The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päi ja vää. Taas päivä täynnä pieniä tapahtumia.

Päivän kirjasaaliina oli Markus Kajon Kettusen kootut, mutta kun käväisin kahvilassa ja laskin kirjan kädestäni pöydälle niin se löysi heti lukijansa ja jäi sille tielleen.

No, käväisin lounaalla niin siellä oli Jukka Tolonen musisoimassa (ja vähän evankeloimassakin). Mut täytyy sanoa, että raittius pukee häntä.

No sitten päätin oikaista nukkumaluukulle huoltiksen pihan läpi. Siinäpä sitten oli tuttu neitonen pesemässä autonsa ikkunoita. Ei olla nähty aikoihin. Syykin selvisi. Hän on toista vuotta ollut ottamatta pisaraakaan. Se näkyi. Olemuksessa, ihossa, hymyssä ja ylipäänsä kaikessa. Oli aivan toinen nainen kuin se, jota vielä pari vuotta sitten jouduin useaankin otteeseen kantamaan nurkkabaarista kotiinsa kun jalkansa eivät kantaneet. Sain halauksen, lälläspyy.

Kuinkas mä nyt tälviisiä törmään raitistuneisiin? Hyvä tietty sinänsä, että jos Tolonen on päässyt kuiville piristä ja tuo neitonen viinasta niin miksi en minäkin pääsisi irti viinasta.
No ni, kaksi hienoa kohtaamista, mitkä ihan selvästi tekivät vaikutuksen :).

Tiiätkö mitä? Tiiät kyllä, sanon sen silti.

Voima on sinussa:). Helppoahan se ei ole, senkin tiiät, mutta kun sitoutuu siihen päämääräänsä ja uskoo siihen sekä itseensä, niin :)

Toki apuja voi ja saa pyytää ulkopuolisiltakin, ei ole suotta olemassa mm. AA- ryhmiä, mistä saa vertaistukea :).

Mutta sä ite oot Se Juttu :). Onnistuminen on sussa.

Alkaa näyttää siltä, ettei illalla tarvitse kastella rehuja. Hyvällä tuurilla tästä kehittyy vielä ukkonenkin.
Ihan hyvä juttu, että se sataa:) - luonto huutaa vettä, kaikkialla ritikuivaa.

Tosin. Vaikka mä tykkään sateestakin :), niin nyt se hiukan sotkee huomisen kuvioita...mutta - jänskätellään sitä että kastunko mä vai kastunko mä paljon :D

Ai niin - Ihkunen *halaaruttaan*, toivottavasti asiat järjestyvät :). Epävarmuudessa ja - tietoisuudessa oleminen syö kyllä mutta josko loppu hyvin, kaikki hyvin hässäkästä huolimatta :).

Ja jos jostain syystä ei, niin - sitä mietitään sitten kun sen aika on:)

Kertokaahan jukelintähären mikä ois soppeli homma tuolle 16v klopille... otti ja meni sit ruuvaileen irti mopostaan kaikennäköst ja toki het kilvet pois ja sakkoo..uuden takakuminki polttanu sileeks (n):( just ku mul ois ollu mahis ostaa itelle häihin uus hamonen ja muut härpäkkeet hotellitkaa ilmasii oo mis majottua.. nii saa maksaa niist rahoist sit n.300 € et toinen voi käydä töissä.. en tiiä itkiskö vai nauraisko (n) saakeli ku mun rahoil kestää kauan saada ees tuo 300 säästettyy, prkl! Ny saa kyl jätkä ite rassata mopon kokoon en koske siihe ite enää ollenkaa.. tänää just putsasin ja tutkin stefat ja kurit putkeen kii.. että hyvää keskiviikkoa muillekki :D

Sielläkin?
Just oli lehdessä juttua kun politiikasta kiinnostunut oravanpoikanen kävi omaehtoisesti tutustumassa Espoon kunnanvaltuuston kokoukseen. Mutta vaksit heittivät sen pihalle. Kun ei ollut täysi- ikäinen.
Jep.
Viime vuonna oli välivuosi, tänä vuonna näemmä otetaan vahinko takaisin.

Meijen keskimmäinen on asiasta ihan hepuleissaan, kun yhtäaikaa sekä ällöttää että ahdistaa - ällöttää siksi kun Villi Elukka temuaa ja tolloilee ja rymistelee vintillä, ahdistaa siksi kun se on NIIN väärässä paikassa, että voi loukata itsensä...

