Toiveena vauva 2017-2018

Piinailijat
♀+♂= ?


01.06

Maria82 dpo 24
naeli dpo 13
Taikapapu dpo 10
ÄippäVm82 dpo 10
Essi93 dpo 9
ViiruP dpo 7
mirajalapset dpo 5-6
Cicada dpo 3
Nonsk dpo 2
Lagertha dpo 0

Ilmoita itsesi "piinapäiville" listaan korostamalla dpo :)

DPO= days past ovulation (aika lailla suoraan suomennettuna päivät ovulaation jälkeen)
Ovulaatiopäivä on dpo 0, sitä seuraava dpo 1, dpo 2 jne.
Dpo -1 ovisplussa
 
Aurorahh onnea valmistumisesta! Muutenkin ihanaa katsoa meidän kasvavaa listaa niin uusien jäsenten kuin jo plussanneiden osalta. :)

Itse olen ymmälläni kivut oli silloin öö toissa päivänä (ja vähän vielä kyllä seuraavanakin, mutta mennään noilla dpoilla..), mutta edelleen tänä aamuna vielä valkuaiseen verrattavaa limaa..? Vai onkohan se vaan sitkoutunut yön aikana:ROFLMAO: Noh, piinailtavaa ei kyllä taida juurikaan olla, jos ei sunnuntai aamuinen kerta riittäisi, ei ole aiemmin ainakaan..:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Aurorahh
Täällä ei oo hirveästi ehitty taas ajattelemaan koko asiaa. Just sain yhdestä koulusta paperit kouraan ja nyt sitä onki käyty jo pääsykokeissa seuraavaan :D

Mutta just hoksasin, että KP 7 ja tälle kiertoa ei tarvi enää nappeja popsia. Onneksi! Viime päivät on ollut suu niin kuiva, ettei mikään määrä vettä auta, alavatsa turvonnut ja kipeä ja päätä jomottaa. Kai se sen arvosta on jos sillä aikaan jotain saadaan :)
 
Kiitokset Nonsk! :)

Työkkärissä oltiinkin nopeita ja tänään jo soiteltiin sieltä päin. Onneksi ei tarvinnut lähteä käymään kun en ois ehtinyt millään. En nyt oikein tiedä mikä on tilanne tämän ovulaation suhteen...Jos oli niin hyvin hyödynnettiin mutta jos nyt vasta niin tais tulla hukkakierto. (n)
 
Pitäsköhän taas jotain alkaa kirjottaan tänne..yrityksen alussa kirjoitin pari kertaa tänne kaksplussan palstoille,mut sitten ku alko yritys vaan venymään ilman tärppiä niin jäin vain taustalle lukemaan.

Elikkäs ollaan kohta 2v yritetty kolmosta,mutta mitään ei oo tapahtunu. 2 kiertoa olen syönyt clomeja mutta eka kierto meni harakoille miehen työreissun takia. Nyt ois kohta testailujen paikka kun omien laskujen mukaan olis dpo 6 tai 7.

Ennestään meillä on 2 poikaa -07 ja -12
Harmittaa kun ikäero on pojilla aika suuri,kakkostakin yritettiin noin vuoden ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Alotin vehnänalkioöljyn tänään, ovis taitaa vaan ajottua tässä kierrossa matkalle, harmittaa kyllä vähän. sama makuuhuone lasten kansssa niin hiljasta on.
Luin jostain sivuilta että puuhaa pitäs olla kai tosi usein, mutta kysyn vaan lasten, työn ja stressin kanssa niin miten jaksaa/ehtii? muuten kama on liian vanhaa ilmeisesti. Ei meillä kyllä ihan säännöllisesti toimintaa ole edes nyt yrityksen aikana, mitenhän paljon mahtaa vaikuttaa.
 
Eipä taida vauvaa olla tulossa vaikka oireita on ja menkatki myöhässä sekä digi näytti ei raskaana ja tämmöne puikko kanssa samaa näyttää :(:unsure: nyt on menossa mulla kp 34/31 kait noitte jo pitäs näyttää jotain jos raskaana ois...



