Toiveena vauva 2017-2018

Täällä kp28/30 ja varmaan jäämässä lyhyemmäksi kierto. Tuhruttaa enemmän ja menkkamaista kipua,vielä kun hanat aukeis kunnolla niin voisi päästä uutta ovista odottamaan. Tällä kerralla jos tähtäisi paremmin, tämä kierto taisi mennä liian myöhäiseksi. Ja aika vähälle yritykselle jäikin :/

Nyt vaan plussia loppukuuhun niin saadaan tunnelmaa ylemmäs :)

Onnea bejpi ja tsempit kaikille muille!

Täällä on vainoharhaisuus huipussaan, ravaan vessassa ja pelkään, että menkat alkaa. On niin kostea meininki alakerrassa, tuntuu samalta kuin usein ennen menkkoja. :( Maha on myös jotenkin sekaisin, se ei kyllä ole mulla menkkaoire, mutta tuskinpa se raskaudestakaan voi kertoa.. Kai ne hanat sieltä aukeaa illalla tai viimeistään huomenna, huoh.

Kyllä se ovis kivuista päätellen taisi olla illalla ja tänään aamullakin vielä jomotellut. Limoja ei kyllä ole näkynyt. Haluja kyllä sitäkin enemmän
Onko tää nyt sit Dpo 1 vai huomenna vasta?

Nyt kp 16/28.

Viimeksi muokattu:
Täällä nyt kp 30, Apteekin oma puhdas nega. Vuotoa siis odotellessa vaan. Tiukille menee ehditäänkö tekee sitä toista inssiä ennen kesätaukoa. Jotenkin en ees jaksa turhautuneisuus kehooni nyt, kun se tuntuu aina tekevän näin, että suunnitelmat venyy ja venyy tai sitten uus kierto lähtee nopeemmin käyntiin kun ehtii sanoo huispaus. Ilmottelen kunhan tuo kierto joskus käynnistyy nii tuun takasin listoille.

Ovislimoista sen verran, et jos on, niin kestää kaks sekuntia ja häviää. :S

Kävin ostamassa digin. Aamulla se ja sit loppuu mun testailut. Ens kiertoon en oo ees tilannu ovistestejä. Taidan heittää ihan aikuisten oikeesti nyt kaikki testit mäkeen ja yrittää nauttia elämästä ilman testistressejä. Stressiksi kun tämä "harrastus" nyt tuntuu menevän.

Oireet ja haamut ei tuottanu toivottua tulosta. Tänään alko perse vuotamaan eli mut voi poistaa piinailijoista! Kp 1/28 :cry:

Tähän kiertoon kokeilen greippimehua..

Tsemppiä piinailijoille! Plussatuulia! :love:

Onnea plussanneille!!! :love::love:

Voi Hantta, olisko siellä kuitenkin ollut jotain kiinnittymisyritystä kuitenkin, kun niin haamuili? Laiha lohtu, mutta parempi kuin ei mitään.

Täällähän on monet samassa tilanteessa kuin itsekin olen.. Alan olla varma, että menkat alkaa kohta, aamulla testaan, jos niin ei käy. Pienenpieni toivonkipinä vielä olemassa, mutta aika epätodennäköiseltä tuntuu, että olis tärpännyt. Tähän kohtaan sellainen "too much information" -kommentti, että toosa tuntuu tiukemmalta kuin yleensä menkkojen alkaessa. :ROFLMAO:

Toivottavasti edes joku piinailijoista saisi plussan, tai parhaassa tapauksessa tietty kaikki! :love:

Harmin paikka Hantta81:(

Täällä on jääty ihan koukkuun jällee testaamiseen joten yöllä kun ei unta saanut ja tunnin oli jaksanu pidättää niin testin tein ja kun mielestä toi ei oo muuttunu mihkää suuntaa..mut usko on vahva että tää vois kyllä olla plussakierto ;)

Ja hei jos tästä kierrosta tärppää niin la ois helmikuun puolivälissä just mummon syntymäpäivän tienoilla! Se ois hauskaa kun esikoisen laskettu oli anopin synttäreitä seuraava. Lopulta syntyi minun ja miehen kihlauksen vuosipäivänä neljä päivää anopin synttäreiden jälkeen ja kaksi päivää ennen kuin minä täytin 19. :rolleyes:

