The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Mun pitäs yrittää muuttaa unirytmii. Ei sais mennä nukkuu ysin kympin aikaa kun sit herää jo kolmen jälkeen...vähintään klo 23 asti pitäs valvoo mieluiten vähän ylikin. Ja yhes vaihees mun valvomiset meni yli puolenyön reippaasti ja sitten piti opetella menee aikasemmin. Exän kanssa toi rytmi muuttu aikasempaan kun se meni aina aika aikasin nukkuu niin sit meni itekin.

Mun pitäs yrittää muuttaa unirytmii. Ei sais mennä nukkuu ysin kympin aikaa kun sit herää jo kolmen jälkeen...vähintään klo 23 asti pitäs valvoo mieluiten vähän ylikin. Ja yhes vaihees mun valvomiset meni yli puolenyön reippaasti ja sitten piti opetella menee aikasemmin. Exän kanssa toi rytmi muuttu aikasempaan kun se meni aina aika aikasin nukkuu niin sit meni itekin.
Aika piikasilla unilla se siekin meet....eiko sulla kans oo aikaisia heratyksia?

Nukuitko sa silloin, kun menit aikasemmin unille, aamuun asti ?

Yinksu
Aika piikasilla unilla se siekin meet....eiko sulla kans oo aikaisia heratyksia?

Nukuitko sa silloin, kun menit aikasemmin unille, aamuun asti ?
Klo soi viiden jälkeen.
No siis oon nytkin menny aiemmin ja ei se uni riitä aamuun asti niin siks olis mentävä myöhemmin. Tosin osin voi johtuu siitäkin et nukun nyt yksin. Tai sitten ei..en tiedä. Oikeestaan kyl vaik nukku kaksinkin niin saatoin herätä paljon aiemmin, en aina mut yleensä olin se joka heräs ensin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä