The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
---siellä oli kriisi, kun pakasteesta oli loppunut mansikat:giggle:
No, nyt taas varjopaikkoja etsimään! Aina siellä joku löytyy, mistä nyhtää rikkaruohoja:)
Sammalleimu esimerkiksi on niin kaunis penkissä, kun vaan nostelee siltä "helmoja" ja ottaa ne heinien ja suolaheinien pikkualut pois sielä alta, laskee helman alas;-)
Mulla meni kauan, ennen kun tajusin, että se on oikeastaan hirmuhelppo homma - ja tässä tiedoksi- kukkivat nyt varmaan muillakin:)
Pilvet sais tulla taas kastelemaan kaikki!

Päivää ketjuun.
Joka on paheksuttavasti taas kakkossivulla.

Päivä menny yrittäessä hoidella asioita vaikka tuntuu siltä, että tyhjän saa pyytämättäkin ja että milloin tietämätön laittaa osaamattoman tekemään tarpeetonta niin koko turha työ on vaarassa mennä ihan hukkaan.

Päivän ilmaiskirjasaaliina:
Mauno Saari - Marja- Liisa (Kirvesniemi)
Barack Obama - Dreams from my father
Jari Järvelä - Mistä on mustat tytöt tehty
Waller - Hiljaiset sillat
Virpi Hämeen- Anttila - Suden vuosi
Marklund - Uutispommi

ja sit Willbanks - Machine guns, mutta toi lähtee takaisin. En tee mitään "tietokirjalla" jonka mukaan Neuvostoliitto käytti SG43:a Suomen talvisodassa vuonna -44. En lähde arvailemaan ovatko kirjan muut tiedot samaa tasoa.

Morjens sulle:)*nääsvilleläistä ärrää kehiin*

Aurinko armas on ihuna :), tuulenvire on ihuna, jäde on ihunaa, ipanat on <3, life is good :)...

...ja mun peukalot on pjärsiistä.

Mutta en jaksa muista nyt sen kummemmin välittää, mulla on vimpulanveikee olo eli tää torjantai on hyvä päivä :)

Toivottavasti sullakin :)?

Mie suuntaan laumani kera vaatehankinnoille eli maximoin heti olotilani kestävyyttä :D

Letkeetä päivän jatkoi, otetaan rennosti.

Ei tommosia paheksuta - toi on vain kivaa vaihtelua ja piristystä :),sitten osaa taas kaivata ja iloita lämpimistäkin päivistä*yläpeukku*
Jjepulis.
Ainakin täällä tommoinen reippaanlainen ukkoskuuro raikasti ilmaa kummasti ja huuhtoi siitepölyjä pois.

Ei haittaa yhtään vaikka palasinkin nukkumaluukkuun märkänä kuin uitettu koira. Vettä se vaan on. Varmasti ens viikkoon mennessä olen kuivunut.

Oikeesti nyt, ei ole enää mukavaa...pää on taas kipeä. Mistä tää nyt johtuu,keleistä joo mut oon juonutki mut ehkä en tarpeeks?
Viikonloppuna kelien pitäis helteestä kärsiville helpottaa, ainaskin tilapäisesti.
Juoda pitäis osata oikein, tai siis oikeita juomia. Pelkkä vesi ei o aina parasta kun pitäis saada vähän niit suolojakin. Samaten limunlipittämisellä saa ittelleen huonon olon.
Jos ei muu auta niin aputeekista on saatavilla ripulin hoitoon tarkoitettua juomajauhetta (jossa ny ei o muuta kuin sokeria, suolaa ja makuainetta). Vois toimia helteelläkin juomana kun on kumminkin tehty pitämään neste/suola/sokeritasapaino kuosissa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä