Kokille oma viinipullo ja ruokaan omansakauan sitten tein, mutta loppu viini kesken ennenkö ruoka ehti uuniin.
Kokille oma viinipullo ja ruokaan omansakauan sitten tein, mutta loppu viini kesken ennenkö ruoka ehti uuniin.
...sita paitti arkena taa mun hyeenalauma on tosi kiukkusta porukkaa eli ruuan ois parempi olla semmosta tosi nopeesti laitettavaa ..viikonloppuna voi sitten tehda enempi aikaa vievaaKokkia viinissä tai päinvastoin. Käy ruokalajiksi poikamiesäijälle mut ei oikeen ole lapsiperheen sapuskaa.
Höpöhöpö,monesti olen sität teheny. Silloin vaan ne viinit kipataan siihen ruokaan. Pikkusen menee tietenkin kokillekkinKokkia viinissä tai päinvastoin. Käy ruokalajiksi poikamiesäijälle mut ei oikeen ole lapsiperheen sapuskaa.
Arkenakin täälä saa lapsukaiset gourmee sapuskaa, niissäkin löytyy palijon nopiasti tehtävää. Hah! No ei aina...sita paitti arkena taa mun hyeenalauma on tosi kiukkusta porukkaa eli ruuan ois parempi olla semmosta tosi nopeesti laitettavaa ..viikonloppuna voi sitten tehda enempi aikaa vievaa
Sanoo herra Chef siella ...no, en ookaan sanonut loistavani keittiossa mutta saan ma siella jotain aikaiseksi, kun noi ipanat on kuitenkin hengissaArkenakin täälä saa lapsukaiset gourmee sapuskaa, niissäkin löytyy palijon nopiasti tehtävää. Hah! No ei aina
Mä taas herään omia aikojani viiden jälkeen, ei vaan enää nukuta.Huomenta!
Aina vaan väsyttää yhtä paljon..
Just tuossa mietin, kun yritän kuitenkin joka aamu saada itelleni semmoisen ihan oman, rauhallisen hetken ja oon siis meillä ainut joka kuudelta herää..sillon ku nousee, vessassa käydessä pitää siivota kissan astia ja sen jälkeen hakea ja laittaa niille uutta sapuskaa, keittiössä laittaa kahvit valumaan ja ottaa muki vettä tähän koneelle mukaan hörpittäväksi....kello on jo melkeen 6.20 ja sitten pitääkin jo mennä esikkoa herättää. Siihen jää joku muutama minuutti miulle ihan vaan istua ja rauhottua ajatuksieni kanssa...
Aikasemmin oli kello herättämässä jo puol 6 mut se tuntui liian aikaselta, väsytti vielä enemmän. No, tämmöstä tää kai sitten vaan on.
Kyl tää päivä tästä lähtee joka tapauksessa etenee..
Mikä sun polvia vaivaa?Huomentarallaa olisin noussu jo aiemmin sängystä,mutta kissa nukkui ja kehräsi käden päällä. Kohta aamupirtelölle.
Mukavaa perjantaita.
Pöh,mun polvet on edelleen kipeet. Eilen koski jos liikautin polvee väärin tai menin sohvalle/ sängylle väärin ja yöllä pakotti viellä molempia jalkoja lonkasta varpaisiin.
Hanki nopsaan muutama liito-oravanpipana pihalle ja heti perään Iltsikan toimittaja.Kai se on sit ryhdyttävä on sit ryhdyttävä vittumaiseen ja pitkään oikeustaisteluun. Eli kyse on siitä, että keravan kaupungin omistama vuokrataloyhtiö aikoo järjestää pihoja kunnostaessaan kulun naapuriasuntooni n. metrin päästä huoneistoni ainoata ikkunaa ja lävitse hallinnassani olevan piha-alueen.
Kulku naapuriasuntoon hoituisi ketään häiritsemättä talon toisen päädyn kautta, jonne siihen kulku on jo aikoinaan rakennuslupaa haettaessa asemakaavaan piirretty. Nyt tämä vittumainen vuokrataloyhtiö ilmeisesti lehtijutusta suivaantuneena ja verenmaku suupielissä maistuen kostaessaan minulle, aikoo muuttaa kulkuväylän aiemmin kertomallani tavalla toteutettavaksi tekemällä ensin kulkuväylän ja hakee siihen jälkikäteen rakennuslupaa.
Mulla on nivelrikko,mikä aiheuttaa kipujaMikä sun polvia vaivaa?
Mun polvissa on prikulleen sama vika. Lääkäri ei osannut päättää, voisiko olla yhä syöpähoidoista johtuvaa vai että oiskohan mulle ehkä puhjennut reuma niiden vuoksi. Ti ett johtuuko se jostakin ihan muusta.
Höh,joha ovat vittumaisia.Kai se on sit ryhdyttävä on sit ryhdyttävä vittumaiseen ja pitkään oikeustaisteluun. Eli kyse on siitä, että keravan kaupungin omistama vuokrataloyhtiö aikoo järjestää pihoja kunnostaessaan kulun naapuriasuntooni n. metrin päästä huoneistoni ainoata ikkunaa ja lävitse hallinnassani olevan piha-alueen.
Kulku naapuriasuntoon hoituisi ketään häiritsemättä talon toisen päädyn kautta, jonne siihen kulku on jo aikoinaan rakennuslupaa haettaessa asemakaavaan piirretty. Nyt tämä vittumainen vuokrataloyhtiö ilmeisesti lehtijutusta suivaantuneena ja verenmaku suupielissä maistuen kostaessaan minulle, aikoo muuttaa kulkuväylän aiemmin kertomallani tavalla toteutettavaksi tekemällä ensin kulkuväylän ja hakee siihen jälkikäteen rakennuslupaa.
Voi ei,otan osaa ja halauksia.Mun luona vieraili Kuolema. Pahasti.
Elan paivan kerrallaan, kiitos kysymasta