tarttisko sun harkita vaihtoa vähän pienempään autoon.Mää oon liian lyhyt,en mää ylety ku alahelmoihin
tarttisko sun harkita vaihtoa vähän pienempään autoon.Mää oon liian lyhyt,en mää ylety ku alahelmoihin
Lesken syndroomaan sairastumista kannattaa välttää parhansa mukaan.No mut ei se oo sama asia....
En mä nyt joka vuosi viittistarttisko sun harkita vaihtoa vähän pienempään autoon.
Siita ajatuksestahan lahdetaan, tinkunen, etta se aurinkoinen paiva tulee . Muuta vaihtoehtoa ei olekaan. Eli kuten @epek tuossa ylhaalla jo sainoikin, niin se aika tekee tehtavansa. Mutta ala jaa liiaksi todellakaan odottelemaan sita vaan...kylla sa tiiat.Eihän se tuokaan muuta kun lisä tuskaa.Just nyt se aurinkokin on musta. Ehkä se aurinkoinen päivä tulee joskus mut tuskin tänä kesänä. Ihan sama onko tässä kesässä jotain tai ei koska tää kesä ei ole sellanen kun se oli suunniteltu olevan.
Mun vanhemmilla on mökki aika lähellä. Mulla ei ole autoa.Tiiättekö että mua vituttaa yks asia,sellanen et meijän porukoilla ei ole kesämökkiä tai mitään sellasta mihin vois tunkee ittensä kun haluaa vaan olla. Tai on niillä tavallaan mutta se on jossain 500km päässä tai jotain. Pitäs olla tässä lähellä jossain. Olis niin kiva kun vois mennä sinne ja olla siellä luonnon keskellä rauhassa.Mut ei ole ,prkl.
..enta oisko sun tuttavillasi, kavereillasi? Jos he voisivat antaa sulle mokkiviikonlopun?Tiiättekö että mua vituttaa yks asia,sellanen et meijän porukoilla ei ole kesämökkiä tai mitään sellasta mihin vois tunkee ittensä kun haluaa vaan olla. Tai on niillä tavallaan mutta se on jossain 500km päässä tai jotain. Pitäs olla tässä lähellä jossain. Olis niin kiva kun vois mennä sinne ja olla siellä luonnon keskellä rauhassa.Mut ei ole ,prkl.
Veljellä olis tai no ei se sen ole mut vaimokkeen puolelta mut en mä sinnekään oikeen kun ei ole oma.Vaikka on sanottu että sinne saa mennä mutta jotenkin vaan kun ei se ole meijän tai siis veljen oma oma niin kehtaa sitten.Ja jos olis vaikka porukoiden niin sinne sais kyllä mennä aina kun siltä tuntuu.Mun vanhemmilla on mökki aika lähellä. Mulla ei ole autoa.
Huiiiii ! Mie meinasin saaha sydärin.Pöö, säikähittekö?
Mää ajelin tänää mut en ihan ouluun saakka,ei se kyllä mikään hulvaton reissu ollu.jos ei mitään tekemistä keksi niin hyppää autoon ja ajelee jonnekki kauemmas välillä, käy vaikka oulussa.
Niin kellä on auto.jos ei mitään tekemistä keksi niin hyppää autoon ja ajelee jonnekki kauemmas välillä, käy vaikka oulussa.
Mepa katottiin tuo jo paivemmalla ...ja hoilattiin tirpanan kans viisut kovaa ja korkeelta ...ja huokailtiin sen "tosirakkauden" peraan ja puolesta ...ja "...yyyoooookkkkk, poikapagteereja!!!"-kiekaisu silloin kun Anna ja Cristoff pussasivatTänään tulee myös Frozen. Ihmeellisen myöhäinen esitysaika.
http://www.iltapulu.fi/tv/Frozen:+huurteinen+seikkailu
...nukahdetaan???!!!Huh, melkein koko päivä ulkona. Raitisilmamyrkytys, nukahdin jo teidän musalinkkejä kuunnellessa..