ei yhtään, enkä ole peiliin katellu.Pöö, säikähittekö?
asiahan ei oikeestaan mulle kuulu, mutta kukaan ei estä sua tekemästä mitä huvittaa.Että on tylsää....aiemmin oli viikonloput täynnä ohjelmaa ja tekemistä ja nyt on....ei mitään. Tää on ihan persiistä,mä haluun ne kivat viikonloput takasi kun oli kaikkee tekemistä.
No mut ei se oo sama asia....asiahan ei oikeestaan mulle kuulu, mutta kukaan ei estä sua tekemästä mitä huvittaa.
nooo. mä olen jo tottunu että aina ei voi onnistua, ei edes joka kerta.No mut ei se oo sama asia....
Mitä sä sit teet viikonloppusin jos oot vapaalla?nooo. mä olen jo tottunu että aina ei voi onnistua, ei edes joka kerta.
Ryyppaaminen ei tuo sulle tuskas helpotusta kuin ainoastaan pieneksi nousuhumalan hetkeksi. Seuraavana aamuna onkin sitten edessa megallomaaninen tuskaisuus....usko pois, ma tiian.Yritin repii päätä perseestäni pois mut ei onnistunut. Kävin jopa kaaaukana pois mut ei sekään auttanut, tuli ihmiskammo ja itkua riitti koko reissulle. Huushollikin on kun pommin jäljiltä, ei jaksa siivota. Jep, taitaa olla jonkunlainen masennustila. Ryyppäisin itteni kaatokuntoon jos kykenisin, ei vaan kykene.
kysy seuraavana perjantaina uudestaan jos tulis jotain tekemistä mieleen. voi olla ettei tule.Mitä sä sit teet viikonloppusin jos oot vapaalla?
No ei se mitään ryve eikä edes taida ajatustakaan suoda tänne osoitteeseen.Se ihminen on niin täynnä menoo ja tekemistä että tuskin on koko eroa miettinyt.Ryyppaaminen ei tuo sulle tuskas helpotusta kuin ainoastaan pieneksi nousuhumalan hetkeksi. Seuraavana aamuna onkin sitten edessa megallomaaninen tuskaisuus....usko pois, ma tiian.
Edelleenkin. Sun on mahdollista saada tuohon olotilaasi korjausliiketta. Masennuksen syovereissa ei tarvitse ryveta ollenkaan. Jo keskusteluapu ammattilaisen kanssa voi jo saada sut takaisin oikeille raiteille ja huomaamaan etta elama jatkuu
Ja mietipa - mites tama toinen osapuoli? Raytyyko han myos erotuskaisuudessaan vai...jatkaako elamaansa eteenpain? Mulla on omat epailykseni ja niihin ei liity mitenkaan riutumisraytymiset.
No mää kysyn jos muistan. Sää voit vaikka pestä mun auton jos sulla ei oo muuta tekemistäkysy seuraavana perjantaina uudestaan jos tulis jotain tekemistä mieleen. voi olla ettei tule.
Mene siis sinakin, hyva ihminen, eteenpain . Eilisessa elaminen ei tuo sulle mitaan takaisin eika mitaan uuttakaan. Riskihan sulla nyt on siina, etta et omassa huonossa olossasi oikeasti huomaa, kuinka paljon sulla on kivoja asioita elamassasi saati etta voisit saada eloosi myos paljon hienoja asioita ja ihmisia lisaaNo ei se mitään ryve eikä edes taida ajatustakaan suoda tänne osoitteeseen.Se ihminen on niin täynnä menoo ja tekemistä että tuskin on koko eroa miettinyt.
ja omani, sä kuivaat säämiskällä.No mää kysyn jos muistan. Sää voit vaikka pestä mun auton jos sulla ei oo muuta tekemistä
Mää oon liian lyhyt,en mää ylety ku alahelmoihinja omani, sä kuivaat säämiskällä.
toi mun auto on ainaki tarpeeks alhaalla. sitä en tiiä millä sä ajelet.Mää oon liian lyhyt,en mää ylety ku alahelmoihin
Eihän se tuokaan muuta kun lisä tuskaa.Just nyt se aurinkokin on musta. Ehkä se aurinkoinen päivä tulee joskus mut tuskin tänä kesänä. Ihan sama onko tässä kesässä jotain tai ei koska tää kesä ei ole sellanen kun se oli suunniteltu olevan.Mene siis sinakin, hyva ihminen, eteenpain . Eilisessa elaminen ei tuo sulle mitaan takaisin eika mitaan uuttakaan. Riskihan sulla nyt on siina, etta et omassa huonossa olossasi oikeasti huomaa, kuinka paljon sulla on kivoja asioita elamassasi saati etta voisit saada eloosi myos paljon hienoja asioita ja ihmisia lisaa
Sellasella jonka kattoa en yletä pesemään ainakaan käsipelillä tai kuivaamaan.toi mun auto on ainaki tarpeeks alhaalla. sitä en tiiä millä sä ajelet.