 
Hei! Täällä liittyis rennosti mukaan kuumeilemaan 32v. kahden lapsen mamma. Lapset on 09 sekä 14 syntyneet. En olis ikinä uskonut, että vielä lähtisin tähän leikkiin, mutta mies sai ylipuhuttua kolmannen yritykseen ❤ .

Vähän taustana voin kertoa, että kierto on epäsäännöllinen ja sairastan kilpirauhasen vajaatoiminta. Esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta ja toinen tärppäsi vasta useamman varhaisen keskenmenon jälkeen. Kynnys yrittää on suuri, sillä keskenmenoriski ja tasapainoilu vajiksen kanssa asettavat haasteita jo itsessään.

Toiveikkaita kuitenkin ollaan ja nyt on menossa ensimmäinen yrityskierto sekä kp7. Ovulaatiota en tikuta ainakaan vielä, vaan yritän ottaa rennommin .

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille!
 
:eek::D:ROFLMAO:
Mä taidan alottaa aamulla testailun :ROFLMAO:
En vaan jaksa pidempään odottaa! Dpo huomenna 6-7.

Pahoittelut taaperotx5:(
Ja mrh! En saa kännyl jostain syystä pyyhittyy nuita palleroita tuolta alusta pois mitkä jäi, ku meinasin eilen kirjottaa mut tuli juurikin nuihin palloihin tuommonen väärä hymiö ja siitäpä tuo ongelma sittä jäi.. o_O

Muuutta.. mullakin ollu nyt muutaman pv maha"nippailuja"/"repäisyjä", kolmen pv nieleskelykurkkukipukin oli, mistä aiheutuen näin ihan sekoja unia jotta ihan mies joutu herättää, ku vedin henkeä "oudosti".. ja nyt ilmeisesti tää kroppa tosiaankin on palautumaan päin siitä munasolujen luovutuksesta ku valkovuotoa ois muillekkin asti.. viime kiertohan oli kuivuus.fi tyyppinen.. :ROFLMAO: isäntä halus vissiin vettä myllyyn viskoa ku sano että miten mulla näin lempeä katse.. :ROFLMAO::ROFLMAO::p ja mitäpä minä vielä oon kehitelly kuumeissani.. hmmm.. pissillä en ravaile, paitsi yöllä toki heräilen ainaki kerran pari.. ei varmaan illan kahvin/veden/tms juonnilla oo mtm asiaa tohon.. :whistle: ainiin, tuossa dpo 5-6 oli pääkipuakkii.. ja huimailuakkii välillä.. en usko tuolla auringonpaisteella olevan mtn asiaa noitten kaa.. :D ja sokerina pohjalla ku meinaa jotkut asiat itkettää.. vaan prkl ku mie oon ihan iliman raskauttakkii semmonen itkupilli.. :LOL::LOL: Että jtn oiretta on, mut ei silti oo.. ainut ihan konkreettinen muutos on tuo valkkarin lisääntyminen ja sitä myöten kyllä panetuskin on aikamoinen.. :whistle::p Jotta yritetty kyllä on! :ROFLMAO:

Mut testaamaan en ala ku max sunnuntaina.. tai sit maanantaina.. :)
Ja toivoahan meillä kaikilla on sinne asti ku menkat ikäväkyllä saattaa tullatupsahtaa..:(:( eli TAAPEROX5 (y)(y) vielä on toivoa.. jos vaan onki ovis ollu vähä myöhemmin eikä hormonit oo vielä kohonnu tarpeeks että testissä näkyis..

Plussatuulahduksia edelleen all of us! :love: (Ja taas tuli tuo vihree möllykkä vahingossa, kännykän kautta isoilla sormenpäilläni siis kirjotan.. soriiiii!!):sick::love:
 
Huomenta! Voi vitsi tätä pissitystä, kun piti yöllä juosta vessaa ja nyt herättyä on myös kaamea hätä. Juu mutta johtunee kaiketi siitä, että on juonut paljon vettä.

Aikoinaan kun en tiennyt vielä odottavani esikoista, niin jo yli viikkoa ennen alkoi aivan hillitön pissitys, joka jatkui rv6, mutta tokasta lapsesta tätä ei tullut. Kaikista keskenmenoon johtaneista raskauksista ensimmäinen oire oli selkeä metallinmaku suussa ja kuvotus hajuista, mutta tota omituista makua ei ollut onnistuneissa raskauksissa. Osaako kukaan sanoa mistä moinen johtuisi?

