The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ittu mä kuolen kuumuuteen. Ei riitä että on paskaaki paskempi olo ja elämä on ihan paskaa niin sit tällänem vitunmoinen helle vielä päälle. Vihaan.
Mulla on tapana mennä kellariin, sytyttää siellä muutama kynttilä, et näkee lukea. Musaa vois tietenki kuunnella kans, mut... Puoli tuntia siellä ja taas on kiva olla:)
Eikä meidän kellari ihan viihtyisämmästä päästä ole. Haluaisin uuden tasamaalle:)
 
IhQ
Hei!

Viime viikolla(ko?) valitin tyttöni tilanteesta taas, kun luokkakaveritytöt jättävät porukasta pihalle..laitoin sillon opelleenkin viestiä ja ope sanoi että soittelee miulle tällä viikolla, tytön hojksista ja tästä "kaveri"ongelmasta. No, tänään se soitti. Kehui että tytöllä on menny kouluhommat hyvin, on edistynyt niin että ens vuonna saa normaalin äikänkirjan käyttöönsä (jotain "pienluokkamateriaalia" vissiin ollu tähän asti) ja muutenkin ei ollu valittamista kuin siinä ettei aina oikeen jaksa viittailla tunneilla.
Se kaverijuttu sitten, ope oli perillä ongelmasta ja oli kuulemma seuraillu sitä tyttöporukkaa jo jonkin aikaa..sanoi että on suunnitellut hajottavansa sen porukan syksyllä, ja muutenkin yrittää tehdä ryhmän jossa henkilökemiat kohtaa paremmin muidenkin osalta.
Kahtoo sitten miten se sujuu mutta miusta tuo nyt kuulosti paremmalta kuin mitä tähän asti on tuo taistelu ollu.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
IhQ
Ja niin, mitäs tänne kuuluu? Kertokaa ihmiset, oon ihan pihalla :)

Taitaa muuten olla että tässä oppii kohta itekin Tuiskun biisien sanat...ja Robinin...Haloo Helsinki, Apulanta ja JVG nyt on jo tuttuja muutenkin..On alkanu esikon musiikkimaku muuttua tässä viime aikoina. o_O
 
vierailija
No mulle ei kuulu hyvää. Eipä paljon muuta. Ärsytän jo kaikkia.
Niin ärsytät. Jokainen kohtaa elämässään vaikeuksia, ja juu, kyllä me ymmärrämme, että silloin ei jaksa olla naama näkkärillä 24/7. Mutta kun sinä valitat KAIKESTA. MIKÄÄN ei ole koskaan hyvin. Kesäkin on ihan perseestä. Korjaapa hieman omaa asennetta, ja koeta etsiä hyviä asioita elämässä. Aloita jostain ihan pienestä. Ihan oman itsesi takia. Jos jäät vellomaan pahaan oloon, niin tiput vaan koko ajan syvemmälle kuiluun. Mielellä on ihan uskomattomat voimat, niin hyvässä kuin pahassakin,
 
Niin ärsytät. Jokainen kohtaa elämässään vaikeuksia, ja juu, kyllä me ymmärrämme, että silloin ei jaksa olla naama näkkärillä 24/7. Mutta kun sinä valitat KAIKESTA. MIKÄÄN ei ole koskaan hyvin. Kesäkin on ihan perseestä. Korjaapa hieman omaa asennetta, ja koeta etsiä hyviä asioita elämässä. Aloita jostain ihan pienestä. Ihan oman itsesi takia. Jos jäät vellomaan pahaan oloon, niin tiput vaan koko ajan syvemmälle kuiluun. Mielellä on ihan uskomattomat voimat, niin hyvässä kuin pahassakin,
Mitä sit pitää tehä jos happi loppuu ja pierettää?
 
Päivää että pätkähti :)!

Onneksi ollaan jo illassa, tän hattarapään kans kestä olenkaan :D

Aamu jo alkoi sähläyksellä, kun oli niin kaikki tavarat hukassa, vaikka olin ne illalla mukamas kattonut valmiiksi. Olin jo liki työpaikalla kun huomasin, että yksi tosi tärkeä paperi jäi kotiin eli uukkarit kehiin ja torpalle takas.

Myöhemmin työpaikalla huomasin, että lompakko jäi keittiön pöydälle. Hain sen sitten samalla reissulla kun viipotin koululle, missä sitten sainkin huomata että ei mun ipanat todellakaan oo enää mitään pieniä vaan isoja koululaisia ja kuuluvat hiljaksiin maailmalle :)... Ja sisarusrakkauden näkeminen vähänkään erilaisemmassa ympäristössä saa aikaiseksi ihan järjettömän suuren onnen tunteen <3...eli loppupäivä meni sujuvasti hörhöillessä ajatusten sinkoillessa taivaan ja maan välillä...eli ihan perinteisesti :D

Mutta voi jukupätkät miten meitä hellitään mielettömän mahtavalla kelillä :)! Oothan ollu ulkona? Vieläkin ehtii nauttimaan lämmöstä ja auringosta :)..
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Iltaa, mukavat kelit on joo (y) Tyttö pääsi koiraa juoksuttamaan ja kävelyttämään :) Sieläpä sitä pari tuntia vierähti ihan huomaamatta.
Nyt alkaa vaan olla sääskiä ihan nokko tuola ulukona.
Jestas tuo kaasupullon kokoinenkin juoksee lujaa jo, koiraki sai ottaa laukka-askeleita että pysyi rinnalla :D
Grillaamiset jätettiin tänään pois kun kuka prkl ois viittiny kuuman grillin eessä vielä kärvistellä. Pastasalaatilla mentiin tää päivä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä