The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No mut ei se oo sama asia....
Lesken syndroomaan sairastumista kannattaa välttää parhansa mukaan.
Siis se tauti missä ei enää ikinä voi syödä kalasoppaa kun edesmennyt vaimo teki niin hyvää kalasoppaa eikä kukaan muu osaa tehdä semmoista kalasoppaa.
Tossa tilassa ei hoksaa sitä, että naapurin leskirouva osaa tehdä hemmetin hyvää mustikkapiirakkaa.

Eihän se tuokaan muuta kun lisä tuskaa.Just nyt se aurinkokin on musta. Ehkä se aurinkoinen päivä tulee joskus mut tuskin tänä kesänä. Ihan sama onko tässä kesässä jotain tai ei koska tää kesä ei ole sellanen kun se oli suunniteltu olevan.
Siita ajatuksestahan lahdetaan, tinkunen, etta se aurinkoinen paiva tulee :). Muuta vaihtoehtoa ei olekaan. Eli kuten @epek tuossa ylhaalla jo sainoikin, niin se aika tekee tehtavansa. Mutta ala jaa liiaksi todellakaan odottelemaan sita vaan...kylla sa tiiat.

Tottakai tasta kesasta tulee aivan erilainen kuin mita sen piti olla. Niista unelmista ja haaveista ja toiveista on vaikea luopua ja paastaa irti mutta - se vain on tehtava etta voi asetella niita uusia haaveita ja unelmia :)

En ma sulle mitaan muuta toivo kuin helpompia hetkia, aina pikkaisen parempaa aamua ja helpommin hengitettavaa paivaa :). Kylla meista jokainen tietaa, mita sydansurut ovat. Anteeksi suo mulle etta yritan...jotenkin haparoiden ojentaa auttavaa kattani, mutta musta tuntuu pahalta tuo sun surusi ja tuskasi*halaaruttaan sua*

Tiiättekö että mua vituttaa yks asia,sellanen et meijän porukoilla ei ole kesämökkiä tai mitään sellasta mihin vois tunkee ittensä kun haluaa vaan olla. Tai on niillä tavallaan mutta se on jossain 500km päässä tai jotain. Pitäs olla tässä lähellä jossain. Olis niin kiva kun vois mennä sinne ja olla siellä luonnon keskellä rauhassa.Mut ei ole ,prkl.

Boobabe
Tiiättekö että mua vituttaa yks asia,sellanen et meijän porukoilla ei ole kesämökkiä tai mitään sellasta mihin vois tunkee ittensä kun haluaa vaan olla. Tai on niillä tavallaan mutta se on jossain 500km päässä tai jotain. Pitäs olla tässä lähellä jossain. Olis niin kiva kun vois mennä sinne ja olla siellä luonnon keskellä rauhassa.Mut ei ole ,prkl.
Mun vanhemmilla on mökki aika lähellä. Mulla ei ole autoa.

..enta oisko sun tuttavillasi, kavereillasi? Jos he voisivat antaa sulle mokkiviikonlopun?

Mun vanhemmilla on mökki aika lähellä. Mulla ei ole autoa.
Veljellä olis tai no ei se sen ole mut vaimokkeen puolelta mut en mä sinnekään oikeen kun ei ole oma.Vaikka on sanottu että sinne saa mennä mutta jotenkin vaan kun ei se ole meijän tai siis veljen oma oma niin kehtaa sitten.Ja jos olis vaikka porukoiden niin sinne sais kyllä mennä aina kun siltä tuntuu.

Tänään tulee myös Frozen. Ihmeellisen myöhäinen esitysaika.

http://www.iltapulu.fi/tv/Frozen:+huurteinen+seikkailu
Mepa katottiin tuo jo paivemmalla :)...ja hoilattiin tirpanan kans viisut kovaa ja korkeelta :D...ja huokailtiin sen "tosirakkauden" peraan ja puolesta :)...ja "...yyyoooookkkkk, poikapagteereja!!!"-kiekaisu silloin kun Anna ja Cristoff pussasivat :D

Mutta joo, ihan hassu toi lahetysaika mutta kaitpa ne aattelee, etta muksut ovat kesalomalla, joten saavat myos valvoa myohempaan :)

• Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä