Voi pisamapeikko..älä nyt heitä kirvestä kaivoon! Tuossa vaiheessa pikkuinen kasvaa viikossa joitakin MILLEJÄ ja riippuu niin laitteesta ja ultraajasta et minkä saa mitaksi. Eli asia selittyy ihan varmasti mittausvirheellä! Aivan varmasti on kaikki hyvin. Syke ja sikiön liikkeetkin näky, sehän on pääasia eiköstä juu!! Leuka ylös nyt vaan sieltä rinnasta!Itkuksi meni tää ilta..
Syke oli vahva ja liikkui kovasti mutta tää mittas niin ettei ois kasvanut yhtään viikon aikana.. oma gyne mittas 14.1mm ja tää yksityinen 13.6-14.4mm. Huomenna meen eri ultraajalle ja katotaan mitä se saa mitaksi.. sit soitan terkkarille tokikin.
En tiiä kui mä henkisesti kestän tänki menetyksen
Aamuvuoro meni ihan hyvin, mutta minä olin niin pöllö et suostuin tekemään tuplavuoron!!! Siis ei hitto, mun paikat huutaa oikeesti hoosiannaa tällä hetkellä. Ihan jäätävää. Unohdin tukivyön kotiin eikä mies jaksanut sitä tuoda. En tiedä et olisko siitä ollut siinä vaiheessa enää hyötyäkään. Mut saanpahan hälytysrahan ja yhen iltavuoron ens viikolta pois, enää 5työvuoroa ennen 4vko lomaaMiten muuten Catharinin aamuvuoro sujui?
Mulla tuntuu nyt siltä, että pahin pahoinvointi on jo voitettu, mutta heti jos joku ruokailu jää väliin, niin illalla saa pönttöä halailla. Otan silti mielummin tämän iltaoksentelun kuin jatkuvan etovan olon...
Ei kuulunut ääniä
Onneks huomenna ultra.. aamu töissä js alkuillasta ultraan.. toivottavasti pieni on edelleen kasvanut ja äänetkin alkais pian kuulua.
Kuopuksesta aloin tuntee liikkeet rv 16 lähtien..jospa nytkin.. ei ois nii mahottoman kaukainen asia.
Miulla eka lapsi tulossa, nyt 10+3 ja niiiiin järkky turvotus ollut pari päivää että huhhuh... Mutta tää ei oo kyllä alavatsalla varsinaisesti, niin ehkä sinulla on jo ihan oikeeta raskausmasuaOnko muuten muilla alkanut jo raskausvatsa näkymään?
Meille on tulossa 3 lapsi ja kun oon tosi hoikka, niin nyt on jo selvä kumpu alavatsalla. En tiiä näkyykö siksi helpommin kun vatsa on venyny aika paljon edellisissä raskauksissa tai johtuuko tämä vaan turvotuksesta
Yllärivauva 10+5
Mulla näkyy. Tää vaan on aamusta iltaan et pelkkää turvotusta ei voi olla. Iltasin vähän isompi eli se on turvotusta. Mut siis mulla on nyt sellanen maha mitä lapsista on ollut puolessa välissä. Ihan jäätävää oikeesti! Tää on siis myös mun kolmasPaljon voimia niille, jotka on kohdanneet menetyksen!
Mua meinaa stressata kun pahoinvointi ja väsymys on yllättävän vähäistä vaikka viikkoja on vasta 10+5. Tekis mieli mennä neuvolaan ja pyytää kuunteleen sydänääniä. Mulle terkkari lupas ekassa neuvolassa muutama viikko sitten, että jos huolettaa niin voin varata ylimääräisen ajan sydänäänten kuunteluun...
Onko muuten muilla alkanut jo raskausvatsa näkymään?
Meille on tulossa 3 lapsi ja kun oon tosi hoikka, niin nyt on jo selvä kumpu alavatsalla. En tiiä näkyykö siksi helpommin kun vatsa on venyny aika paljon edellisissä raskauksissa tai johtuuko tämä vaan turvotuksesta
Yllärivauva 10+5
Miks lopetat palstailun? Muuten vain?Mut saa poistaa täältä listalta. Lopetan palstailun. Mukavaa odotusta teille muille
Kävin tänään ultrassa ja pienten kasvu oli loppunut viikko sitten eikä sykkeitä enää löytynyt. Mulla oli jotenkin huono etiäinen ja tuota pelkäsinkin, siksi halusin ultraan. Ensi viikolla tyhjennys. Tää oli viimeinen pakastealkio joka siirrettiin, uusiin hoitoihin ei lähetä ja luomutärppiä 11v jälkeen en edes unelmissanikaan usko käyvän. Eli nyt etsin muuta mietittävää tämän vauva-asian tilalle ja siksi ajattelin pysyä pois palstalta niin voipi miettiä jotain ihan muuta. Onneksi meillä on kolme rakasta lasta joista tämän kokemuksen jälkeen olen entistä kiitollisempi <3Miks lopetat palstailun? Muuten vain?