Jaa häh? Mä en ihan ymmärtänyt.Poo*ja ne pisteet kehiin tonne* !!!
...kun multa puuttuu naa pisteelliset aakkoset, niin tossahan ei siis lue "poo" oo:lla vaan siina pitas pisteitten kera lukea sillon "poo"...tai siis...Jaa häh? Mä en ihan ymmärtänyt.
No nyt mä tajusin. *hidas*...kun multa puuttuu naa pisteelliset aakkoset, niin tossahan ei siis lue "poo" oo:lla vaan siina pitas pisteitten kera lukea sillon "poo"...tai siis...
antaapahan olla
Paivaa ja muikka mui ja terve !
My bad..nappis on mita on, hilavitkutin on latauksessa eika mun hermostoliitto oikein nyt kestais sita vempainta talle paivalle yhtaan enempaa...No nyt mä tajusin. *hidas*
Mä ihmettelin että minne mun nyt pitää mennä pisteitä antamaan.
Kirppareita myö yleensä kierretään, yleensä omaa vauhtia kaikki..Toivotaan, että menee sukkana läpi ja ellei niin inakin pienellä hienosäädöllä. *peukut pystyssä*
Miten sä pärjäät äidin ja mummon kanssa kaupoilla? Mä olen aina ihan liemessä kun ne kumpikin kipittävät kamalaa vauhtia ja ehtivät katoamaan puolenkin tunnin aikana kahdeksan kertaa kumpikin taholleen.
Jeeeee, Ihkunen ihanainen !!!!! Onnea onnea onnea ihan hurjan paljon*kaappaa halausotteeseen ja pyorittaa ympari*Iltapäiviä siis!
No, aamusta käväsin koululla ja se ope sanoi että hänen mielestään paperit on nyt siinä kunnossa että kehtaa lähettää lautakunnalle..ja siis uskoo että ne menee sillä kyllä läpi.
Joten kaipa tässä sit oikeesti valmistuneita ollaan. Todistus tulee kuulemma postissa...se pitää ens töikseen kiikuttaa sit työkkäriin.
CV pitäs kuulemma väsätä jne. jne.. Kerkes siis joku työkkärin tyyppikin jo soittelemaan kun eilen sinne ilmottauduin jo netissä...yllättävän nopeeta toimintaa, sanoisin.
Kirpparilta en löytäny itelle ku parit uudet pyöröpuikot, nyt ku olis vielä aikaa ja jaksamista neuloskellakin välillä...en tiiä miten päivät menee niin ettei saa mitään aikaseks.
Lapsille parit housut ja paidat ostin myös.
Se on se herra Murphy joka tulee ja patee...Mutta oisko mahkuja tehda varausta ja maksaa sitten, kun. Tai teet semmosen varausmaksun ja maksat loput sitten myohemmin? Vai mita ha tah ?Miks kiinnostavimmat soittokalut on myynnissä aina silloin kun mulla on rahatilanne surkeimmillaan?
Ei. Yksityiseltä kun ostaa käytettyä niin se on rahat kouraan ja tavara mukaan.Se on se herra Murphy joka tulee ja patee...Mutta oisko mahkuja tehda varausta ja maksaa sitten, kun. Tai teet semmosen varausmaksun ja maksat loput sitten myohemmin? Vai mita ha tah ?
Oukkei. Mutta se soitinpeli ei sitten ollut sua varten , nain taytyy aatella. Ja tulee sielta paremmin natsaavia tarjouksia, toi oli vain houkutin , susipaska se ois muutenkin ollu...(laiha lohdutuksen tekele)Ei. Yksityiseltä kun ostaa käytettyä niin se on rahat kouraan ja tavara mukaan.
Ei ny sinänsä haittaa kun en ole vissiin kolmeen vuoteen soittanut mitään, eikä mulla olis tilaa säilyttää kummempia kamoja... mut mr Murphy kyllä tosian pitää huolen siitä, että parhaat tarjoukset tulevat eteen just silloin kun niitä ei pysty hyödyntämään.
Se? Kun tossa olis toistakymmentä äärimmäisen kiinnostavaa ja pilkkahintaista vehjestä tyrkyllä jos vaan olis rahaa/tilaa. Onneks nyt just ei ole käyttöä.Oukkei. Mutta se soitinpeli ei sitten ollut sua varten , nain taytyy aatella. Ja tulee sielta paremmin natsaavia tarjouksia, toi oli vain houkutin , susipaska se ois muutenkin ollu...(laiha lohdutuksen tekele)
..jaa, etta niita olikin sitten monen monta. No antenni suo, etta yhteen riitti vain ymmarrysSe? Kun tossa olis toistakymmentä äärimmäisen kiinnostavaa ja pilkkahintaista vehjestä tyrkyllä jos vaan olis rahaa/tilaa. Onneks nyt just ei ole käyttöä.
Mut jos joskun tartten... niin arvaas vaan onko mitään vastaavaa tarjolla jos ei tahdo maksaa itteään kipeäksi.
Ei pitäis kattella ilmoituksia jos ei ole ostoaikeissa. Paha mieli siitä vaan tulee.