Ja sitten tuon yhden hepulius tarttuu kahteen muuhunkin, niin mähän olen täällä sitten yhtenä päivänpaisteena...:D

Sotasuunnitelmia juonittava, tiiä käytännön toteutuksesta sitten...

Kertokaahan jukelintähären mikä ois soppeli homma tuolle 16v klopille... otti ja meni sit ruuvaileen irti mopostaan kaikennäköst ja toki het kilvet pois ja sakkoo..uuden takakuminki polttanu sileeks (n):( just ku mul ois ollu mahis ostaa itelle häihin uus hamonen ja muut härpäkkeet hotellitkaa ilmasii oo mis majottua.. nii saa maksaa niist rahoist sit n.300 € et toinen voi käydä töissä.. en tiiä itkiskö vai nauraisko (n) saakeli ku mun rahoil kestää kauan saada ees tuo 300 säästettyy, prkl! Ny saa kyl jätkä ite rassata mopon kokoon en koske siihe ite enää ollenkaa.. tänää just putsasin ja tutkin stefat ja kurit putkeen kii.. että hyvää keskiviikkoa muillekki :D
No voi Morjens vaan :D...poika on kesäduunissa? Jos on, niin eka palkka sulle puhtaana käteen. Korvaus menetetyistä rahoista tolloilun takia.

Jep.
Viime vuonna oli välivuosi, tänä vuonna näemmä otetaan vahinko takaisin.

Meijen keskimmäinen on asiasta ihan hepuleissaan, kun yhtäaikaa sekä ällöttää että ahdistaa - ällöttää siksi kun Villi Elukka temuaa ja tolloilee ja rymistelee vintillä, ahdistaa siksi kun se on NIIN väärässä paikassa, että voi loukata itsensä...

Ja sitten tuon yhden hepulius tarttuu kahteen muuhunkin, niin mähän olen täällä sitten yhtenä päivänpaisteena...:D

Sotasuunnitelmia juonittava, tiiä käytännön toteutuksesta sitten...
Oravat tykkää pähkylöistä. Houkuttelee semmoisilla oravaisen pihalle. Ja käy tukkimassa reiän mistä se tulee sisään ullakolle.

No voi Morjens vaan :D...poika on kesäduunissa? Jos on, niin eka palkka sulle puhtaana käteen. Korvaus menetetyistä rahoista tolloilun takia.
Juu sai koko kesäks työpaikan..mitäköhän tuumaas jos joka päivä joutuus polkeen 20km hommiin ja kotiin :D ja kyl toki sanoinki et rokotan sit palkast het, mut tuntuu ettei ainakaa pelkät päivittäiset imuroinnit kotona oo mikää rankku :LOL:

Oravat tykkää pähkylöistä. Houkuttelee semmoisilla oravaisen pihalle. Ja käy tukkimassa reiän mistä se tulee sisään ullakolle.
...hiivatti, pitääkö Mun luopua Mun pähkinöistä *kauhuissaan*....yyyyhhh....tää vaatii sulattelua....

Toi tilkitseminen on sitten astetta kimurantimpi juttunen mutta kait tässä jotain keksii...jos ei muuta, niin sitten parkkeeraan pomppimaan äkäpäissäni pihamaalle ja meuhkaan niin paljon, että räksät ja harakatkin kiertää tän torpan kaukaa...

:D

Viimeksi muokattu:
Juu sai koko kesäks työpaikan..mitäköhän tuumaas jos joka päivä joutuus polkeen 20km hommiin ja kotiin :D ja kyl toki sanoinki et rokotan sit palkast het, mut tuntuu ettei ainakaa pelkät päivittäiset imuroinnit kotona oo mikää rankku :LOL:
Kiva että sai duunia:), ne kun on kiven alla aika monelle.

No mutta, nöy kän duu, eli mitäs läksi joron jäljille. Kun ei oo mopoa, niin fillarilla sitten. Musta siinä ois oivallista kantapääopetusta...mutta mikä mä oon sanomaan, kun mutulla menen...

Varasin pankkiin ajan. Katsotaan, mitä tuumivat ajatuksesta vaihtaa pienempään asuntoon. Uutta asuntoa ei ole kiikarissa, mutta sopiva taloyhtiö on jo valittu. Nyt vain odottamaan, että joku mummo joutuu palvelutaloon :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä