Tämä tarttuu yleensä kaupasta mun käteen jos jätskiä ostan.
Nukkumasa on selkeesti pihistellyt pussiensa kanssa.
...ja taitaa tosiaan tuulla, silla Kuu- Ukkeli on tainnu vieda mun unet ihan kadotukseen.
Eli nukun hiien huonosti ja vahan. Pikkasen pistaa tuumailuttamaan...mie taijan olla ylivasynythapatus. Poishuono homma. Ma oisin niin valmis nukahtamaan alkuillasta, joskus kuuden aikaan, muttamutta...ja siita kun yli mennaan, niin kappas vaan -ei nukutakaan ollenkaan. Sitten kupeksin liian myohaan mukamas nukkumaan eli valvomaan ja heratys on tor-keen aikaisin.
Joten. Kilinkellit sentaan, Nukku- Masanen sais nyt ryhdistaytya eika rotvata mun kanssa. Tai ma pian kidnappaan sen kokonaan ja opetan tavoille, murrayh!
ei oo tullu mullakaan katotuksiNuo molemmat nälkäpeli elokuvat tuli viimeksi pe ja la. En kylläkään katsonut niitä.
No jooo muttamutta...joku roti se pitaa suun napsaamisessa ollaKesällä kuuluu syödä jätskiä!
Etenkin lakujätskiä. Ja tiikerijätskiä.
Kahvijaateloa?! Ela sano etta semmostakin herkkua on olemassa...nyt tuli kylla tmi:ta ja pahasti, oivoi...tassa vois olla lipsahtamisen saumaaTäällä jälkkärinä oli kans jäätelöä, appelsiini ja kahvi jäätelöä
Pahasti ampuu kylla ohi, miten lie on tuon sihtinsa kanssa...Nukkumasa on selkeesti pihistellyt pussiensa kanssa.
Mulla jäi se eka näkemättä mutta en ny tiedä viittinkö kattoa tänäänkään. Jos toi "Ultraviolet" on yhtään kiinnostava niin katon sen.Nuo molemmat nälkäpeli elokuvat tuli viimeksi pe ja la. En kylläkään katsonut niitä.
Emmätiiä. Kai se riippuu katsojasta millasista tykkää.ei oo tullu mullakaan katotuksi
lienevätkö hyviä?
...ma en kauheen useesti osta kaupasta jaateloa, kun mieluummin teen sita iteTämä tarttuu yleensä kaupasta mun käteen jos jätskiä ostan.
Kuules neitonen. Elämä on mulle opettanut, että milloin nainen kärsii jäätelön tai suklaan puutteesta niin mies kärsii nahoissaan.No jooo muttamutta...joku roti se pitaa suun napsaamisessa olla
...no ma en ens alkuun oikein tahtonut paasta siihen juttuun sisaan, se jo heratti pienet epailykset, mutta sitten kun se meni - mun mielesta - kamalaksi teurastukseksi, niin....ihan en viittinyt lahtea uhallakin manailemaan orkkimysmaksimusunikuviaEmmätiiä. Kai se riippuu katsojasta millasista tykkää.
Jos kylmäkatti katsoo tyynyn takaa, voi olla että meikäläinenkin katsois.
Kyllä ne varmaan tulee muutamia kertoja vielä kun tuli nyt ekan kerran telkasta.Mulla jäi se eka näkemättä mutta en ny tiedä viittinkö kattoa tänäänkään. Jos toi "Ultraviolet" on yhtään kiinnostava niin katon sen.
meinaat etta rupeen hankalaksi...?Kuules neitonen. Elämä on mulle opettanut, että milloin nainen kärsii jäätelön tai suklaan puutteesta niin mies kärsii nahoissaan.
Että otahan toinenkin jäde. Mä annan luvan.
Tuollaiset elokuvat ei välttämättä ole kivoja ainakaan iltasella katsella....no ma en ens alkuun oikein tahtonut paasta siihen juttuun sisaan, se jo heratti pienet epailykset, mutta sitten kun se meni - mun mielesta - kamalaksi teurastukseksi, niin....ihan en viittinyt lahtea uhallakin manailemaan orkkimysmaksimusunikuvia
..ainakaan tammosella mielikuvituksella varusteltunaTuollaiset elokuvat ei välttämättä ole kivoja ainakaan iltasella katsella.
Sun pitäis kuunnella jotain rauhoittavaa/unettavaa musiikkia kun menet nukkuun jos auttais.Pahasti ampuu kylla ohi, miten lie on tuon sihtinsa kanssa...
Aamu kylla kiittelee , kun oon ihan tottoroo....
mista saa pehmiksia?! Yha?! En edes muista milloin oon viimeks saanu...Ja pehmikset on tietty hyviä, aidolla vohvelilla
Sen kyllä ymmärtääkin toisaalta, vanha mieshän on jo. Esim. tässä kuvassa viiskytluvulta niin oli jo jotain viiskymppinenPahasti ampuu kylla ohi, miten lie on tuon sihtinsa kanssa...
Enemman kuin potentiaalinen vaihtoehto ...ja matkahtaisin kolinalla lattialle ja herattaisin koko talon jajajajaja....miten musta tuntuu, etta ohitan tuon ehdotuksenSun pitäis kuunnella jotain rauhoittavaa/unettavaa musiikkia kun menet nukkuun jos auttais.
Sitten heräät aamulla kuulokkeisiin kietoutuneena
En nyt herrasmiehenä edes kommentoi (tämän enempää) tätä..En edes muista milloin oon viimeks saanu...
kyllä niitä vielä joistain jädekioskeista saa.mista saa pehmiksia?! Yha?! En edes muista milloin oon viimeks saanu...