Onko teidän kaikkien miehet posliineja?

• Viestiketjun aloittaja Kyseliä
  • Ensimmäinen viesti
Karvat On
Ei ole posliini ja hyvin voi ottaa suihin, mieheni huolehtii hygieniastaan, eikä todellakaan ole karvoihin pinttynyt mitään katkuja.

Ei ole myöskään kainalot posliinina, enkä huuda miehelle hänen karvoistaan, hänen kainalonsa tuoksuvat dödölle. (Toki jos urheilee, tekee työtä, niin hikoilee, mut en mä silloin hänen kainaloitaan/alapäätään menekään nuuskimaan.)

Myöskään mun omat ylä/alapääni + kaikki siltä väliltä ei haise/katkuile, koska peseydyn säännöllisesti ja huolehdin puhdaudestani, vaikka omistankin karvoja. Nauraisin ukkoni pellolle, jos hän alkaisi sheivailemaan itseään. :D

terttu-irene
Tuo karvamättäästä roikkuva lihapötkulä on J-Ä-R-K-Y-T-T-Ä-V-Ä-!
Ei jumalauta, ihan kuin joku panomatka 70-luvulle.
Oletteko jotain eläimiinsekaantujia, vai miten tuollainen karva-apina saa pimpsan kostumaan?

"eee"
Kyllä mun mies sheivaa alakerran. Sheivaa myös esim. rinnan. En pidä ollenkaan naismaisena, päin vastoin. Mies on niin tumma ja karvainen ja omaa nopean karvankasvun, että olisi muuten aikamoinen ryteikkö. :D Parrassa riittää karvaa sitten muidenkin paikkojen edestä. ;)

"vieras"
ajelen todella siistiksi ja lyhyeksi. Mulla on meko suuri kaunis penis ja olisi suorastaan väärin peittää se osittainkin. Leikataanhan hiuksiakin...?
Vaimokin tykkää.

meikä ajoittain posliini ja ajoittain "kolmiomuotoon" ajeltuna melkein koko aikuiselämäni. Jotenkin kun siihen tottuu ei oikein halua antaa kasvaa ihan villisti enää. Miehen alapää (kuten naisenkin) näyttää mielestäni kivemmalta ajeltuna, joko posliini tai siisti kolmio tai vaikka kiitorata.
Must on kivaa kun siitä karvoituksesta pidetään "huolettuna", mutta jokainen omalla tyylillään.

Ja olen mies, eikä "se" ole kauhean pieni että sen takia pitäisi tuoda esille.

vierailija
olen sitä mieltä, että sheivattu on siistimpi ja hauskempi muiden katsoa. Itseekin sheivaan. Kiviekset ovat karvan peitossa. Niitäkin karvoja siistin tarpeen mukaan.

Yhteistyössä