Vain sinkkumiehet omistaa munansa itte.- kiitos!
..niin sitapa ei tiijakaan etta mimmonen mummoihminen taalla oikeesti kirjottaakaan...vaiko jopa munat omistava mies,
Vain sinkkumiehet omistaa munansa itte.- kiitos!
..niin sitapa ei tiijakaan etta mimmonen mummoihminen taalla oikeesti kirjottaakaan...vaiko jopa munat omistava mies,
Kiva piha Majurilla.
Missa vaiheessa ne sinkuttoman miehen munat siirtyy sille naiselle?!Vain sinkkumiehet omistaa munansa itte.
Parisuhteessa muna on naisen omaisuutta.Missa vaiheessa ne sinkuttoman miehen munat siirtyy sille naiselle?!
siinä vaiheessa kun se nainen varaa itselleen käyttöoikeuden välineisiin.Missa vaiheessa ne sinkuttoman miehen munat siirtyy sille naiselle?!
...joo, en ymmarra mutta eipa vissiin haittaakaan, niita asioita on niin paljon joissa mulla lyo tyhjaaParisuhteessa muna on naisen omaisuutta.
Aika kiva karpasen paska sitten - moikka tinkuTää on vaan kärpäsen paska.
Sait pitkästä aikaa kirjauduttua. Kiva.Tää on vaan kärpäsen paska.
Paljon enemmän siitä on iloa kun antaa äijjän pitää munansa ja sen määräysvallan itseVain sinkkumiehet omistaa munansa itte.
Kui?Tää on vaan kärpäsen paska.
MoiAika kiva karpasen paska sitten - moikka tinku
Jep. Omasta vapaasta halustaan ja tahdostaan ja vapaasta rakkaudestaan. Osaa sitten kayttaa niita oikeeseen kohteeseen.Paljon enemmän siitä on iloa kun antaa äijjän pitää munansa ja sen määräysvallan itse
Saivartelua.Paljon enemmän siitä on iloa kun antaa äijjän pitää munansa ja sen määräysvallan itse
No kusu vaan, kusukusu - rohkeesti vaan, kullin huva on kusumus
Mää lähen heti pois kun kulleista puheNo kusu vaan, kusukusu - rohkeesti vaan, kullin huva on kusumus
Moro toffoMoi Tinku!
...etka lahde! Kun mun koneessa on taa nappisharo, sori vaan...Mää lähen heti pois kun kulleista puhe