Nuista ovulaatiohommeleista, ku itekkin sitä limaa "metsästelen".. Joku viestiketju sattu kerran silmiin, missä pariki naista kirjotti, että heillä on ihan ultralla todettu, että ovulaatio on ollukkii vasta muutaman päivän kuluttua limoista.. o_O Että kuitenkin siinä limailun huudeilla se ovulaatio kuitennii on.. Ja tää tietty heti viime yönä olevinaan jtn ovulaatio vihlasua vasemmalla tunsi, ku ne limailut oli sillon la-su aikana.. o_O :p Että näin sitä on herkkä tuommosille vaikutuksille.. :LOL: Mutta jos nyt jtn positiivista, niin viimekuu oli mulla oikeinoikein kuiva kk, mutta nyt ilmeisesti alkaa elimistö pelata niinku pittääki.. Kyllä tästä vielä joku kaunis päivä vauva alkusa saapi, perhana.. :sneaky:

Mieki just mietin että jos nyt jostain ihmeen ja ihanan kumman syystä tuliski plussaa, niin ois esikoisen kaa lähekkäin synttärit.. Esikko vaan 16v jo täyttää.. Ottaa vanahan äitisä kohta kiinni.. :eek: :D

Onnea plussanneille muutes!!! :love::love::love::love::love: Ja toivotaan, että haamulaisetkin kunnon plussiksi pärähtäävät.. :)

Mielenkiintosia nää ovulaatiohommat. Itelle toi testaaminen on vaan aika stressaavaa. Seuraavassa kierrossa en testaile, mutta loppukesästä vois alkaa testailla jos ei raskautta kuulu.
Omaa napaa: dpo 4, menkkakipuja ja nivusissa tuntuu oudolta. Tällasta ei oo ennen ollug, mutta en uskalla ajatella oireita sen enempää..

• Tykkää
Reactions: Cicada
Täällä tuhru vaan pysyy samana ja kivut hävinnyt..o_O jokseenkin tympeetä odotella menkkoja kun ei tiedä milloin ne päättää alkaa ja kuitenkin koko ajan menossa jotain vuotoa. Tänään tein kuitenkin testin keskellä päivää tosin ja kahvin jälkeen niin pissakin oli lähes kirkasta mutta olin siinä jotain haamua näkevinään:ROFLMAO: taitaa olla vaaleanpunaiset lasit vaan silmillä:p

Onko muilla flunssaa? Mulla olo kun olis jyrän alle jäänyt.. Särkee jalkoja ja selkään ja päässä vaan humisee. Varmaan tyhjyyttään :ROFLMAO: tuntuu että olis kuumetta mutta ei, aamulla särki aivan kauheasti päätä ja buranan jälkeen hikoilin kun saunassa oisin ollut:eek: mutta lämmöt 36,5-37,3 että ei mitään kuumetta ole.

Täällä tuhru vaan pysyy samana ja kivut hävinnyt..o_O jokseenkin tympeetä odotella menkkoja kun ei tiedä milloin ne päättää alkaa ja kuitenkin koko ajan menossa jotain vuotoa. Tänään tein kuitenkin testin keskellä päivää tosin ja kahvin jälkeen niin pissakin oli lähes kirkasta mutta olin siinä jotain haamua näkevinään:ROFLMAO: taitaa olla vaaleanpunaiset lasit vaan silmillä:p

Onko muilla flunssaa? Mulla olo kun olis jyrän alle jäänyt.. Särkee jalkoja ja selkään ja päässä vaan humisee. Varmaan tyhjyyttään :ROFLMAO: tuntuu että olis kuumetta mutta ei, aamulla särki aivan kauheasti päätä ja buranan jälkeen hikoilin kun saunassa oisin ollut:eek: mutta lämmöt 36,5-37,3 että ei mitään kuumetta ole.
On flunssaa, osaksi allergiaakin. Kauhea olo. Untakin riittäis työpäivän jälkeen vaikka seuraavaan aamuun..!

Täällä ei mitään havaintoa menkoista, ja nega apteekin omaan testiin aamulla. Kädet kyllä tärisi niin huolella, etten tiedä, kusasinko oikeaan kohtaan ja tarpeeksi kauan :ROFLMAO:
Noi testit ei kai oo niin kovin herkkiä, mutta ei kyllä paljon toivoa ole jäljellä... Taidan laittaa kuukupin jo valmiiksi, niin ei tartte paniikissa ravata koko päivää vessassa. :unsure:

Yhteistyössä