Oviksen jälkeen ei ollu mitään oireita. Toivoin parasta, mutta olin aika varma ettei parilla huitaisulla mitään saatu. Oviskin jäi vähän hämärän peittoon, että milloin se nyt oli. Ientulehdus oli viime viikolla, alkoi metallisella maulla ja sit aina hampaita harjatessa tuli vähän verta. Ei turvotusta, ei rintaherkkyyttä (paitsi just ennen testausta puristelin tissejä, niin olihan ne vähän arat). Valkkaria on lorahdellu välillä sellain, et oon oottanu vessassa vuotoa alkaneeksi, mut nope. Siis ei oireita ollenkaan. Paitsi et välillä oon pillahtanut itkuun, mutta se voi johtua valtavasta stressin määrästä ja sen ajoittaisesta laukeamisesta. En kuitenkaan uskaltanut toivoa plussaa ennen menkkojen poisjäämistä, sillä viimeeks kemiallisessa testin tulos oli koko ajan varsin hailakka.Mitäs oireita sulla olikaan Piinamiina ennen testaamista? Musta on kiva lukee ihmisten tärppikiertojen oireita.. oliko sellanen "varma olo tärpistä"?
Ehkä joo sitä tiesi. Nauratti vaan kovasti, kun kassalla tajusin, että täti kaahasi just vastapäiselle kassalle (siis niin että maksaessa oltiin selät vastakkain). Mie sit pyysin kassaneitiä pakkaamaan vaatteet suoraan siihen läpinäkymättömään isoon muovikassiin. Varmaan se täti miut huomasi ja ehkä näkikin ainakin raskaustestit hihnalla. Korrektina ihmisenä ei kuitenkaan ollut miutakaan huomaavinaan.Iiks piinamiina! Hirmuisesti onnea! Ihan selkeä plussahan siellä. Ehkä sä alitajuisesti tiesit kun kävit ostaa niitä vauvanvaatteita? Kylläpäs tuli hyvä mieli.
Täytyy myöntää, että vähän pikemmin kuin uskalsin arvata.Paljon onnea piinamiina, sieltä se bodyjen käyttäjä olisi tulossa
Plussatuulia nyt kaikille! Seuraavasta mahdollisesta tärppää!Nyt tosiaan plussa-aalto tänne! Sitten voitaisiin perustaa oma ketju odottajiin.
Mie otan tästä kaiken ilon irti kaikkea epävarmuutta uhmaten. Kiitos kannustuksesta!Voi piinamiina et tiedäkään kuinka hyvä mieli mulle tuli!
Tässä unohtuu vallan tämä oma paha mieli. Te olette niin ansainneet tuon plussan! Oon onnellinen sun puolesta. Nauti tilanteesta täysin (kirjaimellisesti jonkun ajan päästä) rinnoin.
Onnea!
Kiitos! Luinkin tuolta himotestaajien puolelta, että sie oletkin ihan hirveessä piinassa just nyt. Miulla oli edellisessä kierrossa, eli km:n jälkeinen, sama tilanne. Kroppa reagoi, mut testit näytti negaa. Yksi testi näytti vieläpä haaleaa viivanpaikkaa, sen jälkeen kaikki pelkkää negaa. Miulla asia ratkesi vasta verikokeessa ja vasta tulosten jälkeen alkoi menkat. No onneks siitä ei mennyt kuin muutama viikko plussatestiin. Toivottavasti siekin saat sen ihan oikean vahvan plussan mahd. pian. Eihän ihmisen pää kestä juupas-eipäs-leikkiä loputtomiin.Onnea piinamiina <3
Ihanaa!!! Onnittelut piinamiina! Kyllä kaksi viivaa näkyy ja selvästi, ei tarvii arvuutella.Näettehän työkin tuossa jotain väriä, näettehän?
Testi on jo kuivunut ja siinä näkyy väriä yhä edelleen. Pakko käydä vähän väliä vessassa tarkistamassa.
Koskas meinasit tikkua uitella? Aika hyvältähän tuo kuulostaa..Voi luoja että teki kipiää kun nousi tuolilta,tuntu että koko oikee puoli muniksien kohalta repee kohta mut se pahin kipu meni nopeesti ohi ja jomotus jäi tilalle!