Ihan oon näinkin pärjänny,kiitos vaan.Kyllä sinun tarttee pikkuhiljaa alkaa opetella pois tosta "ruokavammastasi". Menetät turhan paljon.
Ihan oon näinkin pärjänny,kiitos vaan.Kyllä sinun tarttee pikkuhiljaa alkaa opetella pois tosta "ruokavammastasi". Menetät turhan paljon.
Ei kuitenkaa munaa?Nonni, alko tekee mieli maksaa. Hyi teitä.
Täh?ma oon vissiin hiukan korkkiruuvimaisenveikeempi tapaus, kun tuo keino ei muhun juurikaan tepsi
Kaiken maailman muihin patitustilanteisiin sauna on kylla aarimmaisen oivallinen laake
Sitäkin tekee mieli.Ei kuitenkaa munaa?
Vamppu. Milloinkohan oon viimeksi kuullut ton sanan? Tuli ihan mummo mieleen...Täh?
Reippaat löylyt ja nahan kuuraus vampulla tai pesukintaalla niin aina on itikanpuremat jääneet saunaan.
Mun ei,ei missään muodossa.Sitäkin tekee mieli.
Sama täällä.Nonni, alko tekee mieli maksaa. Hyi teitä.
Sinkulle on parempi kun ei tee mieli.Mun ei,ei missään muodossa.
Ajatteles maksapyttäriä. Rapsuksi kuullottunutta sipulia, Rouskuvan ruskettuneita pottuja. Ja mehevää maksaa.Sama täällä.
Onneks kukaan ei sanonut "pyttipannu".
No kun ei oo jaany!Täh?
Reippaat löylyt ja nahan kuuraus vampulla tai pesukintaalla niin aina on itikanpuremat jääneet saunaan.
Mitä toi kertoo minusta?Vamppu. Milloinkohan oon viimeksi kuullut ton sanan? Tuli ihan mummo mieleen...
ihan hanurista taas...miten tälläsestäkin aiheesta sai ikävän aikaan...Sinkulle on parempi kun ei tee mieli.
No muuta yhteneväisyyttä en keksi kuin että olette kotoisin samalta murrealueelta.Mitä toi kertoo minusta?
Minusta tulee naiselle mieleen mummo.
Taitaapi parempi suunnistaa kuiten sukupuolitauti klinikalleKutinapalleihin on keksitty lääkkeeksi sauna.
puute on niin yleismailmallinen aiheihan hanurista taas...miten tälläsestäkin aiheesta sai ikävän aikaan...
Just silleen, että keskeltä on mehevän punaista.Joku kesä grillasin poronmaksaa lapsille, sitä mukaa kun valmistui niin katosivat parempiin suihin. Suolaa ja pippuria vain eikä kypsennetty läpikotaisin vaan jäi punertavaksi.
maksaa kun kypsentää pikkasenkaan liikaa niin se muuttuu kengänpohjaksiJust silleen, että keskeltä on mehevän punaista.
Selänpesijän ammattitaidottomuutta!No kun ei oo jaany!
Arvaas vaan kuinka monta kutinapattia mussa oikeen onkaan?
Liikaa.
Ma oon liian makee tapaus
Tarttis ensin suunnistaa semmoiseen paikkaan missä olis edes joku mahdollisuus saada moinen?Taitaapi parempi suunnistaa kuiten sukupuolitauti klinikalle