Kauniita unikuvia toffolaan *pus*Öitä
Kauniita unikuvia toffolaan *pus*Öitä
Ostaa helikopterin, sillä pääsee minne vainMun vanhemmilla on mökki aika lähellä. Mulla ei ole autoa.
Mun iskä osaa soittaa. Ja kitaraa.
...tanaan kun sain olla aitiopaikalla kuuntelemassa ja kattomassa mielettoman mahtavia musiikkiesityksia - hirveen vaikeeta oli muuten mukamas pysya paikallaan, ma kylla taisin hiukan jammailla sujuvasti - niin....tuli semmonen hajatelma mieleen, etta jos vain aikatauluihin mahtuis mitenkaan ja ennen kaikkea mut vaikka satuttais huolimaan, niin oisko hienoo paasta opetteleen soittaan rumpuja??!!! JOOO!!
...nokkahuilulla Ostakaa makkaraa ...voi veljet, tuskin maltan odottaa, kun keskimmainen saa koulun puolesta kapaliinsa tuon vekottimen ja soittolaksyksi juuri tuon viisun ...!!Mun iskä osaa soittaa. Ja kitaraa.
Mä osaan soittaa nokkahuilua.
Soitti kitaraa....nokkahuilulla Ostakaa makkaraa ...voi veljet, tuskin maltan odottaa, kun keskimmainen saa koulun puolesta kapaliinsa tuon vekottimen ja soittolaksyksi juuri tuon viisun ...!!
Sulla on taitava iska , soittiko sulle useasti lauluja kun olit pikkuinen?
Ma en osaa mitn soittaa mutta ma rampytan ...kitaraa ja pianoa ja saan ma jotain ehka huilullakin aikaiseksi...tosin huilun soittamisesta on jo aikaa... Ai ni, saxofoniakin ois makeeta opetella soittamaan, se on <3...
Makeita unikuvia *pus*Ja ny nukkumaan. öit
Ihn mahtava, kiitos!Ihana <3
Ollos hoveli , ma tykkaan tosta kans ja kovasti. Tuolla Candylla on monia muitakin hyvia fonibiiseja mutta toi taitaa ehken olla se tunnetuin....Ihn mahtava, kiitos!
3Niin kellä on auto.
Valisen auton nro 2