vierailija
Siinä parin tunnin videoNoyp, never ever <3...eika sita voi olla liikaa
Siinä parin tunnin videoNoyp, never ever <3...eika sita voi olla liikaa
Tänäänkin oli edustustilaisuus. Toisin sanoen olin edustusvaimona katsomassa yhden ukkokullan projektin. Seisoin tennareissa ja farkuissa ja heitin törkeää läppää joten enemmän mun tyylinen tilaisuus..vaan onneksipa voit heittaa korkkarit nyt nurkkaan ja hypata pieruverkkareihin ja otaa relax
Jotain esim tämän tyylistä.Siinä parin tunnin video
Mun heikko kohta on tuplakaramellimagnum.Tämä tarttuu yleensä kaupasta mun käteen jos jätskiä ostan.
Eipä puutu montaa sivua.Täältä uskalletaan ainakin lähteä nukkuun kun väsyttää. Öitä ketjuun.Toi kakstoistatonninen lähestyy niin uhkaavan nopeasti, että mahtaako tässä uskaltaa ketjusta poistua mihinkään ennen kuin se on korkattu?
ÖitäEipä puutu montaa sivua.Täältä uskalletaan ainakin lähteä nukkuun kun väsyttää. Öitä ketjuun.
kahvia vaan koneeseen niin kyllä se siitäHuomenta! *haukottelee*
Ei. Pöhkö lääkäri vaan määräsi, että mun ois pare pystyllä vielä tää viikko ja ainakin maanantai kotona. Ikäänkuin toipuakseni. Päätin sit kerrankin totella ihan vaan siitä ilosta että olen terve.kahvia vaan koneeseen niin kyllä se siitä
onk taas turun keikkaa näköpiirissä?
Toivotaan, että menee sukkana läpi ja ellei niin inakin pienellä hienosäädöllä. *peukut pystyssä*Huomenta!
Josko tänään sit kattoo mitä ne opettajat niistä miun papereista on nyt sit mieltä. Meneekö ne sittenkään läpi vaiko eikö...tää on kyllä taas niin miun tuuria nää kaikki ongelmat. Mitään kannattais ees yrittää ku vituiks menee kuitenkin.
Sen jälkeen ehkä vähän shoppailee äitin ja mummon kanssa.
Jeejee.
Ei. Pöhkö lääkäri vaan määräsi, että mun ois pare pystyllä vielä tää viikko ja ainakin maanantai kotona. Ikäänkuin toipuakseni. Päätin sit kerrankin totella ihan vaan siitä ilosta että olen terve.
Siehän olit kalamies? Mitä luulet kalanrehun sisältävän?
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/talous/venäjän-rehuntuontikielto-iskee-raisioon-1.146356
---ja ne sen uuden kalanrehutehtaankin rakensivat just....!