Näitä oireita osaan kyllä kehitellä itselleni, sillä myös PMS oireet ovat iän myötä lisääntyneet. Kait sitä rupee kohta kurpahtamaan . Yks pallero olis kyllä vielä kiva saada jos suodaan❤ .

Plussatuulia kaikille ja muistakaa pitää yritys hauskana .
 
Hei! Täällä liittyis rennosti mukaan kuumeilemaan 32v. kahden lapsen mamma. Lapset on 09 sekä 14 syntyneet. En olis ikinä uskonut, että vielä lähtisin tähän leikkiin, mutta mies sai ylipuhuttua kolmannen yritykseen ❤ .

Vähän taustana voin kertoa, että kierto on epäsäännöllinen ja sairastan kilpirauhasen vajaatoiminta. Esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta ja toinen tärppäsi vasta useamman varhaisen keskenmenon jälkeen. Kynnys yrittää on suuri, sillä keskenmenoriski ja tasapainoilu vajiksen kanssa asettavat haasteita jo itsessään.

Toiveikkaita kuitenkin ollaan ja nyt on menossa ensimmäinen yrityskierto sekä kp7. Ovulaatiota en tikuta ainakaan vielä, vaan yritän ottaa rennommin .

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille!
Sama täällä, vajiksen kanssa elämistä ja keskenmeno vuoden alusta, kovin nihkeessä tuntuu olevan vauvan tuleminen. Tsemppiä ja iloista mieltä :rolleyes:;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilaviolet
Sama täällä, vajiksen kanssa elämistä ja keskenmeno vuoden alusta, kovin nihkeessä tuntuu olevan vauvan tuleminen. Tsemppiä ja iloista mieltä :rolleyes:;)
"Kiva" tietää, että täällä on joku kohtalontoveri, niin voi sitten vähän näistäkin asioista puhua . Pahoitteluni keskenmenosta. Itsellä takana toista lasta yrittäessä 4 varhaista keskenmenoa ja se oli kyllä rankkaa. Tuolloin tärppi kävi viisi kertaa samana vuonna, mutta vain yksi pysyi matkassa mukana.

Toivottavasti tällä kertaa on parempi tuuri meillä molemmilla ja plussaonnea sekä tarrasukkia muillekin ❤ .
 
"Kiva" tietää, että täällä on joku kohtalontoveri, niin voi sitten vähän näistäkin asioista puhua . Pahoitteluni keskenmenosta. Itsellä takana toista lasta yrittäessä 4 varhaista keskenmenoa ja se oli kyllä rankkaa. Tuolloin tärppi kävi viisi kertaa samana vuonna, mutta vain yksi pysyi matkassa mukana.

Toivottavasti tällä kertaa on parempi tuuri meillä molemmilla ja plussaonnea sekä tarrasukkia muillekin ❤ .
Täällä yksi taustalla lukeva (enimmäkseen kirjoittelen tuolla keskenmenon kokeneissa) jota myös kiinnostaa nämä jutut. Itsellä takana kolme keskenmenoa puolen vuoden sisään, sitten taukoa tutkimuksia odottaessa. Tutkimuksissa ei löytynyt muuta kuin jonkin verran TPOAb:ta, eli kilpirauhasta tuhoavia vasta-aineita, jotka johtavat kilpirauhasen vajaatoimintaan jos tarpeeksi kauan saavat riehua. Asialle ei kuitenkaan tehty mitään, koska TSH oli normaali, joten... Pitäisi kuulemma katsoa vasta-aineet uudestaan myöhemmin jotta näkee onko tila pysyvä. Vähän jänskättää, kun nyt sitten yritetään taas raskautta.
 
Hiljaiseloa eletty mutta lukemassa olen käynyt. Onnea plussanneille!

Me ei jaksettu enää odotella ja miettiä mikä tilanne kun alkoi näyttää et ovis menee viikonlopulle, joten eilen käytiin folliikkeliultrassa ja sieltä löytyi 16mm munasolu ja saatiin resepti irrotuspiikkiin joka tänään laitettu eli huomenna sitten inseminaatio. Iik, eli mulle saa päivittää -1DPO.

Nyt sitten huomenna päivä tallinnassa kun siellä klinikka mihin mennään ja sitten alkaakin tuskallinen piinailu.
 
Mä taidan alottaa aamulla testailun :ROFLMAO:
En vaan jaksa pidempään odottaa! Dpo huomenna 6-7.

Pahoittelut taaperotx5:(
Alotitko? Mä kans alan testailee ihan hullun aikasin. Toi dpo6 on mulle jo saavutus jos siihen asti pääsen testaamatta:D:LOL::ROFLMAO:


Eipä taida vauvaa olla tulossa vaikka oireita on ja menkatki myöhässä sekä digi näytti ei raskaana ja tämmöne puikko kanssa samaa näyttää :(:unsure: nyt on menossa mulla kp 34/31 kait noitte jo pitäs näyttää jotain jos raskaana ois...
Kylläpäs on jotenkin oudon näköinen toi sun puikko kun joku viivanenhan siinä on mutta aika paljon kontrollia leveämpi. Uutta testiä uittamaan??
Mulle voi päivittää dpo-1
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
"Kiva" tietää, että täällä on joku kohtalontoveri, niin voi sitten vähän näistäkin asioista puhua . Pahoitteluni keskenmenosta. Itsellä takana toista lasta yrittäessä 4 varhaista keskenmenoa ja se oli kyllä rankkaa. Tuolloin tärppi kävi viisi kertaa samana vuonna, mutta vain yksi pysyi matkassa mukana.

Toivottavasti tällä kertaa on parempi tuuri meillä molemmilla ja plussaonnea sekä tarrasukkia muillekin ❤ .
Aika hurjia olet kokenut :eek: Ihanan positiivinen ajattelu kaikesta huolimatta :oops:
Toivottavasti meitä onni potkasee ja kaikkia muitakin jotka kovasti vauvaa toivovat :love:
 
Täällä yksi taustalla lukeva (enimmäkseen kirjoittelen tuolla keskenmenon kokeneissa) jota myös kiinnostaa nämä jutut. Itsellä takana kolme keskenmenoa puolen vuoden sisään, sitten taukoa tutkimuksia odottaessa. Tutkimuksissa ei löytynyt muuta kuin jonkin verran TPOAb:ta, eli kilpirauhasta tuhoavia vasta-aineita, jotka johtavat kilpirauhasen vajaatoimintaan jos tarpeeksi kauan saavat riehua. Asialle ei kuitenkaan tehty mitään, koska TSH oli normaali, joten... Pitäisi kuulemma katsoa vasta-aineet uudestaan myöhemmin jotta näkee onko tila pysyvä. Vähän jänskättää, kun nyt sitten yritetään taas raskautta.
Meillä kävi niin, että lääkärissä sanottiin tarkistusultrassa ennen tämän tokan tärppiä, että nyt olisi hyvä pitää pitkä tauko kropan ja mielen takia. Olimme kuitenkin jatkaneet yritystä vielä ja harrastaneet vain kerran sexiä. Päätimme tuolloin, että jos se kerta ei tärpännyt, niin sitten on tauko. Koko alkuraskauden pelkäsin ihan tajuttomasti, että menee kesken, mutta toisin kävi ❤ .

Keskenmenojen aikaan minulla oli tsh yli kaksi ja väestöliitolta sanottiin tuolloin, että jos tulemme hoitoihin, niin sen olisi hyvä olla alempi. Nyt ennen yrityksen aloitusta kävin ottamassa arvot ja tsh oli 1. Hirvittää kyllä jos sama rumba taas toistuu, enkä tiedä miten siihen reagoisin, mutta täytyy olla kiitollinen näistä kahdesta lapsesta jotka on jo saanut ja toivoa parasta❤ . Ehkä tällä kertaa en testaile kovin helposti jos oireita tulee paljon varhain, sillä sellaiset raskaudet ovat päättyneet minulla keskenmenoon. Onneksi meillä on miehen kanssa hyvä pitkä suhde ja hauskaa lasta yrittäessä❤ .

Tsemppiä kovasti ❤ !
 

Yhteistyössä