V
vierailija
Vieras
Miksi sä luulet että mua voisi vähempää kiinnostaa jos luulet mua joksikin toiseksi? Occaminhan sä tolla vaan tyhmältä saisit näyttämään, jos joku luulisi että minäKIN olen Occam. Ei mua kiinnosta kuinka tyhmänä ihmiset sitä pitää.
Sen sijaan Occamia näytti suunnattomasti harmittavan kun kaikki hänen multipersoonansa tuli ilmi, kun lähti jälleen kerran vikkelään pois täältä. Kai se sitten on niin, että jos huhu ei pidä paikkaansa, sen voi ohittaa olankohautuksella ja jos se pitää paikkansa, siitä tehdään helpommin hirveä numero?
Niin tai jos vaan kyllästyi siihen kun noin luultiin ja koko ajan siitä syytettiin. En yhtään ihmettelisi vaikka ei enää kiinnostaisikaan olla täällä.
Tietysti olisi voinut olla vastaamatta niihin mutta ehkä halusi vastailla ja siitäkös moni ärsyyntyi lisää ja syyttely vaan jatkui.
Minua itseä ei kiinnosta pätkän vertaa onko jollain yksi vai kymmenen nikkiä ja kirjoittaako samana päivänä kenties eri nimillä (mustana tai harmaana) mutta joitain se häiritsi suunnattomasti ja piti olla koko ajan occamin niskassa.
Tuollainen ei kyllä ole eka kerta tällä palstalla ja tuskin viimeinenkään.