Yinksu
Jos mun pitäs valita istunko varjossa vai auringossa nin valitsem varjon. Tai sitten jalat aurinkon mut pää varjoon.
No enhän mä tota hoksannut. Tyhmä minä.Okk, jos joku haluaa aurinkoon niin ottakoon tuolin ja pöydän sekä siirtyköön aurinkoon. Mulle suora auringon valo ei tee hyvää ja lääkityskin herkistää lisää auringolle, joten varjoisuus on perusteltu.
Auringonvarjo ei ole koko päivää varjossaNo enhän mä tota hoksannut. Tyhmä minä.
Aloin vaan kattelemaan auringonvarjoa joka on valmiiks varjossa.
Mulla oli keltainen sateenvarjo ja silloin tuntui siltä kuin olisi aina sateella auringonpaisteAuringonvarjo ei ole koko päivää varjossa
oli sitte näköpiirissä runsain mitoin puolialastomia asvalttipoikia?Olipahan työpäivä näin alkuunsa. Työhousut ovat haarakiilan kohalta yhä niin märät että puristaen tiputtaisivat...
no ei ainakaan tolla työmaalla kun kaikilla on oltava huomioväriset liivit ja kypärät ja suojalasit ja...oli sitte näköpiirissä runsain mitoin puolialastomia asvalttipoikia?
Oi, sielläkö satoi tänään vettä ?!Jjepulis.
Ainakin täällä tommoinen reippaanlainen ukkoskuuro raikasti ilmaa kummasti ja huuhtoi siitepölyjä pois.
Ei haittaa yhtään vaikka palasinkin nukkumaluukkuun märkänä kuin uitettu koira. Vettä se vaan on. Varmasti ens viikkoon mennessä olen kuivunut.
Joo, tuli ihan reipas ukkoskuuro.Oi, sielläkö satoi tänään vettä ?!
Ja sä et tietenkään pomppinu niin yhdessäkään lätäkössä tai edes hymyillyt, kun vesi kasteli sut ja pisarat tanssi ympärilläs?
Pyh, niin tylsää ja...aikuista*pitää kiinni omista varpaistaan*
Just silloinhan sitä vasta pitääkin pomppia, kun on semmonen nysväysolotilanen...koska ei siinä voi olla millään totisena enää kun roiskuu ja lätsityttääJoo, tuli ihan reipas ukkoskuuro.
Ei se meikäläistä häirinnyt mitenkään. Lätäköissä pomppiminen ei vaan tänään nyhjäätyhjää- reissun päätteeksi just huvituttanut. Sade sinänsä oli ihan tervetullut.
Tänään ny vaan ei ollu pomppimispäivä. Vaik Tiikerin mielestä kaikki päivät on pomppimispäiviä, mut Puhilla on niit päiviä kun kiinnostais vaan hunajapurkki.Just silloinhan sitä vasta pitääkin pomppia, kun on semmonen nysväysolotilanen...koska ei siinä voi olla millään totisena enää kun roiskuu ja lätsityttää
Ja se tuoksu, kun vesisade on loppumaisillaan <3...kyn ilma on hiukan viilentynyt ja kaikki värit puhtaina, luonnon vihreyskin silloin parhaimmillaan*huokailee*
Ei hunajapurkin kiinnostuksessakaan mitään vikaa oo...vissiin*elli eoäileväisenä*Tänään ny vaan ei ollu pomppimispäivä. Vaik Tiikerin mielestä kaikki päivät on pomppimispäiviä, mut Puhilla on niit päiviä kun kiinnostais vaan hunajapurkki.
Kattoo jos huomenna huvittaa pomppia.
Tuoksuista muuten... aamulla leikkasivat taloyhtiön nurmikon... ja sit tuli ukkoskuuro...partsilla muuten aikas voimaisasti tuoksuu vastaleikattu ja märkä nurmikko. Ihan jees.
- vai linnunkynsitulet!Vesisade on mukavaa toisinaan, yleensä silloin kun sateen ropinaa saa kuunnella katto pään päällä
Muistan monta monta kalaretkeä kun vettä on alkanut tulemaan ihan huolella, monta kilometriä autollekkin että ei sieltä mihkään päässy. Jonkin ajan päästä vaan tulee että nojoo, tässä nyt kastutaan läpimäriksi, mitä sitte.
Asentopaikkaa tehessä Lapissa nii tervaskannot pelastaneet aina, tulet saa vaikka tulis kuin esterin perseestä sitä vettä. Pikkunen juhannuskokko kun on saatu aikaseksi niin kuivuukin hopusti
Semmoset linnunkynsitulet. Eli kun lintu lentää tulien päältä puun latvojen korkeudella niin kynnet palaa
onko toi sita samaa lorotusainetta mita ne ruukaa vissiin kayttaa noissa actionjackson- leffoissakin...etta ne kustantaa jonkun lapin aijan sinne roikkasemaan nayttavat efektit...?Kelekkaillessa saa vielä helepommin ne tulet kun lorottelee pari litraa lapinmiehen taikaa puijen päälle niin jovain syttyy
Oliko kermavaahtoa kans?Mansikoita
Se on salaisuus jonka lapinmies kertoo vain toiselle lapinmiehelleonko toi sita samaa lorotusainetta mita ne ruukaa vissiin kayttaa noissa actionjackson- leffoissakin...etta ne kustantaa jonkun lapin aijan sinne roikkasemaan nayttavat efektit...?