Oletko nyt ihan varma, että Routamisulle kannattaa suositella lääkkeeksi lisää musiikin kuuntelua?Sun pitäis kuunnella jotain rauhoittavaa/unettavaa musiikkia kun menet nukkuun jos auttais.
Sitten heräät aamulla kuulokkeisiin kietoutuneena
Oletko nyt ihan varma, että Routamisulle kannattaa suositella lääkkeeksi lisää musiikin kuuntelua?Sun pitäis kuunnella jotain rauhoittavaa/unettavaa musiikkia kun menet nukkuun jos auttais.
Sitten heräät aamulla kuulokkeisiin kietoutuneena
En nyt herrasmiehenä edes kommentoi (tämän enempää) tätä..
*huokaisee....syvaan....toistamiseen...*kyllä niitä vielä joistain jädekioskeista saa.
En viitsinyt tarttua tuohon loppuun
...oiiiii, toi "yhtaan emme ennaa koskaanikinamilloinkaan kiistele marjan nimesta"- jaatelo on pienta taivasosuuttaTuo miun lempparia katso liitettä 843
...nyt rupee kuulostamaan pahasti silta, etta mahan olen vallan hankala ihminenOletko nyt ihan varma, että Routamisulle kannattaa suositella lääkkeeksi lisää musiikin kuuntelua?
Mun nukkumaluukussani ei ole mörköjä. Ne pelkää, että mä tulen ja vien...ainakaan tammosella mielikuvituksella varusteltuna
Morko tulee ja vie!
Niin, voihan se olla huonokin ideaOletko nyt ihan varma, että Routamisulle kannattaa suositella lääkkeeksi lisää musiikin kuuntelua?
En mä sanonut mitään*huokaisee....syvaan....toistamiseen...*
*pyytelee anteeksi*En mä sanonut mitään
No et niin sanonut...mutta sipisitEn mä sanonut mitään
tuituisaisai - no hard feelings *halaaruttaa*...oot hassu <3*pyytelee anteeksi*
Kuule, aamunsarastus on kova sana - taa kattinen palautetaan toooodella nopeesti torppaan takas!Mun nukkumaluukussani ei ole mörköjä. Ne pelkää, että mä tulen ja vien.
Ainakaan kauheen useinniinku näätte niin se en ole mää joka lainaan ronklaten
Ei musiikki pahasta oleOletko nyt ihan varma, että Routamisulle kannattaa suositella lääkkeeksi lisää musiikin kuuntelua?
Noyp, never ever <3...eika sita voi olla liikaaEi musiikki pahasta ole
voi, jos on sivu täynnä musavideoita niin ei meinaa millään avaantua käntsälläNoyp, never ever <3...eika sita voi olla liikaa
...yritan hillita itteani...en tosin mene mitaan vannomaan, niin ela hertsaa ainakaan pahastivoi, jos on sivu täynnä musavideoita niin ei meinaa millään avaantua käntsällä
PaheksunMulla ei näkynyt tuossa kuvaa.