja viikkaankin ne puolihuolimattomasti kaappiin:alien::notworthy::barefoot:

Leirivermeitakin pitas kattella ja itteni tsekata huomisen paivan releet, niitakin kun saa olla jokatilanteeseen...ihme vaatemannekiini tata nykya:sick::alien:..ja suihkuunkin joutaa jajajaja...

Mutta taa mun ompsispompsinen viela protestoi moisia akkiliikkeita ja rynnistelya:barefoot:. En tee ennaa koskaan ruokaa.

Ehtoota.
Pyykkikone on taallakin paalla ja astianpesukone...ja mukamas pitas viela silittaakin mutta arvaas mita - taitaa iskea nyt huonous ja laiskuus ja viikkaankin ne puolihuolimattomasti kaappiin:alien::notworthy::barefoot:

Leirivermeitakin pitas kattella ja itteni tsekata huomisen paivan releet, niitakin kun saa olla jokatilanteeseen...ihme vaatemannekiini tata nykya:sick::alien:..ja suihkuunkin joutaa jajajaja...

Mutta taa mun ompsispompsinen viela protestoi moisia akkiliikkeita ja rynnistelya:barefoot:. En tee ennaa koskaan ruokaa.
En ikinä silitä, paitsi verhot ja pyötäliinat :unsure:
Mistä tulikin mieleen, että täytyy laittaa käyttökuntoon lainaksi menevä iso valkoinen pöytäliina.

Pakko keventää työkuormaa kodin osalta eli kevennän suunniteltua hionta/paklaus/maalausosastoa. Uutta tilalle Ikeasta ja nämä "aihiot" Kierrätyskeskukseen. Jotain jätän työstettäväksi ja teen ehtiessäni. Puoliso oli samaa mieltä. Tosin uusi suunnitelma edellyttää pientä huonekalujen siirtoa ja laittoa, päivän homma reippaille (y)

Yinksu
On tää tylsää, töllöstäkää tuu mitää. Vieläkään oikeen ole tottunu tähän hiljaisuuteen siis tähän että ei tuu viestei eikä soittoja siihen malliin kun ennen. Eikä viel kannata mennä nukkumaankaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä