Oho,onpa pitkä aika hätäaikaanVoi nyt perskules. Kunnalliseen hammahuoltoon hetisi aika reilun viikon päähän. Siis aika, hätä-aika, milloin laitettaisiin väliaikainen paikka. Sit sais odotella muutaman kuukauden sitä "oikeaa" ikaa jota saisi lopullisen paikan...
Taidan mennä yksityiselle. Yhden lohjenneen paikan takia jos kaksi työpäivää tuhraantuu niin ei se kilpailukykyäkään edesauta.
Päivää,mitäs Boobabe?
PäivääPäivää,mitäs Boobabe?
Mukavaa vapaapäivää Täällä on myös. Mansikoita nam.Päivää
Nyt nautin kahvia ja mansikoita maidon kera.
Vapaapäivä.
Kiitos samoin.Mukavaa vapaapäivää Täällä on myös. Mansikoita nam.
Mut se tarkoittaa että tälle vuodelle on kaikkine lomarahavapaineen 8 viikkoapaheksun viime vuoden liian lyhyttä lomaa
no tuota ei voi paheksuaMut se tarkoittaa että tälle vuodelle on kaikkine lomarahavapaineen 8 viikkoa
Saat olla kunnon mummouslomallaMut se tarkoittaa että tälle vuodelle on kaikkine lomarahavapaineen 8 viikkoa
lähe kuokkimaan jonku tutun lakkiaisiinNyt sitten linnottaudun viikonlopuksi tähän. Mitä sitä edes tekisi kun muut juhlivat tai viettävät mökkiviikonloppua.Ahdistaa muutenkin tämä yksin oleminen.
Enpä tiedä ketään joka juhlis sellasia.lähe kuokkimaan jonku tutun lakkiaisiin
no höhEnpä tiedä ketään joka juhlis sellasia.
Ihanaa juhla ja lomahumua sinne !Hippeliheijaa, nyt laskeudutaan viikonlopun viettoon ja juhlahumua kohti !
Ipanoilla takana viimoset koulupäivät ja viralliset eskaripäivät - hei apua, kaikki ipanat JO koululaisia <3,miten ne nuin nopeesti isoiksi kasvoivat*sniif* - ja huomenna juhlitaan ja juosta loikitaan kesälomille. Pitää kehitellä heille jotain kivaa spessuylläriä kouluvuoden aherruksien kunniaksi ...
Hetken huokaan ja sitten pitää lähteä touhuilemaan. Vielä kun aurinko paistaa ja on lämmintä, niin hyödynnän keli ja pärrään nurmikon. Tai sitten olen ketku ja nakitan esikoisen tekemään sen*ovelana virnistelee*. Huomenna ois jo rutkasti viileempää ja sunnuntaina jo kylmää eli - villasukat kehiin *yläpeukuttaa*
Vaan nyt nautitaan elosta ja olosta, hymyä nassukaiselles niin johan helpottuu ja heti
Kiitos ...ihan loysin rantein livahdetaan tassa lomatunnelmiin. Huomenna tosiaan juhlahumua siella ja taalla, todistukset kun saavat kapaliinsa niin sitten unohdetaan koulumaailmat koko kesan ajaksi.Ihanaa juhla ja lomahumua sinne !
Mä leikin tänään kaivinkonetta heti aamusta alkaen.Mun pihaan tuotiin pieni kaivinkone äsken. Maananataina aloittavat pihan kunnostuksen
Enkai mä lomaani tuhlaa minkään kakaran hoitamiseen, hoitakoon ne jotka sen on väsänneet!Saat olla kunnon mummouslomalla
Mee jonkun tuntemattomanEnpä tiedä ketään joka juhlis sellasia.